موضوع : استخر آماده پرورش ماهی

یک استخر پیش ساخته دارای قابلیت های بسیاری می باشد و در محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد . باید گفت که استخرهای پیش ساخته یا همان استخر آماده دارای کاربردهایی از جمله پرورش ماهی ، استفاده در صنعت کشاورزی همچون ذخیره آب کشاورزی و همچنین مصارف نفریحی می باشند که بسته به سلیقه خریدار مورد استفاده قرار می گیرند . در این مقاله قصد داریم تا اقدام به تشریح استخر آماده پرورش ماهی کنیم و علاوه بر معرفی مدل های مختلف استخر پرورش ماهی ، اطلاعات مفیدی را به شما انتقال دهیم که قبل از خرید استخر آماده پرورش ماهی به خوبی به کمک شما می آید پس در ادامه این مقاله جذاب همراه ما باشید .

استخر آماده سالیان سال است که تولید و در بازار دیده می شوند و باید گفت که رقابت در میان برند های تولید کننده بسیار زیاد است و این امر باعث شده است تا مدل های متنوع در ابعاد مختلف را مشاهده کنید و بتوانید آن ها را خریداری کنید . ابعاد استخر پیش ساخته از جمله مواردی است که در هنگام خرید استخر پیش ساخته باید به آن توجه بسیاری داشته باشید تا در کمترین فضای اشغالی بهترین استفاده را ببرید . باید بگوییم که در مقوله ابعاد استخر های پیش ساخته بسیار منعطف هستند و دست خریداران را به خوبی باز می گذارند . از شکل های هندسی دایره ای ، مربعی و مستطیلی گرفته تا طول و عرض و قطرهای متنوع که هر کدام از آن ها در فضاهای مختلف می توانند بهترین کارایی را از خود به نمایش بگذارند . در خصوص ارتفاع استخر های آماده باید بگوییم که ارتفاع آن ها در بزرگ ترین مدل ها می تواند حداکثر تا 130 سانتری متر باشد البته در نمونه داخلی این محصولات که با نام استخر پیش ساخته ایرتکس نیز شناخته می شود گاها ارتفاع یه مقدار بیشتری را می توانید بسته به مدلی که دریافت می کنید در اختیار داشته باشید .

قیمت استخر آماده پرورش ماهی

در رابطه با قیمت گذاری استخرهای آماده باید بگوییم که این محصولات بجز یک نمونه که برند ایرتکس می باشد در خارج از کشور تولید می شود و به دلیل نوسانات قیمت ارزی در کشور نمی توان قیمت دقیقی را برای آن ها ارائه داد . علاوه بر قیمت ارز عواملی دیگری همچون ابعاد استخر پیش ساخته ، برند تولید کننده ، جنس بدنه و همچنین لوازم جانبی همراه استخر پیش ساخته ای که انتخاب می کنید در قیمت تاثیرگذار هستند و این عوامل می تواند قیمت ها را روزانه بالا و پایین ببرد . به همین خاطر پیشنهادی که به شما داریم بهتر است قیمت جدیدترین مدل های استخر پیش ساخته را از نمایندگی مرکزی فروشگاه استخر پیش ساخته در ایران یعنی نمایندگی اینتکس تهران جستجو کنید . برای اطلاع دقیق از محصولات استخر آماده در تنوع گسترده به دسته بندی استخر پیش ساخته در همین وب سایت مراجعه کرده و قیمت های به روز به همراه توضیحات تکمیلی را مشاهده نمایید ، این نمایندگی بر روی تمامی استخرهای پیش ساخته خود ضمانت یک الی دو ساله به همراه خدمات پس از فروش پنج ساله را ارائه می دهد که خیال شما را به طور کلی پس از خرید نیز راحت می کند .

استخر پیش ساخته پرورش ماهی دست دوم

در جریان خرید استخر پیش ساخته می توان از اجناس دست دوم نیز استفاده کرد به علت اینکه این محصولات دارای بدنه های برنتی با ستون های آلومینیومی می باشند که کیفیت و مقاومت بسیار بالایی را در طول زمان از خود به نمایش می گذارند که این امر می توان طول عمر بالایی را برای آن ها به وجود بیاورد . برخی از افراد به دلایل شخصی در مدت کوتاهی پس از خرید استخرهای پیش ساخته اقدام به فروش آنها می کنند اما یک سری از فاکتورها را در هنگام خرید استخر پیش ساخته پرورش ماهی دست دوم باید رعایت کنید و در صورت پاس شدن این عوامل اقدام به خرید محصول کنید تا خریدی بدون دغدغه را به همراه داشته باشید.

برای پرورش هر نوع از ماهی ها قطعا وجود پمپ تصفیه آب برای بالا بردن پاکیزگی لازم و ضروری می باشد ، در این خصوص پس باید استخری که خریداری می کنید به صورت کامل دارای پمپ تصفیه آب قوی و در عین حال متناسب با حجم آب داخلی استخر باشد تا در طول روز به راحتی آب داخلی استخر را با توجه به تصفیه فراوان پاکیزه نگه دارد . پس توجه داشته باشید که در هنگام خرید ، پمپ تصفیه آب را به صورت روشن و در حال کار متصل به استخر پیش ساخته تست و به صورت دقیق بررسی کنید و از سلامتی پمپ تصفیه اطلاع داشته باشید . علاوه بر پمپ تصفیه ، دیواره ها و ستون های نگهدارنده استخرهای پیش ساخته از مهمترین فاکتورهای هر نوع استخری می باشند که در خرید باید به خوبی مورد بررسی قرار بگیرند . در این خصوص توصیه می شود که دیواره ها و ستون های استخر را در حالتی بررسی کنید که استخر پر از آب باشد ، زیرا در این حالت اگر سوراخی بر روی بدنه وجود داشته باشد به راحتی مشخص می شود و علاوه بر آن ستون های نگهدارنده نیز عملکرد خود را به خوبی به نمایش می گذارند و هر گونه عیب احتمالی در آن ها به راحتی قابل مشاهده است .

استخر پلاستیکی پرورش ماهی

حال در رابطه با برخی ماهی کوچک برخی تصمیم می گیرند تا از استخر پلاستیکی پرورش ماهی البته در مدل هایی با ابعاد بزرگ استفاده کنند . باید بگوییم که استخر بادی اینتکس و بست وی از جمله بهترین نمونه ها می باشند که البته در مدل های بزرگ نیز موجود هستند و بهترین انتخاب برای جداسازی ماهی های باردار می باشند که پس از تخلیه ماهی های کوچک تر به راحتی بتوانید عملیات جداسازی را از همدیگر انجام دهید . بهترین نوع استخر پلاستیکی را می توان استخر ایزی ست در نظر گرفته که اغلب به صورت دایره ای تولید می شوند و علاوه بر ابعاد بزرگی که دارند بر روی دیواره های آن ها دو دریچه برای نصب پمپ تصفیه تعبیه شده است و سلامتی آب را برای عمل پرورش ماهی به خوبی بالا می برند . استخر ایزی ست اینتکس و بست وی در کیفیت هایی تولید می شوند که بالاترین فاکتورهای استاندارد جهانی را پاس می کنند و به همین خاطر اشاره به این داشتیم که بهترین انتخاب برای پرورش ماهی همین گزینه است .

استخر فایبرگلاس پرورش ماهی

برخی از افراد به دلایلی که می توان آن ها را طول عمر بالاتر و یا ابعاد بسیار بزرگ تر دانست سعی در راه اندازی استخر فایبرگلاس برای عمل پرورش ماهی دارند . در این خصوص فروشگاه اینتکس تهران نیز دست به کار شده است و مدل هایی از این استخر پیش ساخته را وارد کشور کرده است که با بهترین قیمت به فروش می رسد . استخرهای فایبرگلاس تمامی مواردی که استخرهای پیش ساخته پرورش ماهی داشتند را داراست ، به این صورت که در ابعادی البته با تنوع کمتر عرضه شده است و قابلیت نصب پمپ تصفیه آب را داراست . این نوع از استخرها یعنی استخر فایبرگلاس پرورش ماهی دارای طول عمر بالاتر از استخر پیش ساخته پرورش ماهی می باشند اما قیمت آن ها و هزینه راه اندازی و نگهداری بسیار بیشتری را به شما تحمیل می کنند . در رابطه با استخرهای فایبرگلاس باید بگوییم که این محصول به صورت نصب توکار در نود درصد مدل ها هستند اما استخرهای پیش ساخته در دو حالت تو کار و روکار قابلیت نصب و راه اندازی را دارند . نصب و راه اندازی استخر فایبرگلاس چند روز به طول می انجامد و قابلیت جا به جایی پس از نصب ندارد اما استخر پیش ساخته در مدت زمان تقریبی یک الی سه ساعت نصب و راه اندازی می شوند و پس از نصب به راحتی قابل جا به جایی هستند .

فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی رسمی فروش استخر پیش ساخته ، استخر ایزی ست ، استخر بادی و استخر فایبرگلاس در کشور با سابقه بلند بالایی که دارد به خوبی رضایت حداکثری مشتریان را جلب کرده است و ضمانت اصالت و خدمات پس از فروش حرفه ای از مزیت های این فروشگاه به حساب می آید . شما عزیزان می توانید برای خرید این محصولات از طریق دسته بندی های موجود در همین وب سایت اقدام کرده و در صورت نیاز به هر گونه مشاوره با تلفن های موجود در وب سایت تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید .