استخر پیش ساخته فریمی 3 متری بست وی

Bestway 56404

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فریمی 3 متری بست وی مناسب برای استفاده در باغ و ویلا و خانه های شخصی با ابعاد متوسط جهت آب تنی چند نفره و مقاوم در برابر فشار و ضربه با توجه به بدنه مستحکم از جنس پی وی سی برزنتی و همچنین ستون های استیل ضد زنگ با قابلیت اتصال پمپ تصفیه فیلتری به بدنه و وزن سبک

استخر پیش ساخته فریمی 3 متری بست وی با رنگ آبی بدنه که در قسمت جلویی آن نام برند سازنده درج شده است می تواند برای استفاده در محیط های شخصی مناسب باشد . این استخر پیش ساخته دارای بدنه برزنتی می باشد که به صورت سه لایه است و با ترکیبی از مرغوب ترین مواد ساخته شده است تا در برابر عوامل محیطی به خوبی مقاوم شود . بدنه اصلی این محصول از جنس پی وی سی برزنتی می باشد که در قسمت های مختلف به صورت سه لایه ساخته شده است و در لایه های میانی آن از الیاف مش استفاده شده است . الیافی که بدنه را در برابر سوراخ شدن محافظت می کند و باعث می شود تا فشارهای داخلی و بیرونی که به استخر وارد می شود را به راحتی مهار کند . ستون های اصلی این استخر که در قسمت بیرونی نصب می شوند و بدنه را به صورت استوار نگهداری می کنند از جنس استیل ضد زنگ می باشند که در شرایط رطوبت و شرجی نیز دچار زنگ زدگی نمی شوند و به همین خاطر می توانید از آن ها در شهرهای شمالی کشور که دارای شرجی بالا است استفاده کنید . تعداد سه عدد خروجی بر روی بدنه این استخر دیده می شود که دو تا از آن ها برای اتصال پمپ تصفیه آب و یکی به عنوان دریچه تخلیه است که می توانید شیلنگ های آب معمولی را به آن وصل کنید . فروشگاه اینتکس سنتر این استخر پیش ساخته را با قیمت ارزان موجود کرده است که همین حالا می توانید اقدام به خرید آن نمایید .

 نوع  مستطیل 
 طول  300 سانتی متر 
 عرض  201 سانتی متر 
 ارتفاع  66 سانتی متر 
 ظرفیت آب  3300 لیتر 
 جنس بدنه  پی وی سی برزنتی 
 جنس پایه  استیل ضد زنگ
 ضمانت --
 کد محصول  bestway 56404

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...