استخر پیش ساخته کد bestway 56598

bestway 56598

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
10%
14,200,000
12,780,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته کد bestway 56598 که ظاهری گرد دارد را میتوانید با قیمتی خوب در سایت سنتر اینتکس خریداری کرده و از آن با خانواده خود استفاده کنید. این محصول کیفیت فوق العاده ای دارد و برای اعضای هر خانواده ای ایده آل است.

استخر پیش ساخته کد bestway 56598 از مدل های گرد شرکت بست وی بوده که پس از ساخت و تولید مشتریان زیادی را همراه خود جذب کرده است. قطر این کالا 427 و ارتفاع آن 84 سانتی متر است و بدنه این محصول از جنس PVC با الیاف شمعی برزنتی می باشد. همچنین فریم های آن از جنس آلمینیوم هستند پس از لحاظ مقاومت و شدت تحمل این استخر در برابر دما و تحمل وزن خیالتان راحت باشد. قابل ذکر است همراه این محصول یک پمپ تصفیه آب با کیفیت عالی وجود دارد و به همین دلیل هیچ مشکلی نظیر آلودگی آب و نظیر آن برای استخر پیش نخواهد آمد و اگر هر مشکلی و سوالی برای شما پیش آمد میتوانید با نمایندگی اینتکس تماس گرفته و توسط مشاوران ما مشکلات محصول خود را حل کنید. پس اگر میخواهید در روز های گرم تابستان یا بعد از کار خسته کننده با خانواده خود یک تفریح عالی را سپری کنید همین الان از نمایندگی اینتکس ایران اقدام به خرید این استخر کرده و آن را درب منزل خود تحویل بگیرید.

نوعگرد
ظرفیت آب10220 لیتر
قطر427 سانتی متر
ارتفاع84 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس بدنهالیاف ابریشمی برزنتی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاقابلیت نصب در مدت زمان کم
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای گارانتی
اقلام همراهDVD آموزشی، بسته تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...