موضوع مقاله : خرید قایق بادی کندر

قایق های بادی در مدل های مختلفی ساخته شده اند و برخی از شرکت های مطرح و فعال در حوزه ساخت و فروش قایق بادی توانسته اند قایق های بسیار با دوام و با کیفیتی را تولید کنند که مشتریان نیز از خرید های خود کاملا راضی باشند . با خرید قایق بادی اورجینال و با طراحی عالی می توانید با ایمنی بیشتر تفریحات آبی بی نظیری را داشته باشید . خرید قایق بادی حرفه ای باعث خواهد شد تا تعادل بسیار بهتری بر روی آب داشته باشید و همچنین هدایت قایق و استفاده از آن برای شما بسیار راحت تر باشد . به همین دلیل به سراغ یکی از بهترین قایق های بادی شرکت بست وی خواهیم رفت که با نام قایق بادی کندر یا kondor شناخته می شود . این قایق ها یکی از بهترین موارد برای خرید خواهد بود به خصوص برای آن دسته از افرادی که دوست دارند قایقی را با قیمت های نسبتا معمولی و نه خیلی گران خریداری کنند . همچنین کیفیت ساخت این قایق ها بسیار عالی بوده و یکی از بهترین و جدید ترین مدل های برند بست وی به شمار می رود . 

با توجه به اینکه فروشگاه اینتکس همواره سعی دارد تا قایق های بادی پر فروش را موجود کند و همواره قایق های بادی خود را از برند های مطرح و محبوب انتخاب می کند ، قایق بادی کندر را در چندین ظرفیت موجود کرده است تا شما مشتریان عزیز بتوانید این قایق های بادی سری جدید برند بست وی را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی با قیمت بسیار ارزان تر و مناسب تر از هر فروشگاه دیگری خریداری کنید . حال می رویم به بررسی بیشتر قایق بادی کندر بست وی را آن دسته از دوستداران این نوع قایق ها که قصد خرید قایق بادی کندر را دارند بتوانند این محصول بادی بی نظیر را با شناخت بیشتری انتخاب کنند و در خرید های خود موفق تر باشند . قایق های بادی کندر بست وی قایق هایی هستند به رنگ نارنجی که طراحی بسیار زیبایی دارد و شبیه به قایق های غیر بادی ساخته شده اند . این قایق ها دارای قسمت جلویی نسبتا گرد و بزرگ بوده و انتهای آن نیز به صورت مستطیلی می باشد . 

حالت نیم دایره ای قسمت جلوی قایق بادی باعث شده است تا به راحتی بتواند در میان آب به سمت جلو حرکت کند . یک قایق بادی خوب بایستی طراحی و آرگونومی ساخت بی نظیر و استانداردی را داشته باشد تا تعادل بسیار خوبی را بر روی آب داشته باشد و حتی بتواند به راحتی در آب های نسبتا مواج نیز با ایجاد شکاف در آب به راحتی به سمت جلو حرکت کند تا فردی که پارو میزند احساس خستگی نکرده و به راحتی به اطراف حرکت کند . به همین خاطر است که استفاده از قایق بادی کندر بسیار عالی و راحت خواهد بود . توجه داشته باشید که قایق های بادی کندر بست وی قایق هایی هستند که با استفاده از پارو می توانید آن ها را هدایت کنید . البته برخی از قایق های بادی برند بست وی قابلیت موتور را دارند ولی با توجه به نوع طراحی که قایق بادی کندر داشته و ابعادی که این نوع قایق بادی دارد بهتر است که به آن موتور نصب نشود و با استفاده از پارو قایق های بادی خود را هدایت کنید . 

به همین منظور خود شرکت بست وی پارو های بسیار مقاوم و عالی را برای قایق بادی کندر در نظر گرفته است تا بتوانید با استفاده از آن ها بسیار راحت قایق بادی را به هر سو هدایت کنید . این پارو ها بیشتر از دسته آلومینیومی و پاروی پلاستیکی ساخته شده اند که بسیار سبک بوده ولی در عین حال مقاومت بسیار خوب و عالی را دارند . این پارو ها استاندارد بوده و کاملا مناسب برای قایق بادی کندر هستند ، برای همین دیگر نیازی به خرید مجزای پارو نخواهید داشت . برای ساخت خود بدنه قایق بادی نیز از لایه های پی وی سی استفاده شده است . پی وی سی ها یکی از بهترین مواد ها برای ساخت قایق بادی می باشد که شاید بتوان گفت تنها گزینه و بهترین گزینه همین جنس است ، به خصوص اگر برای ساخت قایق های بادی از پی وی سی برزنتی استفاده شده باشد که شرکت بست وی برای ساخت قایق بادی کندر از آن استفاده کرده است . 

قایق بادی کندر طول عمر بالایی را دارد به شرط اینکه از آن به درستی استفاده کنید . قایق بادی به خودی خود آسیبی نخواهد دید و رطوبت و خیس شدن زیاد به بدنه قایق بادی کندر آسیبی را وارد نخواهد کرد . در مقابل آن حتی استفاده از این قایق ها برای مدت های طولانی در فضاهای روباز و در معرض نور خورشید نیز صدمه ای به بدنه قایق بادی وارد نمی شود ، ولی اگر برخوردی با اجسام تیز و برنده به وجود آید و یا فشار زیاد از حد به بدنه قایق بادی وارد شود ، ممکن است قایق دچار آسیب دیدگی شود . حتی باد کردن زیاد از حد بدنه قایق بادی می تواند موجب آسیب رسیدن به بدنه قایق شود . توجه داشته باشید که قایق های بادی کندر دارای چند محفظه بوده و این طراحی باعث شده است تا ایمنی قایق افزایش یابد . برای اینکه در صورت آسیب دیدن بدنه قایق ، زمان بیشتری طول خواهد کشید تا باد کاملا از بدنه قایق خارج شود و در این زمان شما فرصت دارید که در صورت قرار داشتن در عمق زیاد آب به ساحل رفته تا خطری تهدید کننده شما نباشد . 

قایق های بادی کندر مدل های یک نفره ، دو نفره و سه نفره را دارد و بیشتر برای استفاده کم جمعیتی می باشد . داشتن ظرفیت کمتر برای این است که ابعاد قایق های بادی کندر نسبتا کوچک است و به همین دلیل یک ویژگی بسیار خوب خواهند داشت و آن هم قابلیت جابجایی آسان تر و ساده تر خواهد بود . شما نیز به آسانی می توانید قایق های بادی را برداشته و با خود به سفر ببرید . یکی از محبوبیت برخی از قایق های بادی به خصوص قایق هایی که برای استفاده یک نفره و یا دو نفره ساخته شده اند این است که وزن آن ها بسیار کم و حجم بسته بندی کوچکی را دارند و به همین علت جابجایی آن ها بسیار آسان تر خواهد شد . این قایق ها به بهترین شکل می توانند وزن افراد را تحمل کنند .

بنابراین اگر قایق بادی کندر یک نفره را خریداری کرده اید ، هر فرد بزرگسال با هر ورزنی می تواند به راحتی و بدون مشکل از قایق بادی استفاده کند . برای راه اندازی این قایق ها نیز می توانید از پمپ های باد استفاده کنید که از فروشگاه اینتکس قابل خرید خواهد بود . در فروشگاه قایق بادی تهران اینتکس می توانید مدل های مختلفی از قایق های بادی جدید کندر برند بست وی را مشاهده کرده و ویژگی های هر یک از ان ها را نیز مطالعه کنید ، سپس درصورت انتخاب محصول آن را به راحتی و با ارزان ترین قیمت از فروشگاه اینتکس خریداری کنید .