قیمت تخت خواب بادی با توجه به تنوع بسیار بالایی در که در مدل های این محصول وجود دارد و همچنین بسیاری از عوامل از جمله برند سازنده ، ابعاد تخت بادیو ظرفیت تعداد نفراتی که می توانند از آنها استفاده کنند و همچنین متریال استفاده شده در ساختمی توانند در قیمت نهایی اثرگذار باشند اما به صورت تقریبی می تواند قیمت این محصولات را در مدل های یک نفره از 500.000 تا 2.000.000 تومان و در مدل های دو نفره از 1.500.000 تا 3.000.000 تومان عنوان کرد . اما باز هم پیشنهاد می شود برای اطلاع دقیق از قیمت و همچنین اطلاعات کامل مدل های موجود به دسته بندی تخت بادی در همین وب سایت مراجعه کرده و اطلاعات لازم را کسب نمایید .

تخت خواب بادی از جمله کاربردی ترین محصولات بادی می باشد که می توان در خانه های افراد مشاهده کرد . امروزه تخت خواب ها چهره های به روزی به خود گرفته اند و می توان پیشرفت تکنولوژی را در این محصولات همانند سایر محصولات امروزی دید . تختخواب بادی اینتکس از برترین نمونه تخت خواب هایی است که می توانید خریداری کنید و اگر بخواهیم مزیت های تخت خواب های این برند را بگوییم باید به قیمت های مقرون به صرفه به همراه کیفیت ساخت فراتر از استاندارد اشاره کنیم که این موارد در کنار هم می تواند خریدی لذت بخش را برای شما به همراه داشته باش و در واقع لبخند رضایت را بر لب های شما بنشاند . اما اگر قصد خرید تخت بادی اینتکس را دارید این مقاله را از دست ندهید و تا انتهای ای مسیر ما را همراهی کنید تا اطلاعات مفیدی را کسب کنید .

نحوه راه اندازی تخت خواب بادی اینتکس

راه اندازی محصولات بادی از دغدغه هایی است که افراد زیاد به فکر آن می افتند اما باید بگوییم که در خصوص تخت خواب های بادی در این راه کار سختی پیش رو ندارید زیرا در بسیاری از مدل های جدید تخت خواب بادی پمپ باد سرخود در بخشی از بدنه کارگزاری شده است و همچنین در صورت عدم داشتن پمپ باد سرخود می توانید از پمپ های بادی دستی و یا برقی مجزا استفاده نمایید . تخت خوابی که دارای پمپ باد سرخود می باشد یکی از بهترین گزینه ها می باشد زیرا با زدن یک دکمه این پمپ های تمام اتوماتیک شروع به کار می کنند و می توانید پس از گذشت چهار الی پنج دقیقه بسته به ابعادی که تخت شما دارد آن را به صورت باد شده تحویل بگیرید و آماده استفاده است . اما در صورت که تخت بادی شما پمپ باد سرخود نیز ندارد ، دغدغه ای نباید داشته باشید زیرا دریچه های موجود در بدنه محصولات بادی امروزی قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را دارد و معمولا دریچه ها به صورت دوکاره تعبیه می شود تا علاوه بر باد کردن تخت ، در جهت خالی کردن باد آن ها نیز بتوانید از این امکانات استفاده نمایید .

جنس بدنه تخت خواب بادی اینتکس از چیست ؟

جنس بدنه از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید محصولات بادی به ویژه تخت خواب های بادی باید به آن توجه داشته باشید . در خصوص تخت خواب بادی باید بگوییم که یک تخت بادی استاندارد ساخته شده از پی وی سی است . پی وی سی متریالی بسیار مقاوم در برابر فشار و ضربه می باشد که کیفیت ساخت را افزایش و در عین حال وزن را کاهش می دهد و باعث می شود تا علاوه بر داشتن یک تخت بادی با کیفیت ، تختی با وزن سبک داشته باشید تا بتوانید آن را به راحتی جا به جا کنید . یک تخت خواب بادی استاندارد باید دارای بدنه ای با رویه پی وی سی جیر یا همان مخمل باشد که علاوه بر استحکام بالا ، دارای نرمی و انعطاف پذیری ایده آل باشد تا به هنگام استفاده راحتی را در اختیار شما بگذارد که همانند تخت های سنتی باشد . اما برخلاف رویه این محصولات که بهتر است از پی وی سی جیر باشد ، باید در بخش کناری و کف تخت خواب ها از پی وی سی چرمی استفاده شود و حتی الامکان به صورت دو لایه باشد تا تحمل وزن را ساده تر و البته بیشتر کند . تحمل وزن یک تخت خواب بادی یک نفره به صورت استاندارد باید 90 کیلو گرم و تخت خواب بادی دو نفره 180 کیلو گرم باشد تا بتوانید وزن افراد بزرگسال را بر روی خود نگهداری کند .

لوازم جانبی تخت خواب بادی intex

یکی از مهمترین لوازم جانبی که همه محصولات بادی نیاز دارند ، پمپ باد می باشد . اگر تخت خواب بادی شما دارای پمپ باد سرخود نیست باید بدانید که برای راه اندازی نیاز به این لوازم جانبی کاربردی دارید تا بتوانید تخت خود را در کوتاه ترین زمان ممکن آماده استفاده کنید . اگر از پمپ باد بگذریم باید گفت که با توجه به تجربه فروش این محصولات ، کیسه حمل تخت خواب می تواند دیگر لوازم جانبی ضروری باشد که چه به هنگام استفاده در کمپینگ ها برای سهولت در جا به جایی و چه در خانه برای سهولت درقرار گیری درون کمد دیواری ضروری است . اغلب مدل های جدید تخت خواب بادی دارای کیسه خواب درون بسته بندی خود می باشند و به همراه خاطر نیازی به تهیه جداگانه این محصولات ندارید اما در خصوص پمپ باد حتما قبل از انتخاب مدل مورد نظرتان اطمینان حاصل کنید . برچسب تعمییرات نیز از جمله موارد دیگری است که در بسیاری از بسته بندی های تخت خواب های بادی برند اینتکس قرار داده می شود تا در مواقع ضروری به کمک شما بیاید و بدون دانش قبلی بتوانید اقدام به ترمیم بخش آسیب دیدن احتمالی تخت خواب نمایید .

خرید تخت خواب بادی intex

خرید تخت خواب بادی intex ارزان قیمت را به همراه ضمانت اصالت محصولات و همچنین خدمات پس از فروش حرفه ای از جمله تعمیرات تخصصی را می توانید در نمایندگی اینتکس تهران تجربه نمایید . این فروشگاه جدیدترین مدل های تخت خواب بادی اینتکس را به همراه مجموعه ای کامل از لوازم جانبی برای خریداران ارائه می دهد که می تواند خریدی مطمئن و لذت بخش را برای شما به ارمغان بیاورد . برای بهره مندی از مشاوره تخصصی رایگان پیش از خرید تخت خواب بادی اینتکس می توانید با شماره های موجود در همین وب سایت تماس گرفته و اطلاعات کافی را کسب نمایید .