کاناپه بادی تخت شو دو نفره

کاناپه بادی تخت شو را می توان یکی از محبوب ترین و البته پر فروش دسته بندی های کاناپه بادی دانست که دارای مدل های بسیاری نیز است . یک کاناپه بادی تخت شو می تواند گزینه مناسبی برای استراحت باشد و همچنین در موقع خواب نیز می تواند نقش تخت بادی را به خوبی برای شما ایفا کند . در واقع می توان گفت که با خرید کاناپه بادی تخت شو با یک تیر دو نشان می زنید و می توانید از آن در ماهیت های مختلفی استفاده کنید . یک کاناپه بادی تخت شو را می توانید به عنوان مبل بادی استفاده کنید و جلوی تلویزیون قرار دهید ، همچنین هنگام خواب نیز می توانید لایه های نشیمنگاه این محصول را باز کرده که در این صورت به شکل تخت خواب درآمده و می توانید بر روی آن بخوابید . حال در این مقاله می خواهیم چند مدل از پر فروش ترین و کاربردی ترین کاناپه های بادی تخت شو دو نفره را به شما معرفی کنیم تا گزینه های برتر را بتوانید برای خرید مورد بررسی قرار دهید پس تا انتهای این مسیر همراه ما باشید .

کاناپه بادی تخت شو دو نفره اینتکس

کاناپه بادی تخت شو دو نفره اینتکس مدل intex 68566 را به جرات می توان پرفروش ترین کاناپه بادی برند اینتکس دانست که در سال های جدید میلادی نیز نمونه های به روز شده آن را می توان در بازار مشاهده کرد . این کاناپه بادی دارای بدنه ای تمام مخمل می باشد که متریال درجه یک پی وی سی مخمل در ساخت آن باعث شده تا با انواع پوست بدن بدون حساسیت بتوانید از این محصولات استفاده کنید . این کاناپه بادی ابعادی به مشخصات ( طول : 231 سانتی متر ، عرض : 191 سانتی متر و ارتفاع : 71 سانتی متر ) می باشد که فضای بسیار ایده آلی را برای دو نفره به صورت نشسته و خوابیده فراهم می کند . شما می توانید تا حداکثر وزن 200 کیلو گرم از این محصول استفاده نمایید و برای باد کردن آن نیاز به پمپ باد مجزا خواهید داشت . لایه های بدنه این کاناپه باد تخت شو به صورت مجزا از هم می باشد که این مزیت را به وجود می آورد تا در صورت بروز هر گونه مشکل در قسمت از بدنه ، بخش های دیگر در امان باشند . وزن این کاناپه بادی تخت شو اینتکس بالغ بر 8.1 کیلو گرم می باشد و دارای رویه ای ضد تعریق و ضد حساسیت است . اگر به دنبال خرید کاناپه بادی بزرگ ، با کیفیت ساخت بالا و قیمت مقرون به صرفه هستید قطعا این محصول را جزو اولویت های بررسی خود قرار دهید .

کاناپه بادی تخت شو دو نفره بست وی

کاناپه بادی تخت شو دو نفره بست وی مدل Bestway 75063 از محبوب ترین کاناپه های تخت شو برند بست وی می باشد که بهصورت تکه ای ساخته شده است . بدنه این محصول دارای نشیمنگاهی سه تکه می باشد که هر کدام از این بخش ها به صورت مجزا از هم قرار گرفته اند و توسط دریچه ای مجزا باد می شوند . این دریچه ها قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را دارند و برای راه اندازی این محصول نیاز به پمپ باد مجزا خواهید داشت . ابعاد این کاناپه بادی دو نفره به مشخصات ( طول : 200 سانتی متر ، عرض : 160 سانتی متر و ارتفاع : 63 سانتی متر ) می باشد که فضای استاندارد برای استفاده دو نفره را فراهم می کند . این محصول قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 250 کیلو گرم را داراست و همچنین وزن آن را می توان 7 کیلو گرم دانست که به نسبت ابعاد بزرگی که دارد ، سبک به نظر می رسد . این محصول علاوه بر کاناپه بودن قابلیت تبدیل به تشک ، مبل و تخت خواب را دارد و در واقع با خرید این کاناپه بادی با یک تیر چند نشان خواهید زد . رویه ایت محصول به صورت ضد تعریق ساخته شده است و مواد اولیه ای که در ساخت آن بکار رفته است از نوع پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که کاملا ضد حساسیت ، نرم و انعطاف پذیر است .

کاناپه بادی تخت شو دو نفره چرمی بست وی

تا به اینجای کار دو مدل از برترین کاناپه های بادی جیر را خدمت شما معرفی کرده ایم ، اما کاناپه های بادی چرمی نیز طرفداران خاص خود را دارند و در این خصوص می توانید پر فروش ترین کاناپه بادی چرمی یعنی ، کاناپه بادی تخت شو دو نفره چرمی بست وی مدل Bestway 75056 را به شما معرفی کنیم . این کاناپه بادی از محبوب ترین کاناپه های بادی چرمی بست وی می باشد که در سال های بسیاری توانسته است خود را به عنوان پرفروش ترین های این دسته بندی معرفی کند . ابعاد این محصول به مشخصات ( طول : 185 سانتی متر ، عرض : 148 سانتی متر و ارتفاع : 46 سانتی متر ) می باشد که از این رو می تواند مورد استفاده افراد بلند قد نیز قرار بگیرد . نشیمنگاه این کاناپه به صورت دو تکه می باشد که با باز شدن آن ها از هم به شکل تخت خواب بادی در می آید و می توانید از آن در حالت خوابیده نیز استفاده نمایید . قابلیت تحمل وزن این محصول 260 کیلو گرم و وزن آن تنها 8.5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بون و کیفیت ساخت بالای آن دارد . این کاناپه تخت شو فاقد پمپ باد سرخود می باشد و برای باد کردن آن باید از پمپ باد های دستی و یا برقی مجزا استفاده نمایید .

کاناپه بادی تخت شو دو نفره اینتایم

کاناپه بادی تخت شو دو نفره اینتایم مدل intime yt142 محصولی از برندی با کیفیت که شاید کمتر از آن در دنیای محصولات بادی شنیده باشید اما برخلاف تولید کم محصولات دارای محصولاتی بسیار با کیفیت است . این کاناپه بادی بزرگ ترین نمونه کاناپه بادی تخت شو در بازار می باشد که ابعادی به مشخصات ( طول : 231 سانتی متر ، عرض : 195 سانتی متر و ارتفاع : 71 سانتی متر ) می باشد . این محصول علاوه بر کاناپه بادی قابل استفاده به عنوان تخت خواب ، مبل بادی و همچنین تشک بادی می باشد که در واقع نشان از کاربرد بالای آن دارد . کاناپه بادی فوق فاقد پمپ باد سرخود می باشد و برای راه اندازی آن نیاز به پمپ باد دستی و یا برقی مجزا خواهید داشت . رویه این محصول به صورت مواج ضد تعریق ، ضد حساسیت و بسیار نرم می باشد که سازگاری بالایی با انواع پوسن بدن دارد . حداکثر وزن استفاده از این محصول 210 کیلو گرم می باشد که برای ظرفیت دو نفر بزرگسال استاندارد است اما دارای وزن تقریبا سنگین 12 کیلو گرمی است که جا به جایی را کمی سخت می کند . متریال محبوب پی وی سی مخمل در ساخت بسیاری از قسمت های رویه و تکیه گاه این کاناپه بادی استفاده شده است و در بخش کف آن می تواند پی وی سی چرمی دو لایه را دید که استحکام این کاناپه را به خوبی افزایش داده است .

خرید کاناپه بادی تخت شو دو نفره

نمایندگی اینتکس تهران به عنوان برترین فروشگاه محصولات بادی اینتکس ، بست وی و اینتایم در ایران به خوبی توانسته است مجموعه ای عظیم از جدیدترین مدل های کاناپه بادی تخت شو را در اختیار شما قرار دهد تا با اطمینان خاطر خریدی مطمئن را انجام دهید . این فروشگاه تمامی مدل های عنوان شده در این مقال را به همراه ده ها مدل دیگر برای خرید فراهم آورده است و با ارزان ترین قیمت به همراه ضمانت اصالت محصولات می توانید آن ها را ثبت سفارش کنید . برای مشاهده تمامی مدل های موجود کاناپه بادی تخت شو دو نفره به دسته بندی کاناپه بادی از طریق منو مراجعه نمایید .