موضوع مقاله : راهنمای خرید قایق بادی کودک

قایق بادی کودک از بهترین وسیله های سرگرمی برای کودکان خواهد بود و به آن ها اجازه خواهد داد تا ساعت ها با استفاده از قایق بادی بر روی آب شناور بمانند و بازی های شادی را انجام دهند . قایق های بادی امروزه در مدل های بسیار زیاد و متنوعی ساخته شده اند که هر یک از آن ها ویژگی ها و خصوصیت های خاص خود را داشته و به همین منظور تمامی افراد حتی بزرگسالان نیز می توانند قایق های بادی را خریداری کنند که برای سنین بزرگسال مناسب بوده و می تواند وزن آن ها را به خوبی تحمل کند . ولی در این میان فروش قایق بادی کودک بسیار بیشتر از هر نوع قایق بادی دیگر بوده و دلیل آن علاقه بسیار زیاد کودکان به استفاده از قایق های بادی و تفریحات آبی می باشد . همچنین شرایط برای بازی کودکان بسیار بیشتر بوده و آن ها حتی می توانند در استخر ها نیز از قایق بادی استفاده کنند . برای همین فروشگاه اینتکس تصمیم دارد تا در این مقاله راهنمای خرید قایق بادی کودک باشد تا شما بتوانید بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب و خریداری کنید . 

یکی از نکته هایی که باید قبل از خرید قایق بادی کودک بدانید این است که قایق های بادی کودک هر یک ویژگی هایی دارند که یکی از مهم ترین آن ها تحمل وزن قایق بادی کودک می باشد . این تنوع در تحمل وزن قایق های بادی رابطه مستقیمی با نوع طراحی قایق بادی و همچنین ابعاد آن بستگی دارد . هر قایق بادی که ابعاد بزرگتری برخوردار باشد می تواند وزن های بالاتری را تحمل کند و به دنبال آن کودکانی که وزن بیشتری دارند و یا سن آن ها بیشتر است می توانند به راحتی قایق بادی را استفاده کنند . قایق های بادی کوچک بیشتر برای کودکان سنین پایین تر بوده و معمولا طراحی آن ها متفاوت به صورت شورتی است . این نوع از قایق های بادی در واقع شناوری هستند که طراحی شبیه به قایق دارند ، همچنین در کف آن ها دو حفره وجود دارد که کودکان می توانند پاهای خود را وارد آن حفره ها کرده و قایق بادی شورتی را به مانند یک شورت به پا کرده تا اینچنین با ایمنی بسیار بیشتری بر روی آب شناور بمانند . 

حتما توجه داشته باشید که نظارت کافی را به کودکان در هنگام بازی کردن با قایق بادی داشته باشید . به ویژه کودکانی که سنین پایین تری دارند . بهتر است که از قایق بادی کودک در استخر هایی با عمق کم استفاده شود . همچنین توصیه نمی شود که از قایق های بادی کودک در سواحل دریا یا رودخانه ها استفاده شود زیرا در آن آب متلاطم است و ممکن است تعادل کودکان را به هم بریزد . از سوی دیگر شما می توانید برای ایمنی بیشتر کودکان از جلیقه های شنا که به صورت بادی طراحی شده اند نیز استفاده کنید تا در صورتی که کودکان از قایق بیرون افتادند با کمک جلیقه بتوانند بر روی آب باقی بمانند . هر چند شرکت های تولید کننده قایق بادی کودک با در نظر داشتن این اتفاقات سعی کرده اند تا قایق های بادی خود را با ایمنی بسیار زیادی تولید کنند تا قایق به خوبی بر روی آب تعادل داشته باشد و کودکان بتوانند بهتر بر روی قایق سوار بشوند . به عنوان مثال قایق های بادی کودک لبه هایی بلند دارند که از خارج شدن کودکان و افتادن آن ها جلوگیری خواهد کرد .

از ویژگی های دیگری که می توانیم در رابطه با قایق های بادی اشاره کنیم این است که بیشتر این محصولات بادی از جنس های بسیار خوبی ساخته شده اند که برای سلامت کودکان مشکلی را ایجاد نکرده و همچنین کیفیت بسیار بالایی دارند و این کیفیت بالا در آن ها باعث شده است تا قایق بادی تولید شده نیز از کیفیت بسیار خوب و دوام عالی برخوردار باشد . پی وی سی ها بیشترین استفاده را در ساخت قایق بادی کودک و حتی قایق های بادی سایز بزرگ داشته و حتی در این میان برای ساخت بسیاری از محصولات بادی دیگر نیز از این اجناس استفاده می شود . زیرا پی وی سی ضد آب است و یکی از لازمه اجناسی که برای ساخت قایق بادی استفاده می شود این است که بتواند در برابر رطوبت و پوسیدگی مقاوم باشد . این لایه ها حتی در نازک ترین حالت های خود کیفیت و دوام عالی را داشته و همچنین در رنگبندی های مختلف وجود دارد و همین موضوع باعث شده است تا قایق های بادی کودکان در رنگ های شاد و دوست داشتنی طراحی و تولید شوند . 

بهترین توصیه برای خرید قایق بادی کودک این است که شما این محصولات بادی را از برند هایی خریداری کنید که محبوب تر هستند و به قول معروف برند می باشند . چرا که برند های برتر در زمینه تولید و فروش قایق بادی بی دلیل محبوب نشده اند و دلیل اصلی آن کیفیت بالایی است که محصولاتشان دارد . برای همین ما دو تا از بهترین برند های تولید کننده قایق بادی کودک را به شما معرفی می کنیم . اینتکس و بست وی دو برندی هستند که از سایر برند هایی که شاید با آن ها آشنا شده باشید معروف تر هستند و این معروفیت آن ها جهانی بوده و ما نیز به شما پیشنهاد می کنیم که قایق های بادی خود را از این دو برند خارجی خریداری کنید . البته کیفیت بسیار بالایی که تولیدات این دو برند دارد ، شانس فعالیت و فروش بسیار بالا و محبوبیت سایر برند ها را گرفته و بیشتر بازار محصولات بادی را در دستان خود گرفته اند . 

این شرکت ها برای اینکه شما بتوانید راحت تر قایق بادی کودک را راه اندازی کنید ، پمپ های بادی را تولید کرده است که شما می توانید با استفاده از آن ها به سادگی و در کمترین زمان ممکن قایق های بادی را راه اندازی کرده تا کودکان از آن ها استفاده کنند . حتی کودکانی که سنین بالاتری دارند خودشان می توانند قایق بادی را با استفاده از پمپ های باد راه اندازی کنند . پمپ های بادی نظیر پمپ باد دستی و پدالی از بهترین پمپ هایی هستند که برای راه اندازی قایق بادی کودکان کاربرد دارند . شما می توانید این وسیله های جانبی که برای راه اندازی قایق بادی می باشد را از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید . 

و در نهایت برای اینکه محصولات بادی با کیفیت و قایق بادی اورجینال و اصل را با قیمت ارزان و مناسب خریداری کنید ، بهتر است که آن ها را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید . در واقع تنها نمایندگی محصولات بادی اینتکس و بست وی در ایران فروشگاه مرکزی تهران اینتکس می باشد که شعبه های فروش حضوری را در شهر های دیگر نیز داشته و این امکان را برای شما میسر ساخته است که به صورت حضوری نیز بتوانید با مراجعه به دفاتر فروش ، قایق بادی و یا هر محصول بادی را با قیمت های بسیار مناسب و با ضمانت خریداری کنید . فروشگاه اینتکس همچنین تعمیرات قایق بادی و سایر خدمات پس از فروش محصولات خود را نیز به مشتریان ارائه کرده است که می توانید از آن ها برخوردار شوید . برای مشاهده انواع قایق بادی کودک می توانید وارد وبسایت شده و سپس وارد دسته بندی قایق بادی بشوید . در آن قسمت می توانید انواع قایق های بادی که برای رده سنی کودک و یا بزرگسال ساخته شده است را ببینید و عکس و مشخصات هر یک را مشاهده و مطالعه کنید .