استخر پیش ساخته 4 متری کد intex 26776 NP

intex 26776 NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4%
25,400,000
24,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 4 متری کد intex 26776 NP که یکی دیگر از تولید های مستطیلی شکل شرکت اینتکس بوده و مانند دیگر محصولات این شرکت مقاوم و باکیفت و آماده میزبانی شما به یک تفریح مفرح می باشد.

استخر پیش ساخته 4 متری کد intex 26776 NP از آن تولید های عالی و پر طرفدار شرکت اینتکس است که نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان طرفداران زیاد و به خصوصی دارد. این استخر که از فرم مستطیلی شکل است برای تمام اعضای خانواده شما آماده میزبانی از شما به یک تفریح حسابی و دلنشین است . جنس بدنه این محصول استثنایی از PVC برزنتی با الیاف شمعی بوده و همانطور که در بالا اشاره شد از کیفیتی عالی بهره مند میباشد. این استخر در برابر گرما و تابش خورشید و سرمای زمستان ، همچنین تحمل و فشار وزن هنگام بازی و شنا مقاوم بوده و فریم های آن از جنس آلمینیوم است پس خیالتان از هر نظر آسوده باشد. قابل ذکر است این استخر همراه با خود یک پمپ تصفیه آب و یک نردبان را دارا است و در این کالا دو دریچه و محفظه برای تخلیه آب تعبیه شده تا بعد از تفریحی دلنشین ، آب را از استخر به راحتی خالی کنید. پس اگر میخواهید این محصول ارزشمند را سفارش دهید همین الان از فروشگاه اینتکس ایران اقدام نمایید.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب6836 لیتر
طول400 سانتی متر
عرض200 سانتی متر
ارتفاع100 سانتی متر
جنس بدنهPVC برزنتی
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 220 ولت
درپوش
زیرانداز
سایر ویژگی هادارای دریچه تخلیه آب
طراحی زیبا و کمجا
قابلیت نصب پمپ های تصفیه قوی تر
دارای حجم کم در حالت جمع شده
اقلام همراهنردبان، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...