موضوع مقاله : تشک بادی کمپینگ

تشک بادی از بهترین تشک های بادی است که شما می توانید از آن برای استراحت کردن استفاده کنید و از آن جا که بسیار سبک هستند و حجم بسته بندی آن ها بسیار کوچک است ، شما می توانید این محصولات بادی را به راحتی در سفر ها استفاده کنید . ولی شرکت هایی که اقدام به تولید و فروش تشک بادی می کنند ، با توجه به محبوبیت استفاده از تشک های بادی در مسافرت ها یک نوع از تشک های بادی با عنوان تشک بادی کمپینگ را طراحی کرده اند که مخصوص برای استفاده در سفر ها و کمپ ها بوده و برای همین با نام تشک بادی کمپینگ شناخته می شود و یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده خواهد بود . برای همین نیز ما به شما پیشنهاد می کنیم که از تشک های بادی کمپینگ برای مسافرت ها استفاده کنید . چرا که طراحی آن ها به خصوص بوده و مناسب برای استفاده در سفر ها هستند . برای اینکه بیشتر با تشک بادی کمپینگ آشنا شوید و آن ها را بهتر بشناسید ، توصیه می کنیم که در ادامه مطلب با ما همراه باشید . 

یکی از موارد بسیار پر اهمیت در داشتن یک وسیله مسافرتی و کمپینگ این است که محصول بسیار وزن سبکی را داشته باشد و حدالامکان حجم بسته بندی کوچکی را نیز داشته باشد . بدین ترتیب است که شما می توانید به راحتی و بدون اینکه در سفر دچار مشکل شوید ، محصول را جابجا کرده و از آن استفاده کنید . یکی از ویژگی های بزرگ تشک بادی کمپینگ نسبت به تشک های بادی خانگی نیز همین مورد بوده است و شرکت های تولید کننده سعی کرده اند تا این محصولات بادی بی نظیر را با وزن های بسیار سبک تر و همچنین حجم بسته بندی کوچک تری بسته بندی کنند . لذا شما نیز در هنگام خرید تشک بادی کمپینگ به این مورد مهم توجه داشته باشید . فروشگاه سنتر اینتکس این مدل از تشک های بادی را مشخص کرده و شما حتی می توانید با جستجو کردن عبارت تشک بادی کمپینگ در فروشگاه اینتکس ، انواع این تشک ها را مشاهده کرده و به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشید . شما می توانید پس از انتخاب تشک بادی کمپینگ خود آن را از فروشگاه اینترنتی اینتکس سفارش دهید و یا به صورت حضوری برای خرید مراجعه کنید . 

یکی از روش هایی که شرکت های تولید کننده تشک بادی کمپینگ برای تولید این محصولات در نظر گرفته اند ، این است که ابعاد تشک های بادی مخصوص کمپ را تا حد زیادی کاهش دادند که شامل حاشیه های کناری تشک ها بوده و به هیچ وجه از حالت استاندارد خود خارج نشده است . برای همین است که شما می توانید از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید . بنابراین نگران ابعاد تشک های بادی کمپینگ در حالت باز شده نباشید و چه بسا می توانید در یک شرایط ایدهآل استراحت کنید . البته فروشگاه اینتکس ابعاد باز شده تشک های بادی کمپینگ را در قسمت مشخصات محصول درج کرده است که می توانید از آن مطلع شده و خرید های خود را انجام دهید . نکته بعدی این است که معمولا برای ساخت تشک بادی کمپینگ ارتفاع کمتری را برای تشک بادی در نظر می گیرند ، این طراحی باعث می شود که تشک بادی حجم بسته بندی بسیار کوچک تری را داشته باشد و از سوی دیگر وزن آن همچنین کاهش بیشتری داشته و شما می توانید محصول را به سادگی جابجا کنید . معمولا تشک های بادی مخصوص کمپ زیر 2 کیلوگرم وزن دارند .

یکی از نقاط قوتی که تشک های بادی کمپینگ دارند ، جنس بدنه آن هاست که باعث شده است تا این محصولات در شرایط های مختلف آب و هوایی کارایی لازم را داشته باشند تا شما بتوانید از آن ها حتی در فضای روباز و در طبیعت نیز استفاده کنید . عمدتا برای ساخت تشک بادی کمپینگ از پی وی سی استفاده می شود به طوریکه در ساخت بسیاری از محصولات بادی ازهمین جنس استفاده شده است ، برای اینکه این لایه ضد آب است و همچنین دوام بسیار خوبی را در برابر وزن افراد دارد و می تواند باعث افزایش کیفیت تشک های بادی شود . همچنین این جنس به دلیل ضد آب بودنش در صورت خیس شدن و یا استفاده در مناطق شرجی با پر رطوبت می تواند کیفیت خود را حفظ کند . نکته دیگری که در این میان مطرح است ، این است که تشک های بادی کمپینگ به واسطه جنسی که دارند ، در برابر نور آفتاب نیز مقاوم بوده و آسیبی از این بابت به بدنه آن ها وارد نخواهد شد . در ضمن برای ساخت برخی از تشک های بادی کمپینگ از روکش هایی استفاده می شود که می توان به پی وی سی برزنتی و یا پی وی سی هایی با روکش های پلی استری اشاره کرد .

تشک های بادی کمپینگ نیاز به راه اندازی دارند و از آن جا که شاید راه اندازی آن ها کاری زمانبر و سخت باشد ، پمپ های باد مخصوصی برای آن ها طراحی شده است که شما می توانید بسیار راحت و ظرف چند دقیقه تشک بادی را راه اندازی کرده و از محصول استفاده کنید . در ساخت تشک بادی کمپینگ به طور کلی سعی شده است که از پمپ های باد برقی استفاده نشود ، برای اینکه ممکن است شما در شرایطی باشید که دسترسی به برق نداشته باشید و نتوانید تشک بادی را راه اندازی کنید . ولی می توانید با تهیه پمپ های باد دستی و یا پدالی و حتی شارژی و فندکی این محصولات را در سفر ها نیز راه اندازی کنید . ولی یک نوع از تشک های بادی کمپینگ هستند که دارای پمپ باد باتری خور بوده و یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین تشک های مخصوص کمپ و سفر هستند . 

برای اینکه تشک بادی باتری خور ، دارای پمپ بادی است که با کمک باتری روشن شده و می تواند راه اندازی را برای شما انجام دهد ، به دنبال آن شما می توانید به سادگی در هر شرایطی که هستید تشک بادی باتری خور خود را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید . تنوع در تشک های بادی کمپینگ نیز بسیار زیاد بوده و شما می توانید این محصولات را در مدل ها و طرح های مختلف خریداری کنید . در فروشگاه اینتکس می توانید به سادگی مدل های مختلف را مشاهده کرده و از قیمت تشک بادی کمپینگ مد نظرتان آگاه شوید . بهترین تشک های بادی کمپینگ ساخته شده توسط برند هایی همچون اینتکس و بست وی می باشد که بیش از هر تشک بادی دیگری محبوبیت های زیادی را داشته و از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار هستند .