موضوع مقاله : مزایا استفاده از وان بادی

وان ها می توانند یک حوضچه بسیار کوچک خانگی باشند که از آن ها بیشتر در حمام استفاده می شود و می تواند به جهت استحمام مورد استفاده قرار بگیرد . استفاده کردن از وان می تواند به خوبی باعث آب رسانی به پوست شما شده و همچنین می توانید با دراز کشیدن در وان آب گرم ، ریلکس کرده و استراحت کنید . همچنین می تواند برای گرفتگی های عضلانی ، درد های استخوانی و ... نیز استفاده از وان ها مفید باشد . برای همین است که گفته می شود وان ها جنبه آب درمانی را نیز خواهند داشت . ولی داشتن وان نیاز به فضایی در داخل حمام می باشد و همچنین ساخت آن کمی هزینه بر است ، به همین جهت ما به شما استفاده از وان بادی را پیشنهاد می کنیم که از بهترین نوع وان ها بوده و می تواند کاربرد های بسیار خوبی داشته باشد . مزایا استفاده از وان بادی بسیار زیاد بوده و همین مزایا خوب وان های بادی می باشد که باعث شده تا بسیاری از افراد به فکر خرید وان بادی و استفاده از آن ها باشند . برای همین در این مطلب به بررسی بیشتر وان های بادی و مزایا آن ها خواهیم پرداخت . 

وان بادی دارای بدنه بادی است ، یک وسیله بادی به دلیل اینکه حجم آن ها را باد و هوا تشکیل می دهد ، جابجایی بسیار آسانی را دارد . بنابراین یکی از مزایا استفاده از وان بادی این است که شما یک وان پرتابل و قابل حملی را خواهید داشت که می توانید آن را جابجا کرده و در هر جایی استفاده کنید . از مزایا استفاده از وان بادی می توان به امکان راه اندازی آن در داخل حمام ، حیاط خانه ، پشت بام و هر جای دیگری اشاره کرد . این در حالی است که وان های ثابت را نمی توانید به این سادگی جابجا کنید . به همین جهت است که محبوبیت وان های بادی بسیار زیاد تر شده و بسیاری از افراد که دوست دار وان های بادی هستند به سراغ خرید وان بادی رفته و از این محصولاتبی نظیر استفاده می کنند . حتی راه اندازی وان بادی در مقابل نور آفتاب نیز ممکن بوده و بدنه آن ها به دلیل اینکه از پی وی سی ساخته شده است ، در برابر تمامی شرایط آب و هوایی و حتی در مقابل نور خورشید نیز کیفیت خود را حفظ کرده و شما می توانید به راحتی از آن ها در مقابل نور آفتاب برای مدت طولانی استفاده کنید ، بدون اینکه محصول آسیبی ببیند . 

استفاده از این جنس برای ساخت وان بادی باعث شده است تا حتی بدنه این وان ها به خوبی ضد آب شود ، با چند سال استفاده مداوم از وان های بادی باز هم صدمه ای به بدنه آن ها وارد نخواهد شد . برای اینکه پی وی سی کاملا ضد آب است و در عین حال دوام و کیفیت خوبی را در برابر آسیب دیدگی ها ، فشار های وارده و وزن آب خواهد داشت . از مزایا استفاده از این جنس برای ساخت بیشتر وان های بادی می توانیم به ضد حساسیت های پوستی اشاره کنیم . برای اینکه این مواد از مواد طبیعی و غیر شیمیایی ساخته شده است و تفاوت های زیادی نسبت به سایر مواد لاستیکی و پلاستیکی دارد . برای همین است که این محصولات استاندارد شناخته شده اند و برای محیط زیست و سلامت انسان هیچگونه ضرری را ندارند ، برای همین می توانید برای مدت های طولانی از وان خود استفاده کنید و از ریلکس کردن و حمام با استفاده از این وان ها نهایت لذت را ببرید . 

از سایر ویژگی ها و مزایا استفاده از وان بادی می توان به امکان جمع کردن وان در ابعاد بسیار کوچک اشاره نمود . این موضوع یکی از بزرگترین مزایا وان بادی است ، برای اینکه شما می توانید پس از استفاده کردن از وان بادی آن را در ابعاد کوچکی بسته بندی کنید تا دیگر فضای داخل حمام اشغال نشود . پس از آن می توانید برای استفاده مجدد وان بادی را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید . راه اندازی وان های بادی نیز بسیار آسان است و شرکت های تولید کننده وان های بادی ، برای این محصولات پمپ باد در نظر گرفته شده است که این پمپ های باد مدل های مختلفی را داشته و شما می توانید با آن ها سریع تر وان بادی را راه اندازی کنید . از جمله پمپ های باد کاربردی برای راه اندازی وان بادی می توان به پمپ باد دستی ، پدالی و برقی اشاره کرد . تمامی وان های بادی دریچه ای دارند که از طریق آن می توانید وان را باد کنید . معمولا برای تمامی پمپ های باد ، نازل هایی طراحی می شوند که قابلیت تغییر دارند و شما می توانید با تغییر دادن نازل ها به راحتی وان را باد کنید . 

وان های بادی از نظر حجم بسته بندی ممکن است متفاوت باشند . با توجه به اینکه وان های بادی به صورت یک نفره و دونفره ساخته شده اند ، ابعاد آن ها در حالت بسته بندی و یا در حالت راه اندازی شده نیز تفاوت دارد و همچنین وزن آن ها فرق می کند . تا بدین جا از مزایای زیاد وان های بادی صحبت کرده شد ، ولی یکی از ویژگی ها و مزایا استفاده از وان بادی که به آن اشاره نشد ، راحتی و نرمی بدنه وان های بادی است که می تواند شرایط ایده آل تری را برای استفاده شما فراهم کند . همانطور که پیش تر اشاره شد ، وان های بادی از بدنه های بادی ساخته شده اند و این طراحی شامل کف و دیواره های وان نیز می شود ، برای همین شما در هنگام دراز کشیدن و یا نشستن در وان ، با بدنه و کف بادی وان در تماس بوده و احساس نرمی و راحتی بیشتری را نسبت به سایر وان ها همچون وان های سرامیکی خواهید داشت . بدین ترتیب مدت زمان طولانی تری را می توانید در وان ریلکس کرده و حمام کنید . در ساخت بسیاری از وان های بادی از تیکه گاه هایی استفاده شده است که آن ها نیز به صورت بادی طراحی شده اند تا در هنگام استفاده از محصول احساس راحتی بیشتری را داشته باشید . 

حتی در برخی از مدل ها از صندلی بادی استفاده شده است و برخی از آن ها نیز بالش های زیر سری و یا گردنی دارند که در قسمت بالای تکیه گاه وان بادی تعبیه شده است و شما میتوانید به آن تکیه دهید . این محصولات اگرچه به صورت بادی طراحی شده اند و ممکن است در صورت برخورد اجسام تیز و برنده آسیب ببینند ، ولی شما می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی که دارای چند لیبل و چسب مایع هستند ، به خوبی بخشی از بدنه وان بادی را که آسیب دیده است ، تعمیر کنید . روش های تعمیرات وان بادی در فروشگاه اینتکس توضیح داده شده است که می توانید آن ها را مطالعه کرده و با توجه به موضوعات و نکات گفته شده ، وان بادی آسیب دیده خود را تعمیر کنید . حتی فروشگاه اینتکس خدمات پس از فروش وان بادی را از جمله تعمیرات این محصولات انجام می دهد .