موضوع مقاله : تعمیرات مبل شنی

از آن جا که تمامی وسیله های مصرفی و حتی وسایل خانگی ممکن است به مرور زمان خراب یا کهنه شوند ، باید راه های تعمیرات و نگهداری از آن ها را بدانید . حتی اگر آن محصول مورد استفاده شما مبل باشد . مبل ها از آن جا که استفاده زیادی در طول روز زمان زیادی از آن ها استفاده می شود ، به مرور زمان رویه آن ها کهنه شده و یا ممکن است بر اثر ضربه و یا برخورد اجسام تیز و برنده آسیب ببینند . عمدتا مبل ها طول عمر بالایی را دارند و در صورت آسیب دیدن و کهنه شدن بهتر است که به فکر خرید مبل جدید باشید . ولی مبل های شنی که از جدید ترین نوع مبل ها هستند ، می توان گفت که اصلا مبل های دور انداختنی نبوده و حتی در صورت آسیب دیدن نیز می توانید آن ها را تعمیر کرده و به مانند روز اول از این محصولات استفاده کنید . مبل های شنی بسیار نرم و راحت هستند و شاید مهم ترین دلیل محبوبیت در میان مبل ها همین نرمی و راحتی خاص و بی نظیر محصولات می باشد . مبل های شنی از آنجا که تنها با پارچه و مواد یونولیتی ساخته شده اند ، تمامی لایه های آن قابل تعمیر بوده و شما می توانید به بهترین شکل ممکن هر قسمت از مبل شنی را که دچار مشکل شده است را تعمیر کرده و حتی تعویض کنید . به همین دلیل در این بخش قصد داریم تا تعمیرات مبل شنی را به شما آموزش دهیم .

اگر شما مشتری فروشگاه مبل شنی آرامش باشید ، می توانید به آسانی و در صورت نیاز تمامی مراحل تعمیر و یا تعویض هر یک از لایه های مبل شنی خریداری شده خود را با هماهنگی فروشگاه و حتی توسط فروشگاه انجام دهید . توجه داشته باشید که مبل های شنی تنها از یک رویه پارچه ای با نام پوسته یا بدنه ساخته شده است و یک پارچه داخلی به عنوان آستری در آن استفاده شده است . در داخل آستری مواد یونولیتی ریخته می شود که به صورت خرد شده هستند و دلیل نرمی مبل شنی را نیز می توان به سبب همین مواد یونولیتی دانست . معمولا بخش هایی از مبل شنی که آسیب ببینند ، منتهی به رویه یا پوسته مبل شنی می شوند که خارجی ترین لایه مبل بوده و بیشتر از هر قسمت دیگری در معرض آسیب دیدگی قرار دارد . البته تولیدی مبل شنی آرامش از مرغوب ترین پارچه ها برای ساخت مبل شنی استفاده می کنند و برای رضایت خاطر شما مبل های شنی خود را با ضمانت نامه های چند ساله به ویژه 2 ساله به فروش می رساند ، برای همین شما می توانید با اطمینان بیشتر خرید های خود را انجام دهید . رویه مبل های شنی معمولا در طی سال ها استفاده کهنه می شوند و در این رابطه بهترین پیشنهاد و راهکار این است که رویه مبل شنی را به طور کلی تعویض کنید .

برای تعویض کردن رویه مبل شنی خود ، شما می توانید با در جریان قرار دادن مدل مبل شنی خود ، سفارش یک رویه جدید از فروشگاه مبل شنی آرامش داشته باشید و آن را به راحتی حتی خودتان در منزل تعویض کنید . شما می توانید برای سفارش رویه جدید مبل شنی خود حتی از رویه هایی با جنس های مختلف را انتخاب کنید . پارچه هایی که برای ساخت پوسته مبل شنی استفاده می شود معمولا پارچه هایی مانند پارچه های چرمی ، پارچه های جین یا لی ، پارچه کتان ، پارچه نخی ، پارچه های خزدار ، پارچه های مخملی و پارچه های جیر می باشند . همچنین در برخی از مدل ها از پارچه های پلی استری و پارچه ترک نانو نیز استفاده می شود که ضد آب هستند . بنابراین شما می توانید در هنگام خرید مبل شنی نیز مبل های خود را با پارچه های گفته شده و در رنگ مورد نظر خود سفارش دهید و حتی برای تعویض رویه نیز می توانید رویه مبل شنی خود را انتخاب کنید تا حتی پس از تعویض رویه ، تفاوت ظاهری زیادی را نسبت به مبل قبلی خود داشته باشید . تعویض رویه مبل شنی نیز کاری بسیار ساده و راحت است . برای اینکه تمامی پوسته های مبل شنی ، دارای زیپی بر روی خود هستند که به کمک آن می توانید رویه را از بدنه خارج کرده و در صورت نیاز آن را عوض کنید . 

البته این زیپ تنها برای تعویض رویه مبل شنی بر روی بدنه این محصولات قرار داده نشده است ، بلکه این زیپ برای آن است که شما بتوانید در صورتی که پارچه مبل شنی قابل شستشو می باشد ، رویه آن را در مواقعی که کثیف شده است ، بشویید . همچنین از این راه شما می توانید به لایه های زیرین مبل شنی و یونولیت های خرد شده دسترسی داشته باشید . در مواقعی که مبل شنی شما دچار آسیب دیدگی شده و بدنه محصول دچار پارگی شده است ، می توانید از طریق دوخت دوباره ، آن را تعمیر کنید . گاهی ممکن است آسیب دیدگی از قسمت دوخت پارچه باشد که به سادگی می توانید این کار را انجام دهید . ولی در زمان هایی که مبل شنی از خود پارچه آسیب دیده است ، باز هم می توانید این تعمیر را انجام دهید ولی بسته به نوع پارچه مبل ، ممکن است محل تعمیر شده قابل مشاهده باشد . به عنوان مثال پارچه های خزدار در صورت تعمیر شدن نیز مشاهده نمی شود و خزه ها جلوی قسمت تعمیر شده را به راحتی خواهد پوشاند . بخش آستری مبل شنی را نیز دقیقا به مانند پوسته مبل شنی می توانید تعویض و یا تعمیر کنید . 

شما می توانید در هنگام تعویض رویه مبل شنی ، حتی رویه اصلی و اولیه را خارج نکنید و تنها رویه جدید را بر روی آن بکشید تا رویه قدیمی نقش آستری را برای مبل ایفا کند و چه بسا می تواند دوام مبل شنی را در برابر وزن های بالا و ضربه ها افزایش دهد . و اما مبل های شنی ممکن است به مرور زمان افت کرده و نشست داشته باشد ، برای رفع این مشکل باز هم شما می توانید از محتوای شنی جدید را از فروشگاه مبل شنی آرامش تهیه کرده و آن را مجدد شارژ کرده و استفاده کنید . برای اینکه طول عمر مبل شنی شما افزایش داشته باشد ، بهتر است که از پریدن بر روی آن جلوگیری کنید . برای جابجا کردن مبل شنی آن را کامل از روی زمین بردارید و آن را روی زمین نکشید . با رعایت توصیه های گفته شده و راهکار های ارائه شده ، می توانید سال های سال از مبل های شنی خود استفاده کنید . بدون اینکه مشکلی برای آن به وجود بیاید . برای کسب اطلاع از قیمت مبل شنی و تعمیرات آن می توانید با فروشگاه مبل آرامش تماس بگیرید که بزرگترین فروشگاه مبل شنی در ایران بوده و سال ها در زمینه فروش مبل شنی فعالیت دارد .