تخت بادی از کجا بخرم ؟ آدرس فروشگاه و محل توزیع و فروش تکی و عمده تخت بادی در تهران ، فلکه صادقیه  و بورس این محصولات نیز در بزرگراه جلال آل احمد میباشد.

برای خرید حضوری و بازدید از فروشگاه تخت خواب بادی میتوانید به آدرس بالا مراجعه نموده و با تست این محصولات در محل نمایشگاه بهترین مدل تخت خواب بادی را خریداری و سفارش دهید.

معرفی تخت های بادی : 

تخت خواب بادی گونه های مدرن و جدید محصولات طبی می باشد که سال هایی کمی از طراحی و ساخت آن ها گذشته است و با استفاده از این نوع امکانات افراد زیادی به شرایط راحتی و آرامش مجهز می شوند. تخت خواب بادی گونه های متنوع دارد که هر کدام بر اساس نیاز یک فرد ساخته شده است اما به طور کلی در بین کودکان و بزرگسالان دسته بندی بسیازر وسیعی دارد و قادر می باشد که بین این دو تفکیک قائل گردد. علاوه بر این موارد ساخت تخت خواب باید با بهترین مواد اولیه انجام می شود چرا که تولید کننده این محصول که در واقع شرکت اینتکس می باشد محصولات ارائه شده خود را به صورت اورجینال در اختیار افراد قرار داده است و به این وسیله سعی در راضی نگه داشتن تمامی متقاضیان دارد. علاوه بر این موارد گونه ای خاص از این محصول نیز به وجود آمده است که امکان راحت بودن افراد در ماشین را ایجاد کرده است. به طور کلی وسیله طبی که پیش رو دارید برای به کار گیری در محیط های بیرون از خانه سازگاری دارد و نیز می تواند در مسافرت به همراه افراد باشد و راحتی بسیار بالایی را برای آن ها ایجاد سازد. از این رو تقاضا برای داشتن این محصول بالا بوده و شرایط برای داشتن آن نیز مهیا می باشد. بدین ترتیب مطالب زیر ارائه شده است تا خریداران با آگاهی بیش تر از محصول بتوانند آن را خریداری نمایند و رضایت کافی نیز از خرید خود داشته باشند.

انواع پر کاربرد تخت خواب بادی : همان طور که پیش تر به آن اشاره کردیم تخت خواب بادی از انواع مختلف می باشد که ظاهری خاص دارد و رویه آن در نهایت طبی بودن و راحتی ایجاد شده است. در نتیجه توانایی سازگاری با استفاده های طولانی مدت و مداوم در شرایط گوناگون را دارد. از این رو افراد مختلفی به دنبال داشتن محصول می باشند و آن را برای به کار گیری در سفر های خود و یا شرایط دیگر انتخاب می کنند. برخی از این محصولات ظاهری متفاوت از دیگری دارند و متمایز شده اند. به همین خاطر در زیر به برخی از پر کاربرد ترین تخت خواب بادی از نظر خریداران اشاره می کنیم.

تخت خواب بادی کودک : انواعی که در این دسته بندی قرار دارند ابعاد کوچکی نسبت به سایر تخت های بادی دارند که می تواند برای استفاده کودکان در نظر گرفته باشد. اغلب این محصولات دارای ظاهری فانتزی می باشند که کودکان به آن جذب شده و متناسب با روحیات آن ها ساخته شده است. در نتیجه فروش آن نیز بالا می باشد و افراد برای کودکان خود آن را خریداری می کنند. معمولا در زمان مسافرت کودکان از شرایطی برخوردار می باشند که باید محل استراحت آن ها راحت بوده و آن ها را دچار بدن درد نسازد. در نتیجه به دلیل حساسیت بالای آن ها به محل خوابیدن والدین می توانند خرید تخت خواب بادی کودک را انجام دهند و به راحتی در محیط بیرون خانه نیز برای آن ها فضایی مناسب و راحت را ایجاد سازند. در نتیجه هر کس که به دنبال فراهم کردن چنین موقعیتی برای فرزند خود است می تواند به سوی خرید تخت خواب باید جذب شود. مواد اولیه ای که ساخت این محصول را برعهده دارد از حساسیت بالایی برخوردار می باشد به طوری که در طولانی مدت نیز قادر به مهیا کردن شرایط مطلوب بوده است. شرایط مطلوب از نظر خریداران و متقاضیان این محصول این است که بدنه ضد تعریق بوده باشد و همچنین از رویه ای تشکیل شده باشد که پوست حساس کودکان را دچار آلرژی و یا حساسیت نسازد. در نتیجه می تواند برای مدت زمان طولانی مورد استفاده این گروه سنی قرار بگیرد و برای آن ها جزو کالا های ضروری تلقی شود. 

تخت خواب بادی دو نفره : عده دیگری از علاقه مندان سعی در تعویض وسایل منزل خود دارند و تمایل دارند از وسایل مدرن تر و یا سبک های جدید استفاده کنند. از این رو به سمت وسایلی کشیده می شوند که دارای قابلیت های مختلف است و ویژگی های خاصی نیز دارد. تخت خواب دو نفره محصولی مناسب برای قرار دادن در منزل و اتاق خواب می باشد و جایگزینی مطلوب برای زمانی است که افراد خواهان تعویض تخت های فنری و یا چوبی بوده اند. در نتیجه این محصول را با ظاهری جدید و ویژگی های خاص خریداری می کنند و برای استفاده مکرر در هر شرایطی آن را مورد استفاده قرار می دهند. محصولی که مورد بحث می باشد یکی از گزینه های لازم برای سفر است که به راحتی در اتومبیل شما در کنار وسایل دیگر جای خواهد گرفت و بدنه خود را به صورت تاشو در می آورد. به این صورت در هر شرایطی می توان به راحتی آن را حمل کرد و با خود به صورت تاشو به همراه داشت. این تخت خواب بادی دو نفره خود به گروه ها و نمونه های مختلف تقسیم می شوند که بر اساس ساختار آن ها شکل گرفته است. برخی از این محصولات دارای بالش بادی سرخود نیز می باشند و برخی دیگر فاقد چنین بخشی هستند. 

تخت خواب بادی داخل خودرو : امروزه شرایط برای داشتن راحتی در هر شرایطی ایجاد شده است و به آسانی می تواند برای تمامی افراد امکانات لازم مهیا باشد. تولید کنندگان شرکت بزرگ و معتبر اینتکس تولید تخت خواب بادی داخل خودرو رو آغاز نموده اند و تا به هنگام نیز بهترین و پر کاربرد ترین محصولات را وارد بازار کرده اند که هم توانسته مخاطبان خود را پیدا کند و هم در جایگاهی درست قرار گرفته است. این محصول مدرن و حرفه ای سطح بخش پشتی ماشین که مابین صندلی عقب و صندلی جلو می باشد را پر می کند و به گونه ای سطحی طبی را ایجاد می سازد. از این رو این سطح برای استراحت و خوابیدن افراد مناسب می گردد. حتی در طول سفر برخی از افراد بر اساس نوع نیاز خود این وسیله کاربردی را نصب کرده و برای اشخاص مختلف به طور مداوم راحتی ایجاد می کنند. تخت خواب بادی داخل خودرو در انواع مختلف ارائه شده است و برای تمامی خودرو ها وجود دارد. در نتیجه تنها خریداران می بایست از روی نیاز و تمایل خود این نمونه از محصولات را خریداری کنند و داخل خودرو خود به راحتی از آن بهره مند شوند. قابلیت های تخت بادی داخل خودرو نیز مشابه با دیگر تخت خواب های بادی است و از مواد اولیه مشابه با آن ها ساخته شده است. در نتیجه قادر می باشد که تمامی شرایط لازم برای به دست آوردن راحتی و آرامش را ایجاد کند و در زمان مسافرت نیز برای راحتی افراد محیطی مناسب داخل خودرو ایجاد سازد.

ویژگی های تخت خواب بادی : یک سری ویژگی هایی موجود است که در بین تمامی تخت خواب های بادی یکسان می باشد و می تواند به صورت مطمئن آن ها را برای علاقه مندان شناخته شده نماید. چنین وسیله کاربردی دارای نشیمن طبی می باشد که سطح رویه آن از ساختاری مواج بهره مند است. این ساختار به افراد در رسیدن به آرامش کمک زیادی می کند و بدن را در حالت استاندارد قرار می دهد. در نتیجه برای گذراندن مدت زمان طولانی قادر می باشند که در راحت ترین شرایط اقامت کنند و دچار هیچ گونه مشکل در ناحیه ستون فقرات نشوند. همچنین این محصول برای افرادی مناسب است که به طور کلی دارای درد در ناحیه کمر هستند و برای به آرامش رسیدن نیاز به نشیمنی طبی دارند. تخت خواب بادی می تواند برای آن ها سطح مفیدی را ایجاد کند تا در نهایت آرامش به استراحت و خواب بپردازند و بتوانند تایم طولانی بر روی آن باشند. این نوع طراحی به دلیل ایجاد یک سری امکانات نیز طراحی شده است. به این صورت که قادر می باشد هوا را به راحتی بر روی خود در گردش در بیاورد و در نتیجه محصول را ضد تعریق کند. علاوه بر این ویژگی که سبب گردش هوا و جلوگیری از تعریق می شود داخل بدنه نیز فضای خالی وجود دارد و بافت های داخل فضای خالی نیز دارند. در نتیجه هوای داخل آن می تواند تهویه شود و به راحتی رویه محصول را ضد تعریق نماید. این رویه خاص دارای قابلیت های منحصر به فردی است که هر فردی را در موقعیتی مطلوب قرار می دهد و می تواند برای راحتی آن ها بخش های کاربردی دیگری نیز ایجاد سازد. رویه محصول از بهترین الیاف ساخته شده است که سطحی عاری از پلاستیک را ایجاد نموده است. در نتیجه می توان از بروز هر گونه حساسیت به بدن جلوگیری کرد و برای پوست های حساس نیز امکان خریداری این محصول را ایجاد نمود. 

انواع پمپ باد برای تخت خواب بادی : برخی از این محصولات در ساختار خود دارای پمپ باد می باشند و مجهز به انجام نصب آسان بوده اند. در نتیجه به راحتی و در زمان کوتاه شکل ظاهری اصلی را به خود می گیرند و می توانند به محصولی قابل استفاده تبدیل شوند. این محصولات با اتصال به برق به صورت خودکار بدنه را باد می کنند و بافت های داخلی را نیز به صورت متورم در می آورند. در نتیجه امکان ایجاد ظاهر مقاوم و مستحکم برای این محصول مهیا می باشد و شرایط نیز برای بهره برداری از استحکام بالای آن نیز وجود دارد. از این رو می توان گفت که چنین محصولاتی دارای پمپ باد سرخود می باشند و به روش اتوماتیک و تنها با اتصال به برق نصب می گردند. اما برخی دیگر از تخت خواب بادی فاقد این سیستم بوده اند که نمی توان به راحتی و تنها با اتصال به برق شهری نصب شود. برای راه اندازی چنین محصولی ابتدا باید پمپ باد دستی تهیه نمود و سپس به راحتی کار نصب را انجام داد. نصب تخت خواب بادی راحت می باشد به صورتی که در بخش از بدنه محفظه ایجاد شده است که با اتصال به پمپ باد شروع به باد کردن بدنه می کند. با توجه به این عمل در مدت زمان کم بدنه به حالت اصلی خود در می آید و می تواند برای استفاده کنندگان محیطی مطلوب و خاص را ایجاد سازد. این نوع نصب تنها به دلیل آن است که افراد از بدنه ای محکم و با استحکام برخوردار شوند و بتوانند در مدت زمان کم این بدنه را برای استفاده آماده سازند.

چگونگی خرید تخت خواب بادی ؛ امروزه به دلیل ایجاد مشغله زیاد برای تمامی افراد و شاغل شدن تعداد زیادی از افراد در یک خانواده محصولاتی که برای اعضای خانواده مناسب و ضروری است تهیه نمی شود و یا فرصت کافی برای تهیه کردن این محصولات وجود ندارد. خرید انواع محصولات طبی که برای هر فردی لازم و ضروری است نیز به این صورت دچار مشکل می شود و زمان کافی برای خریداری آن وجود نخواهد داشت. از این جهت سایت های فروشگاه از جمله سایت اینتکس برای ارائه محصولات اورجینال خود با برند اینتکس و با بهترین کیفیت امکان خرید آسان برای تمامی افراد را مهیا کرده اند و به این صورت تمامی علاقه مندان قادر می باشند که به آسانی به تخت خواب بادی در انواع گوناگون دسترسی پیدا کنند و آن را به راحتی نیز خریداری نمایند.