موضوع مقاله : فروش قایق بادی کودک

قایق بادی کودک می تواند یک قایق بسیار دوست داشتنی برای تفریحات آبی کودکان باشد . قایق های بادی مدل های مختلفی را دارند ولی قایق بادی کودک به دلیل اینکه برای سنین کودکان ساخته شده است ، محبوب تر از سایر قایق ها بوده و یکی از پر فروش ترین قایق های بادی فروشگاه اینتکس می باشد . فروشگاه اینتکس اولین و قدیمی ترین فروشگاه قایق بادی در ایران است که اقدام به فروش قایق بادی کودک و سایر قایق های بادی کرده و خدمات پس از فروش این محصولات بادی را نیز انجام می دهد . از جمله این خدمات می توان به تعمیرات تخصصی قایق های بادی اشاره کرد ، بنابراین حتی شما می توانید در صورت آسیب دیدن قایق بادی ، برای تعمیرات این محصولات را برداشته و تحویل فروشگاه دهید تا تعمیرات برای شما انجام دهد . و اما در این مقاله قصد داریم تا راهنمای خرید قایق بادی کودک شما باشیم و شما را بیشتر با این محصولات پر فروش و دوست داشتنی آشنا کنیم . 

قایق بادی کودک یک قایق بسیار ایمنی است که شما می توانید با اطمینان آن ها را برای کودکان خریداری کنید . یک ویژگی بسیار خوبی که تمامی قایق های بادی دارند این است که حفظ تعادل در آن ها بسیار عالی بوده و می توانند بر روی آب به خوبی باقی بمانند . بنابراین اگر آب مواج شود ، باز هم تعادل قایق بر هم نخورده و کودک می تواند به راحتی از قایق بادی استفاده کند . از سوی دیگر ممکن است بر هم خوردن تعادل برای این باشد که خود کودکان قصد دارند از قایق بادی خارج شوند . برای این حفظ تعادل و همچنین عدم ورود آب به داخل قایق بادی کودک ، بیشتر این قایق ها دارای نشیمنگاهی گود تر هستند و لبه های قایق ارتفاعی بالاتری را دارند ، به همین دلیل است که کودک با آرامش بیشتری می تواند تفریحات خود را داشته باشد . یک ویژگی بسیار خوبی که قایق های بادی دارند ، این است که قایق های بادی کودکان دارای طراحی بچگانه هستند . 

این در حالی است که قایق های بزرگسال تقریبا ساده بوده ولی قایق های کودکان بیشتر به صورت عروسکی و شبیه به ماشین یا کشتی و موارد اینچنینی هستند . برای همین است که کودکان در هنگام بازی با قایق های بادی روحیه ای شاد تر خواهند داشت و مطمعنا بازی های پر نشاطی را تجربه خواهد کرد . شرکت هایی همچون اینتکس و بست وی زیبا ترین و با کیفیت ترین قایق های بادی را برای کودکان طراحی کرده اند . اگر به فروشگاه اینتکس نیز مراجعه کنید متوجه خواهید شد که بیشتر قایق های بادی ساخته شده توسط این شرکت ها دارای طراحی عروسکی و بچگانه می باشد . حتی این شرکت ها برای اینکه کودکان راحت تر از قایق های بادی استفاده کنند ، با طرح هایی خلاقانه مانند طراحی یک فرمان برای قایق های بادی طرح ماشین مسابقه ای ، یک دستگیره ای بسیار خوب برای کودکان ایجاد می کنند تا آن ها بتوانند بسیار راحت از این محصولات استفاده کنند . 

قایق های بادی کودکان ویژگی های بسیار خوبی را دارند ، یکی از این ویژگی های عالی وزن سبک آن هاست که به شما اجازه می دهد تا در صورت علاقه کودکان به قایق های بادی ، این محصولات را در مسافرت ها نیز استفاده کنید . بدین ترتیب اگر قصد دارید که به شهر های ساحلی سفر کنید ، به راحتی می توانید قایق بادی کودک را با خود به همراه داشته باشید و آن را به سرعت راه اندازی کنید تا کودکان بتوانند از آن استفاده کنند . وزن سبک در کنار حجم بسته بندی کوچک سهولت در جابجایی قایق های بادی را بیشتر کرده اند . لذا شما نیز می توانید قایق های بادی را برداشته و با تخلیه کردن باد آن ها ، حجم کوچکی را به قایق بخشیده و آن را با خود به سفر ببرید . صندوق عقب ماشین بهترین جا برای قرار دادن قایق های بادی کودکان به جهت حمل و جابجایی در سفر ها خواهد بود . وزن این قایق ها بیشتر به کمتر از 3 کیلوگرم بوده و حتی برخی از آن ها سبک تر هم می باشند . برای همین است که محصولات بادی عمدتا محصولات پرتابل شناخته می شوند . 

یک ویژگی بسیار خوب دیگر در قایق های بادی کودکان جنسی است که برای ساخت این محصولات استفاده شده است . قایق های بادی کاملا ضد حساسیت هستند و برای کودکان آسیب های پوستی ایجاد نمی کنند ، برای اینکه از موادی به نام پی وی سی برای ساخت آن ها استفاده شده است . استفاده کردن از پی وی سی باعث شده است تا کیفیت قایق ها نیز افزایش چشمگیری داشته باشد ، برای همین است که برند هایی همچون اینتکس و بست وی که از بهترین برند های حال حاضر هستند نیز از همین اجناس برای تولیدات خود استفاده کنند . حتی در ساخت بسیاری از قایق های بادی بزرگسال و سایز بزرگ که ظرفیتی چند نفره دارند نیز از پی وی سی استفاده می شود . یکی از نکاتی که باید حتما در خرید قایق بادی کودک توجه داشته باشید این است که تحمل وزن آن ها را دقت داشته باشید . ممکن است یک قایق بادی کودک 30 کیلوگرم وزن تحمل کند و یک قایق بادی دیگر وزنی حدودا 60 کیلوگرم را تحمل کند . برای همین پیشنهاد می کنیم که در هنگام خرید به تحمل وزن این محصولات توجه کرده و با توجه به رده سنی آن ها و وزنی که کودک شما دارد ، بهترین و مناسب ترین قایق بادی را برای کودک خود انتخاب کنید . 

قایق های بادی همانطور که اشاره شد قابل تعمیر هستند ، برای همین نگران آسیب دیدن قایق های بادی نباشید . بهتر است که در ابتدا به کودکان خود نحوه صحیح استفاده از قایق های بادی را آموزش دهید و آن ها را از خطر آسیب دیدن قایق بادی آگاه کنید . لذا بدین ترتیب سال های سال می توانند از قایق های بادی استفاده کنند . اما در زمان هایی که قایق بادی آسیب دید شما می توانید از برچسب تعمیرات برای پنچرگیری بدنه قایق استفاده کنید . این برچسب ها کاربرد بسیار آسانی را دارند و شما می توانید مقداری از برچسب را به بدنه آسیب دیده قایق بچسبانید تا دیگر باد از بدنه خارج نشود . برای همین است که نباید نگران آسیب دیدن این محصولات بادی باشید . حتی در صورت سوراخ شدن قایق های بادی کودکان به دلیل ایمنی بسیار خوبی که دارند ، قایق غرق نخواهد شد و کودک فرصت خواهد داشت تا خود را از قایق و آب خارج کند . برای اینکه بدنه قایق های بادی به صورت چند لایه و چند محفظه ای ساخته شده است . شما می توانید برای انتخاب و خرید بهترین قایق های بادی به صورت حضوری به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا خرید های خود را به صورت اینترنتی از فروشگاه اینترنتی اینتکس سفارش دهید .