فروش کاناپه بادی اینتکس

فروش کاناپه بادی اینتکس به عنوان یکی از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین محصولات بادی نمایندگی اینتکس در ایران با داشتن کیفیت ساخت بسیار مناسب و رضایت بالای مشتریان همیشه دارای اهمیت بالایی بوده است. همانطور که می دانید کاناپه های بادی اینتکس دارای کیفیت بسیار خوبی نسبت به بسیاری از کاناپه های بادی تولید شده توسط سایر شرکت های محصولات بادی بوده به همین دلیل از آمار فروش و رضایت مندی بالایی برخوردار است. 

این کاناپه ها در مدل یک و دو نفره تولید شده و در مدل های دیگری تولید نشده است به همین دلیل دارای طراحی منحصر به فردی می باشند که در هیچ شرکت تولید کننده دیگری دیده نمی شود. کاناپه های بادی اینتکس بیشتر برای استفاده در مکان های بسته مانند منزل ، ویلا و حتی محل کار کاربرد داشته که هم برای استراحت های سطحی و هم برای خواب به کار می رود. کاناپه های بادی اینتکس از نظر قیمت نسبت به کیفیت مناسب خود از قیمتی مقرون به صرفه داشته به همین دلیل هم ارزش خرید داشته و هم توان خرید آنها به راحتی فراهم خواهد بود.

فروش کاناپه های بادی اینتکس به سه صورت اینترنتی ، تلفنی و حضوری انجام می شود. فروش حضوری کاناپه های بادی ایمتکس دارای مزیت هایی همچون قابلیت تست کردن و تخفیف جزئی خواهند بود به همین دلیل مشتریانی که اصولا از شهر تهران خرید کرده به صورت حضوری اقدام می کنند. اما برای مشتریان خارج از تهران فروش کاناپه های بادی اینتکس به شکل اینترنتی و تلفنی انجام شده و پس از واریز مبلغ محصول مورد نظر ارسال خواهد شد.

اما چند آیتم بسیار مهم برای فروش کاناپه های بادی اینتکس وجود داشته که مشتریان و حتی خود تولید کنندگان نیز به آنها توجه زیادی می کنند. این آیتم ها عبارتند از: جنس بدنه ، ساختار و طراحی بدنه و ابعاد و تحمل وزن که مهمترین ویژگی های مورد اهمیت برای فروش و یا خرید یک کاناپه بادی اینتکس می باشد . در زمان خرید یک کاناپه بادی اینتکس توسط فروشندگان می بایست در ابتدای هر چیزی به جنس بدنه آنها توجه کرد. 

جنس بدنه به کار برده شده در کاناپه های بادی اینتکس از نوع پلاستیک PVC بوده که در بسیاری از محصولات بادی نیز این جنس بدنه مشاهده می شود . جنس بدنه ای سبک و با انعطاف بالا که امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتری را خواهد داشت تا به راحتی در هر مکانی بخصوص مسافرت ها قابل حمل باشند . این نوع جنس بدنه کاملا قابل شستشو بوده و در صورت آسیب دیدن به راحتی و در کمترین زمان ممکن قابل تعمیر توسط بسته مخصوص تعمیرات محصولات بادی خواهند بود . کاناپه های بادی اینتکس تنها در رنگ مشکی تولید شده و هر دو مدل یک نفره و دو نفره از روکش جیر یا همان مخمل بهره مند می باشند تا محلی نرم و راحت برای خواب ایجاد کنند . این روکش تا حدودی نیز قابلیت مقاومت در برابر تعریق را نیز خواهد داشت از همین رو به مزیت ها و ویژگی های کاناپه های بادی اینتکس افزوده است.

رویه های جیر زیبایی وصف ناپذیری را به کاناپه بادی می بخشند و باعث می شوند تا این محصولات اصلا به صورت بادی دیده نشود و چه بسا برای دیزاین خانه نیز می توانید از کاناپه های بادی که دارای رویه جیر هستند نیز استفاده کنید . این روکش ها البته در رنگبندی های مختلف تولید شده اند که استفاده از آن ها در تولیدات کاناپه های بادی باعث شده است تا این محصولات زیبا و متنوع شوند . توجه داشته باشید که سطح رویه جیر بسیار نرم و انعطاف پذیر بوده و می تواند حس خوشایندی را به بدن ببخشد . از ویژگی های بسیار خوب لایه های پی وی سی استفاده شده در تولید کاناپه بادی می توان به ضد آب بودن آن اشاره کنیم ، بنابراین در صورت خیس شدن صدمه ای به محصول وارد نمی شود . یکی دیگر از ویژگی های بسیار خوب این جنس نیز می توان به عایق بودن در برابر نور آفتاب اشاره کرد که باعث می شود تا بتوانید به راحتی و بدون نگرانی از محصولات بادی در فضای آزاد و در طبیعت و یا حتی در حیاط خانه استفاده کنید ، بدون اینکه نگران آسیب دیدن کاناپه بادی شوید . 

در ابتدای مطلب اشاره شد که این جنس یعنی پی وی سی طراحی پلاستیکی دارد ، ولی این نکته را توجه کنید که این لایه های لاستیکی از مواد طبیعی ساخته شده اند و به همین واسطه هیچ مشکل و حساسیت پوستی را برای بدن ایجاد نمی کنند و از این نظر نیز شما می توانید به راحتی و بدون نگرانی از کاناپه بادی استفاده کنید زیرا برخورد پوست با لایه های بدنه کاناپه بادی صدمه ای را به محصول وارد نخواهد کرد . لایه های پی وی سی آسیب پذیر هستند ولی قابلیت تعمیر را دارند که در این رابطه در ادامه مطلب توضیحات جامعی را خدمت شما عزیزان ارائه خواهیم کرد . 

طراحی و ساختار بدنه کاناپه های بادی اینتکس همانند مبل های بادی و دیگر کاناپه های بادی بوده که از قابلیت مهم چند کاره و تاشو بودن برخوردار می باشند . این قابلیت موجب می شود تا از یک کاناپه اینتکس به عنوان تشک بادی ، تخت بادی ، مبل بادی و تشک بادی پشتی دار نیز استفاده نمایید . از همین رو به جز استراحت های سطحی می توان به عنوان خواب نیز روی این نوع محصولات بادی اینتکس حساب ویژه ای باز کرد. کاناپه های بادی اینتکس دارای ویژگی های دیگر از نظر طراحی مانند جای مخصوص بطری آب بوده تا برای نگهداری اشیای کوچک و قیمتی نیز کاربرد داشته باشند. 

البته در نظر داشته باشید که تمامی کاناپه های بادی طراحی چند کاره ندارند و برخی از آن ها نیز از ساختار تک کاره برخوردار هستند ، هر یک از کاناپه های بادی ویژگی های خاص خود را دارند . به عنوان مثال تنها کاناپه های بادی تک کاره برای استفاده بیش از 3 نفر طراحی شده اند و اغلب کاناپه های بادی چندکاره برای استفاده یک یا دو نفر ساخته شده اند . کاناپه های تک کاره از نظر ظاهر و طراحی ، تنوع بسیار بیشتری از مدل های چند کاره دارد که می توان از پر فروش ترین آن ها به کاناپه های بادی تاجدار اشاره کنیم که بسیار زیبا و شیک هستند و به عنوان پر فروش ترین مدل ها شناخته می شوند . 

طراحی قسمت رویه به شکل مواج طولی و موازی بوده تا در زمان استفاده به خوبی اعضای بدن را پوشش دهد. این طراحی که به تکنولوژی رویه مواج یا کامفورت شناخته می شود یکی از بهترین نوع ساختار برای محصولات بادی به خصوص کاناپه های بادی و یا محصولات بادی مشابه همچون تشک بادی و تخت بادی نیز استفاده می شود . این طراحی می تواند بر روی کاناپه بادی برجستگی ایجاد کند که این برجستگی می تواند تا حد زیادی انعطاف پذیری سطح کاناپه را افزایش دهد تا اینچنین افرادی که دوست دارند تا احساس طبی بودن را از کاناپه بادی داشته باشند ، بتوانند در طولانی مدت بر روی این کاناپه ها نشسته و لحظات آرامی را رقم بزنید . برای راه اندازی آن دو دریچه باد Dual Lock تعبیه شده تا به راحتی توسط هر نوع پمپ باد محصولات بادی این کالا را راه اندازی کرد . همچنین یک دریچه باد نیز برای تخلیه در بدنه کاناپه بادی طراحی شده است تا از آن طریق بتوانید با سرعت بسیار بیشتری کاناپه بادی را تخلیه کنید . 

ابعاد کاناپه های بادی اینتکس شامل حالت باد شده بوده که در صورت جمع کردن بدنه این ابعاد نیز بسیار کمتر خواهد شد. تا جایی که امکان گرفتن حجم بسیار کم به خود فراهم خواهد بود تا به راحتی در هر محلی جای بگیرند. البته ابعاد ذکر شده برای کاناپه های بادی اینتکس در دو حالت متفاوت می باشد. یکی در حالت باز شدن دو تشک متصل به بدنه و یکی در حالت جمع شدن دو تشک تاشو. تحمل وزن مدل یک نفره حدود 140 و مدل دو نفره نیز حدود 200 کیلوگرم بوده که نشان دهنده کیفیت و استحکام بالای بدنه خواهد بود.

توجه داشته باشید که برند های تولید کننده بزرگ و مطرح بازار به دلیل اینکه به صورت علمی و کاملا بررسی شده ، محصولات بادی را تولید می کنند ، ابعاد استانداردی برای ساخت کاناپه بادی در نظر می گیرند و همچنین با استفاده از اجناس درجه یک به همراه طراحی بی نظیر بخش های مختلف کاناپه بادی سعی بر این داشته اند که با استفاده از لایه های داخلی و طراحی چند لایه کاناپه های بادی ، آستانه تحمل وزن محصولات را افزایش دهند ، به همین دلیل نیز ما به شما عزیزان توصیه می کنیم که محصولات بادی و کاناپه های بادی خود را از برند های معتبر خریداری کنید و یا از فروشگاه های بزرگی خریداری کنید که اطلاعات صحیحی را در اختیارتان قرار می دهد . 

در ابتدا به صورت مختصر به نحوه راه اندازی کاناپه بادی اشاره کردیم ، ولی در این بخش قصد داریم تا راه اندازی اصولی کاناپه بادی را به شما عزیزان شرح دهیم و البته توضیحاتی نیز از بابت نگهداری و مراقبت صحیح از این محصولات بادی را خدمت شما ارائه کنیم . توجه داشته باشید که کاناپه های بادی به خوبی می توانند در برابر شرایط مختلف محیطی تحمل خوبی را از خود نشان دهند ، ولی در نظر داشته باشید که عوامل انسانی می تواند منجر به آسیب رسیدن به کاناپه بادی شود . به عنوان مثال برخورد اجسام تیز و برنده به بدنه می تواند سبب آسیب دیدن کاناپه بادی شود . چرا که این محصولات ساختار بادی داشته و از آن مهم تر از لایه های نسبتا نازکی ساخته شده اند که در برابر اجسام تیز و برنده کاملا بی دفاع هستند . از این رو بایستی به این نکته مهم توجه داشته و کاناپه ها را به درستی استفاده کنید . 

از جمله برند های پر فروش و بهترین برند های حال حاضر دنیا می توان به دو برند تولید کننده اینتکس و بست وی اشاره کرد که از دو برند های بزرگ و محبوب محصولات بادی می باشند که به دلیل تولیدات موفق خود توانسته اند بیش از هر نوع برند دیگری زبانزد شده و اعتماد مشتریان را نیز به خود جلب کند . چرا که هر دو برند از بهترین اجناس و با ضخامت های بالا برای تولیدات استفاده می کنند و همچنین نوع طراحی آن ها نیز بی نظیر بوده که علاوه بر زیبایی ظاهری ، دوام و استحکام بالایی را نیز دارند . از سایر برند های بزرگ دنیا می توان به برند اینتایم نیز اشاره کرد که تولیدات موفقی در زمینه ساخت و فروش کاناپه بادی دارد که خرید آن ها توصیه می شود . بنابراین اگر در خرید محصولات بادی بی تجربه هستید ، بهترین کار خرید این محصولات از برند های معتبر است . 

در مرحله اول بایستی به خوبی کاناپه را راه اندازی کنید . برای راه اندازی نیاز است تا در ابتدا ، کاناپه را از داخل ساک حمل و یا داخل باکس خارج کرده و بر روی یک سطح تمیز قرار دهید . قبل از راه اندازی سطح زمین را تمیز کنید . پس از آن به صورت کامل کاناپه بادی را بر روی زمین پهن کنید و لایه های تا شده آن را باز کنید ، زیرا این محصولات به صورت وکیوم شده ارسال می شوند و ممکن است این چسبندگی ها در بدنه مانع از راه اندازی بسیار سریع بدنه شود . نکته دیگر این است که بایستی توجه داشته باشید که کاناپه بادی دارای پمپ باد سرخود برقی یا سایر پمپ ها میباشد یا خیر . 

در صورت داشتن پمپ باد برقی سرخود تنها نیاز است تا پمپ را به پریز برق وصل کرده و با سرعت بالایی محصول را راه اندازی کنید . همچنین می توانید از سایر پمپ های باد موجود استفاده کرده و کاناپه بادی را راه اندازی کنید . نکته قابل توجه این است که پمپ های باد به دلیل اینکه برای محصولات بادی ساخته شده اند ، دارای نازک های مختلفی هستند که می توانید بر اساس نوع دریچه باد ، نازل را تغییر داده و به سادگی کاناپه بادی را راه اندازی کنید . در راه اندازی این محصولات بایستی توجه کنید که بیش از اندازه کاناپه بادی را راه اندازی نکنید ، زیرا اینکار می تواند منجر به پارگی محصولات بادی شود . 

فروش کاناپه های بادی اینتکس با 48 ساعت مهلت تست و تعمیر توسط فروشگاه اینتکس سنتر ایران در کمترین زمان ممکن به تمامی نقاط کشور قابل عرضه می باشد. بنابراین شما می توانید با خیالی راحت خریدتان را از بزرگترین مرکز فروش محصولات بادی یعنی فروشگاه تهران اینتکس خریداری کرده و آن را درب منزل تحویل بگیرید . خرید حضوری شما می تواند شامل برخورداری از تخفیفات ویژه تری گردد و البته در خرید های حضوری می توانید محصولات را نیز از نزدیک مشاهده کنید . 

اما در نظر داشته باشید که محصول خریداری شده شما در خریده ای اینترنتی دقیقا مشابه به تصویر محصولات بوده و تفاوتی میان آن ها وجود ندارد . نکته قابل توجه دیگری که بایستی حتما به آن توجه داشته باشید این است که فروشگاه اینتکس با فروش بدون واسطه محصولات بادی ، سعی کرده است تا محصولات را با قیمت بسیار ارزان تری به دست مشتری برساند ، بنابراین شما می توانید با هزینه بسیار کم تر نیز کاناپه بادی مد نظرتان را خریداری کنید .