موضوع مقاله : معرفی قایق بادی مارینر اینتکس

قایق های بادی حرفه ای در واقع جایگزین بسیار عالی برای قایق های دیگر به خصوص برای مسافران خواهد بود . چرا که این قایق های بادی ویژگی های بسیار خوبی را دارند و شما می توانید به راحتی این قایق ها را جابجا کرده و از آن ها استفاده کنید . همچنین قیمت قایق بادی بسیار ارزان تر و مناسب تر از سایر قایق ها بوده و برای همین شما می توانید حتی با هزینه های بسیار پایین تر قایق های بادی را خریداری کنید که بسیار حرفه ای ساخته شده اند و می توانند انتظارات شما را نیز آورده کنند . با توجه به این موضوع ما قصد داریم تا یکی از بهترین قایق های بادی شرکت اینتکس را به شما معرفی کنیم تا بتوانید بهترین گزینه را در میان قایق های بادی انتخاب و خریداری کنید . با معرفی قایق بادی مارینر اینتکس کاملا با این نوع از قایق بادی حرفه ای آشنا خواهید شد . 

قایق بادی مارینر قایقی ساخته شده توسط شرکت اینتکس می باشد و برای همین کاملا یک قایق شناخته شده بوده و چه بسا خود شرکت اینتکس نیز قایق بادی مارینر را یکی از بهترین و مقاوم ترین قایق بادی خود نام برده است و برای همین طرفداران بسیاری را پیدا کرده و باعث شده است تا در سطح دنیا شناخته شده باشد تا آن دسته از قایق سوارانی که دوست دارند قایق های بادی سایز بزرگ و مقاومی داشته باشند ، قایق بادی مارینر اینتکس را انتخاب کرده و از آن استفاده کنند . اگر شرکت اینتکس را نمی شناسید ، بایستی خدمت شما اطلاع دهیم که اینتکس بزرگترین تولید کننده محصولات بادی در دنیا می باشد که به عنوان یک برند آمریکایی شناخته می شود و تجربه و سابقه بسیار طولانی و درخشانی را در تولید قایق بادی و سایر محصولات بادی دارد . 

اینتکس برای ساختن قایق بادی مارینر از بهترین مواد ها استفاده کرده است . قایق بادی مارینر در واقع یک قایق بادی ساخته شده به شکل بیضی می باشد که قسمت عقب و جلویی آن تقریبا نیم دایره میباشد . برای همین شما می توانید از هر سمت قایق بادی برای حرکت کردن رو به جلو استفاده کنید . این قایق بادی دارای دیواره های بادی بسیار مقاوم و بزرگ است که به شما حتی اجازه می دهد تا در صورت نیاز بتوانید در لبه قایق بادی نشسته و حرکت کنید . البته برای راحتی بیشتر شما ، اینتکس محلی را برای نشستن طراحی کرده است که بسته به ظرفیتی که قایق بادی مارینر دارد ، ممکن است که این صندلی های بادی تعداد بیشتر یا کمتری داشته باشند . با توجه به گود بودم کف قایق بادی شما می توانید به راحتی بر روی سکو ها یا همان صندلی قایق بادی نشسته و پاهای خود را در کف قایق قرار دهید . طراحی بادی صندلی های  قایق بادی مارینر باعث شده است تا در هنگام استفاده و نشستن بر روی صندلی احساس خوشایندی را داشته باشید و در استفاده طولانی مدت خسته نشوید . 

همچنین شما می توانید این صندلی ها را جدا کنید و قایق را به صورت یک دست کرده تا اینگونه بتوانید آزادانه و آن طور که دلخواه شماست از قایق بادی مارینر استفاده کنید . قایق های بادی مارینر یک ویژگی بسیار خوبی که دارند ، بزرگ بودن ابعادشان می باشد ، برای همین به شما اجازه خواهد داد تا به راحتی وسیله های همراه خود را به داخل قایق بادی ببرید . تحمل وزن بالا از دیگر خصوصیت هایی است که قایق های بادی مارینر دارند . قایق های بادی مارینر بیشتر برای استفاده دو نفره ، سه نفره و چهار نفره ساخته شده اند که مدل های سه نفره و چهار نفره مارینر از پر فروش ترین و بهترین مدل هایی است که مشتریان زیادی از آن ها استفاده می کنند . در خرید قایق بادی مارینر و هر قایق بادی دیگری باید به یک نکته توجه داشته باشید و آن هم این است که سعی کنید قایق های بادی خود را با ظرفیت های بزرگتر از نیاز خود خریداری کنید . 

یعنی اگر شما قصد استفاده دو نفره از قایق های بادی را دارید ، بهتر است که قایق بادی سه نفره انتخاب کنید تا فضای زیاد تری را در اختیار داشته باشید تا در صورت نیاز بتوانید وسیله های مورد نیاز خود را به همراه داشته باشید و به داخل قایق بادی ببرید ، با این وجود که فضای بیشتری را باز هم در اختیار دارید . البته قایق های بادی مارینر به خوبی می توانند وزن های بالا را تحمل کنند و از این بابت با خیالی راحت می توانید خرید های خود را انجام دهید . به عنوان مثال قایق بادی دو نفره مارینر به راحتی می تواند تا 200 کیلوگرم وزن را تحمل کند ، بنابراین شما می توانید وسیله های بیشتری را با خود به داخل قایق بادی ببرید . با توجه به میانگین وزنی هر فرد ، می توان گفت که وزن هر نفر چیزی حدود 60 تا 80 کیلوگرم خواهد بود . این در حالی است که قایق بادی سه نفره مارینر می تواند 300 کیلوگرم و مدل 4 نفره آن می تواند تا 400 کیلوگرم وزن را به خوبی و بدون هیچ مشکلی تحمل کند . 

هر چه قایق بادی بزرگ تر باشد و محفظه های آن از ابعاد بزرگتری برخوردار باشد ، شناوری بهتری را بر روی آب خواهد داشت . شرکت اینتکس که سازنده قایق بادی مارینر است ، برای ساختن این قایق ها از پی وی سی استفاده کرده است . ولی یک تفاوت میان این پی وی سی با سایر پی وی سی هایی وجود دارد که برای سایر محصولات استفاده می شود و آن هم برزنتی بودن بدنه و ضخامت بیشتر لایه های استفاده شده در ساخت قایق بادی می باشد . این موارد در نهایت باعث افزایش دوام و کیفیت بدنه قایق بادی خواهد شد . ضخیم بودن بدنه قایق بادی مارینر آن را در برابر ضربه هایی که ممکن است به بدنه وارد شود و حتی برخورد با جایی ، وارد شدن فشار ، تحمل وزن افراد و ... بیشتر کرده است . همچنین پی وی سی برزنتی ضد آب است و نور آفتاب و ... صدمه ای را به بدنه قایق بادی مارینر وارد نمی کند ، با توجه به این موارد است که با اطمینان می توانید از قایق های بادی استفاده کنید . 

قایق بادی مارینر اینتکس از معدود قایق های بادی ساخته شده است که شما می توانید بر روی آن ها موتور قایق نصب کنید تا آن را به یک قایق بادی موتوری تبدیل کنید . این قایق برای اینکه بدنه مقاوم تری را دارد ، در صورت حرکت با سرعت بالا بر روی آب می تواند استحکام خود را به خوبی حفظ کند ، در حالی که بزرگ بودن قایق بادی و تحمل وزن خوب آن می تواند به شما اجازه حمل موتور قایق را بدهد . البته برای نصب کردن موتور نیاز به اهرم و لنسر خواهید داشت که می توانید تمامی این اقلام و لوازم جانبی قایق بادی مارینر اینتکس را از فروشگاه مرکزی تهران اینتکس خریداری کنید . فروشگاه اینتکس با فروش تمامی اقلام و لوازم مورد نیاز انواع قایق های بادی در حال حاضر بزرگترین فروشگاه قایق بادی در ایران بوده که شما می توانید با ضمانت و خدمات پس از فروش ، قایق بادی خود را از فروشگاه خریداری کنید .