موضوع مقاله : قیمت استخر بادی

استخر بادی استخری با طراحی بادی است که بدنه آن قابلیت باد شدن را داراست و شما می توانید این محصولات را که ابعاد بسیار کوچکی دارند را پس از باد کردن به استخری با ابعاد بزرگ تبدیل کنید که قابلیت نشستن و آب تنی و شنا را داشته باشد . استخر های بادی تنوع بسیار زیادی را دارند که بیشتر آن ها مناسب برای بازی ها و تفریحات آبی کودکان بوده و برخی دیگر نیز که از ابعاد بزرگی برخوردار هستند مناسب برای رده سنی بزرگسال بوده و می تواند برای ریلکس کردن و استراحت کردن در آب مناسب باشد . تنوع این محصولات به خصوص در مدل هایی که برای کودکان ساخته شده است بسیار بالا بوده و شما می توانید آن ها برای رده های سنی مختلف خریداری کنید . این استخر ها بر اساس نوع و مدلی که دارند قیمت های مختلفی را نیز دارند . همانطور که مشخص است ، قیمت استخر بادی بزرگسال نسبت به مدل های کودک گران تر بوده و دلیل آن نیز ابعاد بزرگی است که داشته و کیفیت ساخت آن ها بسیار بالاست . این در حالی است که حتی برخی از استخر های بادی که برای رده سنی کودکان می باشد ، به صورت مجموعه تفریحات آبی بوده که ویژگی ها و بازی های آبی متنوعی را دارد . 

با توجه به تمامی این موارد است که قیمت محصولات و استخر های بادی نیز تفاوت دارد . بهترین روش برای کسب اطلاع از قیمت استخر بادی این است که وارد فروشگاه مرکزی اینتکس شده و تمامی استخر های بادی ساخته شده توسط برند های معروف را مشاهده کرده و از قیمت آن ها مطلع شوید . در صورت ناموجود بودن و یا مشاهده متن " لطفا تماس بگیرید " می توانید با شماره تلفن های فروشگاه تماس گرفته و از قیمت استخر بادی خود مطلع شده و حتی به صورت تلفنی نیز استخر مد نظر خود را ثبت سفارش کنید . توصیه ما به شما مشتریان گرامی این است که محصولات بادی خود را به خصوص استخر های بادی خود را از برند های معروف بازار خریداری کنید . برند اینتکس یکی از بهترین برند های تولید کننده استخر بادی می باشد که شما می توانید آن ها را خریداری کنید . این برند آمریکایی بوده و کیفیت ساخت بسیار بالایی را نسبت به هر مدل دیگری دارند . اینتکس استخر های بادی خود را با قیمت های بسیار ارزان به فروش می رساند و این موضوع باعث شده است تا فروش بسیار بالایی را داشته باشد . 

برند های دیگری مانند بست وی نیز از سایر برند های محبوب بازار هستند که مناسب برای خرید می باشند . جیلانگ و اینتایم نیز برند های دیگری هستند که فروشگاه اینترنتی اینتکس خرید استخر بادی را از این برند ها پیشنهاد می کند . توجه داشته باشید که قیمت استخر های بادی با توجه به شرکت تولیدی که دارند نیز متفاوت بوده و بایستی به این نکته نیز توجه داشته باشید . اما توصیه می شود که در خرید استخر بادی ، حتما سعی کنید که محصولات را از برند های معروف نام برده شده خریداری کنید و چندان قیمت استخر های بادی را ملاک قرار ندهید . زیرا کیفیت مهم ترین فاکتور در خرید این محصولات بادی می باشد . شرکت هایی که نام برده شد ، برای ساخت استخر های بادی خود عمدتا از پی وی سی استفاده می کنند و سعی کرده اند تا با استفاده از لایه های ضخیم پی وی سی ، استخر هایی را با کیفیت های فوق العاده خوب و با دوام تولید کنند تا مشتریان بتوانند سال های سال از استخر های بادی استفاده کنند . 

از محبوب ترین استخر های بادی ساخته شده و موجود در فروشگاه اینتکس می توان به استخر های بادی اشاره کرد که دارای وسیله های بازی دیگری در کنار استخر می باشند ، استخر بادی سرسره دار یکی از محبوب ترین مدل هایی است که کودکان می توانند در کنار آب بازی از سرسره بادی که در این محصولات استفاده شده است ، نهایت استفاده را برده و بازی های شاد و مفرح دیگری را انجام دهند . معمولا استخر های بادی سرسره دار از ابعاد بزرگی برخوردار بوده و ساختار متفاوت تری را دارند ، برای همین از نظر قیمت نیز ، نسبت به سایر استخر های بادی ساده گران تر بوده ولی ارزش بسیار بالایی را دارند و بسیار مورد توجه کودکان قرار خواهد گرفت . استخر های بادی سایز بزرگ معمولا به استخر هایی گفته می شود که ابعادی بیشتر از 2 متر داشته و حتی بزرگترین آن ها بیشتر از 3 متر می باشند . به همین جهت است که حتی بزرگسالان نیز می توانند از استخر های بادی استفاده کنند . 

لازم به ذکر است که در خرید استخر بادی به یک نکته مهم توجه داشته باشید و سعی کنید که استخر های بادی را بر اساس رده سنی که دارند خریداری کنید . عمدتا برند های معروف که پیش تر به آن ها اشاره شد رده سنی این محصولات را مشخص کرده اند و شما می توانید بسیار راحت تر استخر های بادی را انتخاب کنید . توجه داشته باشید که فروشگاه سنتر اینتکس نیز این مشخصه ها را درج کرده است و می توانید بسیار راحت از این پارامتر مطلع شوید . بهترین توصیه برای خرید استخر بادی با قیمت های بسیار ارزان تر و مناسب تر این است که این محصولات بادی را از فروشگاه های بزرگ و همچنین نمایندگی های رسمی خریداری کنید تا بتوانید آن ها را با قیمت های بسیار ارزان تری خریداری و تهیه کنید . فروشگاه اینترنتی اینتکس با توجه به فروش بدون واسطه محصولات بادی خود قیمت استخر بادی را کاهش داده است و شما می توانید از این فرصت استفاده کرده و محصولات بادی خود را با قیمت های بسیار ارزان تری از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . 

همچنین فروشگاه اینتکس به دلیل فروش بالای این محصولات بادی ، قیمت استخر بادی خود را کاهش داده است تا فروش خود را از این طریق بیشتر کرده و قدرت خرید مشتریان را نیز در نظر گرفته است ، برای همین شما می توانید این محصولات بادی بی نظیر و اورجینال را با قیمت های فوق العاده ارزان تر خریداری کنید . شما می توانید استخر های بادی را در جشنواره هایی که فروشگاه در نظر می گیرد با قیمت های بسیار پایین تری نیز خریداری کنید . البته با خرید حضوری استخر های بادی می توانید از تخفیفات ویژه تری برخوردار شده و این محصولات را با قیمت های بسیار پایین تری سفارش دهید .