موضوع مقاله : قیمت قایق بادی ماهیگیری

قایق بادی ماهیگیری یکی از پر طرفدار ترین نوع قایق ها می باشد که به واسطه اینکه برای ماهیگیری بسیار مناسب است ، یکی از محبوب ترین مدل ها بوده و بسیاری از افراد که علاقه به ماهیگیری با استفاده از قایق ها دارند به سراغ قایق بادی ماهیگیری می روند . همانطور که از نام این قایق ها مشخص است ، بدنه آن ها به صورت بادی طراحی شده است و کاملا متفاوت با هر نوع قایقی می باشد که شما اکثرا آن ها را دیده اید . شاید با شنیدن نام قایق ماهیگیری به یاد قایق های چوبی و یا قایق های فایبرگلاسی بیوفتید ، ولی قایق های بادی نیز نسل جدیدی از قایق ها هستند که برای کاربرد های بسیاری از جمله ماهیگیری و تفریحات آبی طراحی شده اند و از نظیر قیمت نیز یکی از بهترین موارد برای خرید خواهند بود . قیمت قایق بادی ماهیگیری شاید یکی از مهم ترین عواملی باشد که بسیاری از دوست داران قایق ها و ماهیگیران را به خود جلب کرده است . 

البته قایق های بادی ماهیگیری نیز قیمت های مختلفی را دارند برای اینکه در مدل های بسیار متنوعی ساخته شده اند که هر یک از آن ها با توجه به ویژگی های خاصی که دارند در دسته بندی های مختلف قرار گرفته و از نظر قیمت نیز تفاوت دارند . برای همین است که ما در این مقاله قصد داریم تا این نوع قایق های بادی را به شما معرفی کنیم و ویژگی های هر یک از آن ها را بیان کرده و با بررسی بیشتر و اطلاع از قیمت قایق بادی ماهیگیری بتوانید بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب و از آن استفاده کنید . قایق های بادی ماهیگیری در ابعاد مختلف ساخته شده اند و شما می توانید این قایق ها را برای استفاده یک نفره تا چند نفره خریداری کنید . بنابراین بسته به نیاز خود اگر علاقه دارید که به صورت تک نفره از قایق استفاده کنید ، می توانید قایق بادی یک نفره مخصوص ماهیگیری را خریداری کنید . ولی اگر دوست دارید که به صورت جمعی یا دوستانه از قایق های ماهیگیری استفاده کنید ، فروشگاه مرکزی اینتکس گزینه های زیادی را پیش روی شما خواهد گذاشت تا با انتخاب آن ها به صورت گروهی به ماهیگیری رفته و لحظه های خوشی را در کنار هم داشته باشید . 

قایق بادی ماهیگیری ویژگی های بسیار خوبی را دارد که بیشتر این ویژگی های خوب به دلیل طراحی بادی محصولات می باشد . به عنوان مثال قایق های بادی ماهیگیری با توجه به اینکه به صورت بادی طراحی شده اند ، جابجایی بسیار ساده و آسانی را دارند . زمانی که شما یک قایق سبک داشته باشید ، به راحتی می توانید آن را جابجا کرده و با خود حتی به سفر ببرید . ویژگی که تنها در قایق های بادی وجود داشته و شما نمیتوانید قایق های بزرگی را مخصوص ماهیگیری پیدا کنید زیر 10 تا 15 کیلوگرم و حتی بسیار کمتر وزن داشته باشد . این در حالی است که قایق های بادی به دلیل اینکه بیشتر حجم آن ها را باد تشکیل می دهد ، وزن بسیار سبکی دارند و حمل و نقل آن ها بسیار آسان تر است . از قایق های بادی به عنوان قایق پرتابل نیز یاد می شود . جابجا کردن قایق با ماشین بسیار راحت بوده و حتی مسافت هایی را نیز می توانید با دست آن را جابجا کنید . و اما دومین ویژگی بسیار خوبی که قایق بادی ماهیگیری دارد ، حجم بسیار کوچک آن ها در زمان هایی خواهد بود که قایق را جمع و بسته بندی کرده اید . 

قایق های بادی زمانی بزرگ هستند که آن ها را باد کنید ، برای همین اگر باد آن ها خالی شود شما یک قایق با بسته بندی بسیار کوچکی خواهید داشت که به راحتی حمل و در هر جایی قابل قرار دادن است . این ویژگی به شما اجازه می دهد تا در حمل و نقل یا نگهداری از قایق های بادی دچار مشکل نشوید . حتی اگر در شهر هایی دور از شهر های ساحلی هستید می توانید از این قایق ها استفاده کرده و در سفر های خود این قایق ها را به همراه داشته باشید . البته حجم و وزن بسته بندی در قایق های بادی ماهیگیری نیز بر اساس مدل قایق و ظرفیتی که دارد متفاوت است . همانطور که در ابتدای مطلب نیز اشاره شد ، قایق های بادی ماهیگیری در ظرفیت های یک نفره تا چند نفره که بیشتر 4 نفره می باشند دسته بندی می شوند و شما هستید که این محصولات را با ویژگی هایی که دارند خریداری خواهید کرد . فروشگاه اینتکس می تواند بهترین راهنمای شما در خرید قایق بادی ماهیگیری باشد ، برای اینکه توضیحات کاملی را در رابطه با قایق های بادی ماهیگیری در فروشگاه داده است و شما می توانید به صورت مجزا تمامی قایق ها را مشاهده کرده و آن ها را بر اساس ویژگی ها و مشخصه هایی که دارند انتخاب کنید . 

فروشگاه اینتکس بزرگترین فروشگاه قایق بادی در ایران بوده و شما می توانید از این مرکز فروش قایق بادی ، مدل هایی را مشاهده و خریداری کنید که به صورت انحصاری از فروشگاه و نمایندگی اینتکس به فروش می رسند . قایق ها در مدل های مختلف و توسط برند های گوناگون طراحی شده اند ، بنابراین حتما سعی کنید که قایق های بادی خود را از برند های معروفی مانند اینتکس یا بست وی انتخاب کنید . قایق های بادی اینتایم و جیلانگ نیز برند هایی هستند که انتخاب و خرید از آن ها نیز می تواند تضمین کیفیتی برای شما باشد . از قایق های بادی که می توانید برای ماهیگیری استفاده کنید ، می توانیم به قایق بادی اکسکروشن اشاره کنیم ، برای اینکه این قایق ویژگی های بسیار منحصر به فردی را دارد که آن را بیش از سایر قایق های بادی مناسب برای ماهیگیری کرده است . ابعاد بزرگ و جادار این قایق به همراه داشتن لنسر برای نگهدارنده قلاب ماهیگیری امکان نصب سایه بان و داشتن صندلی های بادی موجب شده است تا بیشتر مورد توجه دوست داران قایق بادی ماهیگیری تبدیل شود . 

در گزینه های بعدی که می توانید از آن ها برای تفریحات و ماهیگیری استفاده کنید می توان به قایق های بادی کندر بست وی و همچنین قایق های هیدرو فورس بست وی اشاره کنیم . قایق های بادی اکسپلورر ، سی هاوک و چلنجر نیز از قایق های بادی ساخته شده توسط برند اینتکس می باشند که گزینه ها و پیشنهاد های خوبی برای استفاده به عنوان قایق ماهیگیری خواهند بود که می توانید آن ها را خریدرای کنید . اگر به فروشگاه تهران اینتکس مراجعه کنید می توانید انواغ قایق های بادی ماهیگیری را مشاهده کرده و گالری تصاویر آن ها را ببینید و اطلاعات و مشخصات آن ها را مطالعه کنید تا در نهایت بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب و از آن ها استفاده کنید . همچنین فروشگاه اینتکس قیمت قایق بادی ماهیگیری را در مدل های مختلف مشخص کرده است که می توانید به راحتی قایق ها را مقایسه کرده و آن ها را بر اساس نیاز و بودجه ای که دارید انتخاب و خریداری کنید .