استخر پیش ساخته فریمی بست وی کد bestway 56598

bestway 56598

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5%
30,900,000
29,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فریمی بست وی کد bestway 56598 از زیبا ترین و سبک ترین استخر های پیش ساخته فریمی است که از پایه های آلومینیومی ساخته شده و دارای پمپ تصفیه فیلتری می باشد .

استخر پیش ساخته فریمی بست وی کد bestway 56598 یکی دیگر از مدل های منتخب و پر فروش شرکت بست وی می باشد که به صورت گرد طراحی شده است ، این محصول بی نظیر به صورت فریمی تولید شده و ساختار و سازه آن به نسبت برخی دیگر از استخر های پیش ساخته متفاوت است ، سازه ، فریم یا همان پایه های این استخر پیش ساخته از جنس آلومینیوم بوده و مقاومت بسیار بالایی در برابر حجم و وزن زیاد آب درون استخر دارد ، این جنس همچنین ضد زنگ بوده و در مقابله با اکسایش و فرسوده شدن بسیار مقاوم است ، جنس بدنه یا همان لایه درونی استخر فریمی نیز از الیاف ابریشمی برزنتی تولید شده است و می تواند به خوبی از خروج آب به بیرون از استخر ممانعت کند ، همچنین جنس برزنت ضخیم این محصول در برابر رطوبت مقاوم است و به سختی پاره یا سوراخ می شود و هیچگاه پوسیده نمی شود . ظرفیت استخر نیز 10220 لیتر می باشد و برای این حجم نیز شرکت بست وی پمپ تصفیه آب فیلتری مناسب برای این حجم را در کنار محصول قرار داده است تا با استفاده از آن بتوانید آب داخل استخر را تصفیه کنید . فروشگاه intex این محصول را با گارانتی به فروش می رساند تا خیال مشتریان از خرید آن راحت باشد .

نوعگرد
ظرفیت آب10220 لیتر
قطر427 سانتی متر
ارتفاع84 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس بدنهالیاف ابریشمی برزنتی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاقابلیت نصب در مدت زمان کم
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای گارانتی
اقلام همراهDVD آموزشی، بسته تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...