تشک بادی را می توان یکی از بهترین تشک هایی نامید که شما می توانید از آن برای خواب استفاده کرده و حتی آن ها را به صورت دائمی مورد استفاده قرار دهید . تشک های بادی ویژگی های بسیار عالی و خاص دارند که حتی شاید در تخت خواب ها نیز این ویژگی های بسیار خوب وجود نداشته باشد . برای همین است که مشتریان زیادی به خصوص مشتریان فروشگاه مرکزی اینتکس همواره به دنبال خرید تشک بادی اصل و اورجینال هستند که فروشگاه با قیمت های بسیار ارزانی در اختیار مشتریان قرار داده است . لذا شما نیز می توانید با مشاهده این محصولات و کارایی بسیار عالی و نرمی خاص و فوق العاده ای که این محصولات بادی دارند از آن ها استفاده کرده و خواب های بسیار آرام و با کیفیتی را داشته باشید . از آن جا که داشتن یک بستر مناسب برای خوابیدن بسیار مهم بوده و شاید برخی از افراد در انتخاب آن تردید دارند ، در این مقاله قصد داریم تا شما را با تشک های بادی آشنا کنیم و راهنمای خرید تشک بادی شما باشیم . 

تشک های بادی عمدتا به دو مدل یک نفره و دو نفره تقسیم می شوند که شما می توانید بر اساس نیاز و علاقه ای که دارید ، تشک های بادی یک نفره یا دو نفره خود را انتخاب کرده و از این محصولات برای استراحت کردن و خوابیدن استفاده کنید . تشک های بادی یک نفره می توانند تنها برای استفاده یک نفر مناسب باشند و همانطور که از نام آن ها مشخص است ، مطمعنا از مدل های دو نفره کوچک تر هستند . طول تشک های بادی عمدتا مشابه یکدیگر بوده و اختلاف کمی را دارند ، این در حالی است که عرض تخت خواب بادی دو نفره بزرگ بوده و معمولا دو برابر مدل های تک نفره است . برای همین است که هر دو فرد به راحتی می توانند در کنار هم بر روی تشک بادی دراز کشیده و استراحت کنند . یکی از ویژگی های بسیار خوبی که این محصولات بادی دارند ، راحتی بی مثال و بی  رقیب آن هاست ، چرا که بدنه محصولات به صورت بادی ساخته شده است . 

جنسی که معمولا برای ساخت تشک بادی استفاده می شود ، پی وی سی نام دارد و شاید بتوان گفت که بهترین جنس موجود برای ساخت این محصولات نیز در واقع همان پی وی سی باشد . در میان انواع تشک های بادی اصل و اورجینال که در بازار وجود دارد نیز بیشتر آن ها از پی وی سی ساخته شده اند و برای همین است که ما به شما عزیزان و همراهان گرامی پیشنهاد می کنیم که حتما از تشک های بادی استفاده کنید که از پی وی سی ها ساخته شده اند و از موارد بسیار عالی برای خرید شما خواهند بود . این جنس باعث شده است تا علاوه بر راحتی بسیار خوب ، پوست شما نیز به تشک بادی حساسیتی نشان ندهد . چرا که برخی از مشتریان این تفکر را دارند که بدنه تشک های بادی از مواد لاستیکی بوده ولی اینچنین نیست و در واقع این محصولات از پی وی سی ساخته شده اند و از نظر ظاهری شباهت زیادی را به مواد لاستیکی دارند . 

تشک های بادی می توانند به خوبی وزن های بالا را تحمل کنند . این محصولات به صورت توخالی طراحی نشده اند و اگر به برخی از تصاویر این محصولات دقت لازم را داشته باشید متوجه خواهید شد که تشک های بادی دارای طراحی سلولی و لایه لایه می باشد که باعث شده است تا تشک بادی به خوبی بتواند وزن افراد را تحمل کند . وجود این بخش های بسیار فوق العاده کاربردی است که شرکت های سازنده در هنگام طراحی از آن استفاده کرده و در ساخت این محصولات حتی از الیاف نیز استفاده کرده اند تا تشک بادی به خوبی بتواند وزن های بالا را تحمل کند و حتی در صورت برخورد شدید و یا وارد شدن فشار بیش از اندازه ، مقاومت خوبی را از خود نشان دهد . بیشتر تشک های بادی یک نفره می توانند بیشتر از 150 کیلوگرم وزن را تحمل کنند و مدل های دو نفره نیز می توانند بیشتر از 250 کیلوگرم را تحمل کنند . اگر به این نکته توجه داشته باشید ، متوجه خواهید شد که وزن یک فرد بزرگسال بسیار پایین تر از این ارقام بوده و با خیالی آسوده می تواند از تشک بادی استفاده کند . 

سعی کنید که در خرید تشک بادی به دنبال مدل هایی باشید که دارای رویه برجسته و مواج هستند ، برای اینکه این طراحی در واقع یک تکنولوژی بسیار خوب و جدید است که باعث شده است تا سطح تشک ها بسیار فرم پذیر باشد و به خوبی بتواند خاصیت فنری و ارتجاعی فوق العاده ای را در اختیار فرد قرار دهد ، برای همین است که شما اگر تنها یک بار از تشک های بادی استفاده کنید ، متوجه خواهید شد که این تشک های بادی می توانند بسیار نرم باشند و بخش های گود بدن را به مانند کمر پوشش داده و سطحی بسیار عالی و مناسب را برای شما در اختیار بگذارند . البته ممکن است نوع طراحی و ساختی که شرکت ها برای طراحی رویه مواج در نظر می گیرند ، بر اساس ایده هایی که دارند ، تفاوت هایی را داشته باشد که این قضیه چندان مهم نیست . 

یک نکته در رابطه با برخی از تشک های بادی وجود دارد که با نام تشک بادی مشبک شناخته می شوند و این محصولات دارای برجستگی های مشبکی هستند که می تواند بسیار نرم تر و راحت تر باشد . بیشتر تشک های بادی برای راه اندازی نیازمند تهیه پمپ باد هستند و مدل های کمی از آن ها وجود دارند که پمپ باد سرخود داشته باشند ، ولی شما می توانید برای راه اندازی تشک بادی خود از هر نوع پمپ بادی از جمله پمپ باد برقی یا دستی ، پدالی و یا شارژی استفاده کنید و محدودیتی از این بابت برای شما وجود نخواهد داشت . شما می توانید از تشک های بادی در صورت علاقه در سفر ها نیز استفاده کنید ، زیرا تشک های بادی بیشتر برای استفاده در سفر ها مناسب هستند و تخت خواب های بادی به دلیل بزرگ بودن چندان محبوبیتی در این باره ندارند . 

در استفاده از تشک های بادی باید مراقب باشید که این محصولات دچار آسیب دیدگی نشوند ، برای اینکه بدنه آن ها در برابر اجسام تیز و برنده آسیب پذیر هستند ولی با این وجود قابلیت تعمیر دارند . تعمیرات این محصولات با استفاده از برچسب تعمیرات صورت می گیرد و شما می توانید از خدمات پس از فروش فروشگاه سنتر اینتکس نیز استفاده کنید . معمولا در کنار این محصولات برچسب های تعمیراتی قرار می گیرد و همچنین یک ساک حمل مخصوصی نیز قرار می گیرد که شما می توانید برای جابجا کردن بسیار ساده تر تشک ها استفاده کنید .