استخر پیش ساخته بست وی کد bestway 56598np

bestway 56598np

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6%
19,800,000
18,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته بست وی کد bestway 56598np با ابعاد 427 * 107 سانتی متری را می توانید با قیمت ارزان و کیفیت بسیار بالا از فروشگاه اینتکس خریداری کنید ، این محصول از پایه های آلومینیومی ساخته شده و مقاومت بسیار بالایی را در برابر وزن آب دارد .

استخر پیش ساخته بست وی کد bestway 56598np با پمپ تصفیه آب 110 ولتی از سری استخر های پیش ساخته کمپانی بست وی است که با کد منحصر به فرد خود در سراسر جهان به فروش می رسد ، این استخر پیش ساخته به صورت گرد یا دایره ای ساخته شده است و بدنه محصول نیز از جنس pvc برزنتی با الیاف شمعی ساخته و تولید شده است ، این جنس یاد شده به خوبی می تواند در برابر آب مقاومت کند و سال های سال وزن بسیار زیاد آب را در درون خود محفوظ نگه دارد و از خروج آب به بیرون از استخر ممانعت کند ، همچنین این محصول دارای پایه هایی از جنس آلومینیوم می باشد که به خوبی می تواند سازه اصلی استخر را تشکیل دهد و بدنه برزنتی استخر را بر روی خود ثابت نگه دارد ، به همین دلیل نیز این استخر پیش ساخته را علاوه بر جنبه تفریحی و ... برای مصارف دیگری مانند پرورش ماهی ، آبیاری مزارع و دیگر مشاغل صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد ، این محصول همچنین دارای اقلام همراه دیگری نیز می باشد که می توان به در پوش ، زیر انداز ، پمپ تصفیه آب ، نردبان و ... اشاره کرد ، فروشگاه اینتکس این محصول را با قیمت بسیار مناسب به فروش گذاشته است تا هموطنان گرامی به راحتی بتوانند برای خرید این استخر پیش ساخته اقدام کنند .

نوعگرد
ظرفیت آب13030 لیتر
قطر427 سانتی متر
ارتفاع107 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس بدنهPVC برزنتی و الیاف شمعی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 3028 لیتر
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاپایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه تخلیه آب
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
قابلیت راه اندازی توکار
مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
قابلیت نصب لوازم جانبی
اقلام همراهنردبان ، DVD آموزشی ، درپوش ، زیرانداز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...