استخر آماده 4 متری یا برزنتی پیش ساخته

امروزه راه اندازی استخر و استفاده از تفریحات آبی در باغ ها و ویلاهای شخصی به یکی از رکن های جدایی ناپذیر تبدیل شده است و با توجه به پیشرفت های تکنولوژی به خوبی می توان درک کرد که استفاده از استخرهای سنتی دیگر مقرون به صرفه نمی باشد و به تدریج استخر پیش ساخته توانسته اند با توجه به ابعاد متنوع و استانداردهای جهانی که دارند خود را به عنوان جایگزینی برجسته برای استخرهای سنتی تبدیل کنند . اما استفاده از استخرهای پیش ساخته و خرید آن ها می تواند دردسرساز شود و در انتخاب استخر مورد نظر خود باید به نکات بسیاری توجه کنید و همچنین استخر پیش ساخته را از مرکز معتبر تهیه نمایید تا خریدی لذت بخش را تجربه کنید . استخرهای پیش ساخته چهار متری با توجه به ابعاد متوسطی که دارند به خوبی جای خود را در میان مردم باز کرده اند زیرا علاوه بر استفاده در باغ ها و ویلا ها به راحتی می توان از آن ها در حیات منازل نیز استفاده کرده و خستگی خود را پس از یک روز سخت کاری در محیط خانگی به خوبی به در کنید . در ادامه این مقاله قصد داریم تا اطلاعات مفیدی را قبل از خرید استخر پیش ساخته در اختیار شما قرار دهیم پس اگر شما هم هنوز اقدام به خرید استخر مورد نظرتان نکرده اید در ادامه این راه همراه ما باشید .

اولین فاکتور در انتخاب استخر پیش ساخته ابعاد آن می باشد ؛ شما عزیزان ابتدا باید فضایی که در محیط خانگی خود در اختیار دارید را اندازه گیری کنید و سپس با توجه به آن اقدام به خرید استخر پیش ساخته مورد نظرتان نمایید . یکی از ابعاد پر فروش استخر پیش ساخته نوع چهار متری آن می باشد که به دلیل ابعاد متوسط می توانید از آن در محیط های نه چندان بزرگ خانگی نیز استفاده نمایید . این ابعاد به گونه ای می باشد که به راحتی می تواند مورد استفاده چندین نفر بزرگسال قرار بگیرد و برای استفاده های خانوادگی با تعداد نفرات چهار الی پنج نفر بزرگسال مناسب است . استخر پیش ساخته چهار متری با توجه به حجم آبی که درون خود قرار می دهد مستلزم این است که از لوازم جانبی خاصی استفاده کند . باید گفت که در استخرهای پیش ساخته با ابعاد کوچک تر می توان از پمپ تصفیه آب چشم پوشی کرد اما این ابعاد استخر پیش ساخته باید با استفاده از پمپ تصفیه آب مورد استفاده قرار بگیرد تا کیفیت مطلوب و تمیز بودن آب به خوبی تضمین شود . به طور کلی می توان گفت که استخرهای پیش ساخته چهار متری در پکیج های بسته بندی خود به طور پیشفرض دارای پمپ تصفیه آب سایز کوچک و یا متوسط می باشند که شما را از خرید پمپ تصفیه بی نیاز می کنند اما وجود لوازم جانبی در استخر پیش ساخته بسته به مدلی که خریداری می کنید و در برخی مدل های اقتصادی به دلیل پایین آوردن قیمت لوازم جانبی درون آن قرار داده نمی شود . توصیه می شود قبل از خرید استخر پیش ساخته از وجود لوازم جانبی درون پکیج اطمینان حاصل نمایید ، اما این امر می تواند برای برخی از افراد که پمپ تصفیه آب و نردبان را به صورت جداگانه خریداری کرده اند ، مزیت محسوب شود .

علاوه بر استفاده از پمپ تصفیه آب یکی دیگر از لوازم جانبی مورد نیاز برای استفاده هر چه راحت تر از استخرهای پیش ساخته ، نردبان هایی که متناسب با ارتفاع استخر باشند است . باید گفت که در نود درصد مدل های استخر پیش ساخته ، نردبان درون پکیج قرار دارد و برای خرید آن نیازی به اقدام جداگانه نمی باشد . به طور کلی استخرهای پیش ساخته توسط برندهای بسیاری از خارج کشور گرفته تا برندهای داخلی تولید می شوند که هر کدام از آن ها دارای قیمت های متفاوت و کیفیت هایی در سطوح مختلف هستند . به عنوان بهترین برند تولید کننده استخر پیش ساخته در جهان می توان به کمپانی اینتکس اشاره داشت که تولیدات آن حرف اول را می زند و بدون مقایسه با سایر برندها می تواند به عنوان گزینه اول خرید باشد . در رده بعدی برند بست وی وجود دارد که در رقابت مستقیم با برند اینتکس است و محصولات آن از دیرباز مورد استفاده بسیاری از طرفداران تفریحات آبی قرار می گرفت . از میان برندهای داخلی نیز بهترین برند تولید کننده استخر پیش ساخته ، شرکت ایرتکس می باشد که به طور قطع اسم آن را شنیده اید و به خوبی توانسته است در تولید و فروش استخر پیش ساخته با برندهای خارجی رقابت کند . کیفیت محصولات این شرکت به همانند برندهای تولید کننده خارجی است اما به دلیل استفاده از متریال داخلی و فروش مستقیم به خریداران و حذف واسطه ها ، قیمت های بسیار مقرون به صرفه تری دارد و از این رو توانسته است جای خود را به خوبی در میان مردم باز کند .

جنس بدنه استخر پیش ساخته از چیست ؟ سوالی که در ابتدا  برای بسیاری از خریداران پیش می آید و به کررات از مشاورین ما در دفتر نمایندگی پرسیده می شود هیم سوال است . در پاسخ به این سوال باید گفت که از متریال های تقریبا یکسانی در ساخت بدنه استخرهای پیش ساخته کمپانی های مختلف استفاده می شود و دلیل این استفاده همانند هم ، محبوبیت بالای بدنه در میان خریداران و تولید کنندگان و همچنین مقاومت فوق العاده در برابر فشار و ضربه می باشد . استخرهای پیش ساخته از دو قسمت تشکیل شده اند : بخش اول بدنه اصلی و بخش دوم ستون های نگهدارنده می باشند . باید گفت که بدنه اصلی بسیاری از استخرهای پیش ساخته فارغ از برند تولید کننده از نوع برزنتی می باشد . این برزنت در بسیاری از مدل های برای بالا برند کیفیت ساخت و مقاومت محصول در برابر فشار وضربه به صورت دو و سه لایه مورد استفاده قرار می گیرد . باید توجه داشته باشید برای مقاوم کردن این لایه برزنتی در برابر نفوذ آب و همچنین نور خورشید از لایه رویه الیاف شمعی استفاده می شود که می تواند بسیار تاثیرگذار باشد . اما بخش اصلی نگهدارنده استخرهای پیش ساخته ، پایه های نگهدارنده آن می باشند . این پایه ها اغلب از جنس آلومینیوم ضد زنگ می باشند و یا آهن گالوانیزه شده هستند که کیفیت ایده آل را برای شما پدیدار می کنند . وزن استخرهای پیش ساخته چهار متری به صورت تقریبی برابر با پنجاه الی هفتاد کیلو گرم می باشند که با پر شدن ظرفیت داخلی استخر از آب این وزن به بیش از یک تن می رسد و اینجاست که اهمیت کیفیت بالا متریال استفاده شده در ساخت ستون های استخر بسیار به چشم می آید . باید گفت که پایه آلومینیومی و آهنی گالوانیزه شده در یک رده کیفیت قرار دارند و هر دوی آن ها در صورت نصب صحیح استخر پیش ساخته به راحتی می توانند وزن های بالا را تحمل نمایند ؛ فقط نکته قابل توجه این است که در صورت استفاده از استخر پیش ساخته در شهرستان هایی با درصد رطوبت و شرجی بالا سعی داشته باشید تا حتما استخر پیش ساخته با ستون های ضد زنگ تهیه نمایید .

بسیاری از افراد پس از انتخاب ابعاد و برند تولید کننده استخر پیش ساخته با این سوال مواجه می شوند که استخر پیش ساخته از کجا بخرم ؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که انتخاب ما برای خرید استخر پیش ساخته فروشگاه اینتکس سنتر به دلایل ذکر شده می باشد . این مرکز به عنوان اولین فروشگاه تخصصی استخر پیش ساخته در ایران فعالیت می کند که سابقه عرضه استخرهای پیش ساخته در طی پانزده سال را دارد و آن را می توان به عنوان اولین فروشگاه در این زمینه شناخت . این فروشگاه ضمانت کیفیت محصولات و همچنین خدمات پس از فروش پنج ساله حرفه ای را با بهره گیری از تجربه بالای خود و تکسین هایی که در اختیار دارد به مشتریان می دهد که این امر بسیار حیاتی است و خیال شما را پس از خرید استخر پیش ساخته به طور کلی راحت می کند . باید گفت که علاوه بر آن شما عزیزان امکان خرید لوازم جانبی مورد نیاز استخر خود را به صورت جداگانه و یا به همراه استخر دارید و تنوع گسترده استخر پیش ساخته با ارزان ترین قیمت در این مرکز فراهم آورده شده است . همچنین تمامی خدمات نصب و راه اندازی استخر پیش ساخته در سراسر کشور در کوتاه ترین زمان ممکن توسط پرسنل حرفه ای و کارآزموده صورت می گیرد که می توانید آرامش خاطر را از بابت امنیت استخر برای شما به ارمغان بیاورد . در پایان نیز باید خاطر نشان کرد که این فروشگاه علاوه بر وب سایت خود دارای شعب حضوری فعال در استان تهران و مازندران می باشد که با مراجعه به این شعب به راحتی می توانید نمونه های استخر پیش ساخته را به صورت حضوری از نزدیک مشاهده کرده و انتخابی دلچسب داشته باشید . برای مشاهده متنوع ترین و با کیفیت ترین استخرهای پیش ساخته می توانید به دسته بندی استخر پیش ساخته در وب سایت مراجعه نمایید .