قایق بادی اکسپلورر اینتکس از قایق های بادی بسیار پر فروش و محبوب شرکت اینتکس می باشد که در طی سال ها یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین قایق های بادی است که شرکت اینتکس آن را تولید کرده است . شرکت اینتکس بزرگترین تولید کننده محصولات بادی در دنیا می باشد که کیفیت تولیدی این محصولات زبانزد بوده و بسیاری از افراد که قصد خرید قایق بادی و یا سایر محصولات بادی دارند ، در ابتدا به سراغ برند اینتکس می روند و محصولات بادی خود را از این شرکت انتخاب می کنند . اینتکس شرکتی قدیمی و با تجربه است که با بهترین مواد ها محصولات بادی را تولید  می کند و در طی این سال ها با به کار گیری بهترین طراحان ، قایق های بادی خود را تولید کرده است . برای همین شما می توانید تنوع زیادی از قایق های بادی شرکت اینتکس را همچون قایق بادی اکسپلورر اینتکس مشاهده کرده و آن را با قیمت بسیار ارزان و مناسب خریداری کنید . 

قایق بادی اکسپلورر اینتکس ، تنها یکی از قایق های بادی ساخته شده برند اینتکس می باشد که از قضا یکی از پر فروش ترین آن ها نیز می باشد ، برای همین است که فروشگاه اینترنتی اینتکس سعی دارد تا شما را با این مدل از سری قایق های بادی آشنا کند تا بهتر بتوانید در خرید های خود موفق عمل کنید . یکی از نکات بسیار مهم این است که قایق های بادی باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند که یکی از دلایل بالا بودن کیفیت در قایق های بادی ، جنسی است که برای ساخت آن ها استفاده می شود . برای ساختن قایق های بادی از پی وی سی استفاده می شود و برای همین است که قایق بادی اکسپلورر اینتکس یکی از بهترین موارد برای استفاده خواهد بود . قایق بادی اکسپلورر حتی از پی وی سی برزنتی ساخته شده است که ضخامت بسیار بیشتری را داشته و می تواند در برابر آسیب دیدگی ها مقاومت خوبی را از خود نشان دهد . از سوی دیگر توجه داشته باشید که یک قایق بادی باید ضد آب باشد ، برای همین نیاز است که از یک جنس ضد آب نیز برای ساخت این محصولات استفاده شود . 

اینتکس برای همین موضوع باز هم پی وی سی برزنتی را انتخاب کرده است ، برای اینکه این جنس کاملا ضد آب است و حتی به مرور زمان هم آسیبی را نخواهد دید و شما می توانید به راحتی و برای مدت های طولانی از قایق بادی اکسپلورر اینتکس استفاده کنید ، بدون اینکه نگران آسیب دیدن قایق بادی خود باشید . از ویژگی های بسیار خوب قایق بادی اکسپلورر اینتکس می توان به ضد حساسیت بودن این قایق بادی اشاره کنیم ، یعنی اگر بدن و پوست شما با این قایق تماس داشته باشد ، باز هم آسیبی به سلامت شما وارد نخواهد شد . نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که قایق های بادی ساخته شده برند اینتکس برای استفاده در محیط های باز بوده و شما می توانید در زیر نور آفتاب همچنین از قایق های بادی استفاده کنید . با توجه به این موضوعات است که گفته می شود قایق بادی اکسپلورر اینتکس و یا سایر قایق های بادی برند اینتکس می توانند جایگزین بسیار عالی برای سایر قایق های بادی شوند . 

همچنین در نظر داشته باشید که قایق بادی اکسپلورر اینتکس ویژگی پرتابل بودن را دارا بوده و شما می توانید به راحتی قایق بادی را حمل و آن را جابجا کنید . این یک ویژگی و یکی از بزرگترین برتری های محصولات بادی و قایق های بادی در مقایسه با سایر قایق ها می باشد . وزن قایق بادی اکسپلورر بسته به ابعادی که محصول دارد متفاوت است . قایق بادی اکسپلورر توسط اینتکس در چندین ظرفیت ساخته شده اند و شما می توانید این نوع قایق ها را بر اساس نیاز خود در ظرفیت های 1 نفره تا 3 نفره خریداری کنید . قایق بادی اکسپلورر 100 در واقع قایق بادی است که برای استفاده یک نفره ساخته شده است و برای همین نام آن قایق بادی اکسپلورر 100 قرار گرفته است . با توجه به این موضوع می توان گفت که قایق بادی اکسپلورر 300 اینتکس نیز برای استفاده سه نفره طراحی شده است و شما می توانید از این قایق ها به صورت سه نفره استفاده کنید . 

همانطور که کاملا مشخص است ، قایق های بادی که ظرفیت بیشتری دارند ، از ابعاد بزرگتری برخوردار بوده و برای همین است که می تواند تعداد نفرات بیشتری را در داخل خود جای دهد . از سوی دیگر هر چه قایق بادی از ابعاد بزرگتری برخوردار باشد می تواند وزن های بیشتری را تحمل کند . قایق های بادی سه نفره اکسپلورر می توانند تا 250 کیلوگرم وزن را تحمل کنند که با در نظر گرفتن وزن هر فرد بزرگسال به طور میانگین تا 80 کیلوگرم ، باز هم می توانید بدون هیچ مشکلی از قایق بادی استفاده کنید و همچنین لوازم همراه خود را به داخل قایق بادی برده و به همراه خود داشته باشید . قایق های بادی اکسپلورر جادار بوده و فضای خوبی را در اختیار شما قرار خواهند داد . در فروشگاه اینترنتی اینتکس شما می توانید با وارد شدن به دسته بندی قایق بادی مشخصات دقیق هر یک از قایق های بادی اکسپلورر شرکت اینتکس را مطالعه کنید و با در نظر داشتن ویژگی هر یک و نیاز خود آن ها را خریداری کنید . 

قایق های بادی جدیدی را شرکت اینتکس با ظاهری شبیه به قایق های اکسپلورر تولید کرده است که طراحی مدرن تری را به خود گرفته و با نام قایق بادی اکسپلورر پرو اینتکس شناخته می شود . این قایق ها نیز از کیفیت بسیار خوبی برخوردار می باشند و از مناسب ترین گزینه ها برای خرید خواهند بود . قایق بادی اکسپلورر پرو 50 اینتکس قایقی ساخته شده برای استفاده کودکان است که برخلاف سایر قایق های بادی اکسپلورر که برای بزرگسالان ساخته و طراحی شده اند ، این قایق ها برای کودکان ساخته شده اند و می توانند تا 55 کیلوگرم وزن را تحمل کنند . پیشنهاد سنی شرکت اینتکس برای استفاده از قایق های بادی کودک اکسپلورر ، کودکان بالای 6 سال می باشد ، زیرا ممکن است کودکان سنین پایین تر در هنگام استفاده از قایق های بادی دچار مشکل شوند و خطری در کمین آن ها باشد . ولی کودکان سنین بالاتر نسبت به بازی های خود آگاه تر هستند . 

قایق بادی اکسپلورر اینتکس یک قایق بادی پارویی است و شما می توانید با پارو زدن قایق های بادی خود را حرکت دهید و بر روی آب حرکت کنید . برای همین شرکت اینتکس برای قایق بادی اکسپلورر پارو در نظر گرفته است و شما می توانید از پارو هایی که در کنار قایق بادی وجود دارد استفاده کنید . شما می توانید حتی پارو های بیشتری را از فروشگاه اینترنتی اینتکس تهیه کرده و از آن ها استفاده کنید . فروشگاه اینتکس بزرگترین فروشگاه قایق بادی در ایران است که می توانید لوازم یدکی مورد نیاز قایق های بادی را از فروشگاه خریداری و تهیه کنید . قایق های بادی قابلیت تعمیر دارند و شما می توانید برای تعمیرات قایق بادی اکسپلورر اینتکس نیز از فروشگاه مرکزی اینتکس در تهران برای تعمیرات کمک بگیرید . قیمت قایق بادی اکسپلورر اینتکس نسبت برخی دیگر از قایق های بادی این برند بزرگ ارزان تر بوده و برای آن دسته از افرادی که دوست ندارند هزینه های زیادی را بابت خرید قایق بادی بپردازند ، قایق بادی اکسپلورر اینتکس یک انتخاب عالی برای آن ها خواهد بود .