موضوع مقاله : خرید استخر بادی بزرگسال

با خرید استخر بادی بزرگسال ، تمامی سنین حتی بزرگسالان نیز می توانند از این حوضچه های نسبتا کوچک خانگی برای تفریحات آبی خود استفاده کنند . استخر های بادی بسیار محبوب هستند و این محبوبیت زیاد آن هاست که باعث شده حتی شرکت های تولید کننده استخر بادی ، استخر هایی را نیز برای رده سنی بزرگسالان طراحی کنند تا آن ها نیز بتوانند در حیاط خانه و در هر محیط دیگری ، این استخر ها را راه اندازی کرده و در آن تفریح داشته باشند . یکی از ویژگی هایی که استخر بادی بزرگسال دارد این است که تمامی سنین حتی کودکان نیز می توانند از استخر های بادی استفاده کنند ، برای همین می توان به آن استخر بادی خانوادگی نیز گفت . هدف بسیاری از خریداران استخر بادی بزرگسال نیز ، استفاده گروهی و خانوادگی در کنار یکدیگر می باشند . ویژگی های بسیار خوب استخر بادی همچنین مزید بر علت شده است تا بسیاری از مشتریان این مدل ها را انتخاب کرده و از آن ها استفاده کنند . استخر بادی بزرگسال یک استخری با بدنه بادی است که برای استفاده کردن نیاز به راه اندازی دارد . 

طراحی بادی بدنه استخر ها باعث شده است تا این استخر ها بسیار ایمنی خوبی را داشته باشند و حتی کودکان نیز بدون هیچ مشکلی بتوانند از استخر استفاده کنند . ساخت استخر های بادی بزرگسال از لایه های ضخیم تر پی وی سی انجام می شود . معمولا برای تمامی استخر های بادی از همین جنس استفاده می شود ، ولی استخر بادی به دلیل اینکه ابعاد بزرگتری دارد ، معمولا از لایه های بسیار ضخیم تری برای ساخت آن ها استفاده می شود . عمدتا برای ساخت استخر بادی بزرگسال از لایه های پی وی سی با ضخامت بیش از 0.30 میلیمتری استفاده میشود که یکی از مناسب ترین گزینه ها برای ساخت استخر های بادی بزرگسال است تا این محصولات بتوانند به خوبی وزن آب را تحمل کنند و آسیبی از این بابت نبینند . حتی سعی شده است تا برای ساخت استخر بادی بزرگسال از طراحی چند طبقه ای و چند لایه ای برای دیواره های استخر استفاده شود . برای اینکه این طراحی می تواند دیواره های استخر را در برابر وزن آب مقاوم تر کند و این محصولات می توانند حجم بالایی از آب را در درون خود نگهداری کنند . 

با خرید استخر بادی بزرگسال شما می توانید از آن در هر زمان که دوست دارید استفاده کنید . یکی از ویژگی های بسیار خوب استخر بادی بزرگسال این است که با وجود بزرگی باز هم شما می توانید آن را پس از استفاده کردن جمع کنید تا در زمان دیگری از آن استفاده نمایید . بنابراین می توان گفت که استفاده از استخر بادی موقتی بوده و شما می توانید پس از استفاده آن را به طور کامل جمع کنید تا دیگر هیچ فضایی نیز توسط استخر اشغال نشود . اگر حیاط بزرگی دارید و یا در پارکینگ خانه یا حتی باغ و ویلای خود فضای بزرگی را در دسترس دارید می توانید از استخر بادی بزرگسال در مدل های سایز بزرگ استفاده کنید . همچنین یک مدل از سری استخر های بادی ساخته شده در ابعاد بزرگ وجود دارند که با توجه به تفاوت طراحی آن نسبت به برخی از استخر های بادی در دسته بندی استخر پیش ساخته قرار می گیرند و با نام استخر ایزی ست شناخته می شوند ، این نوع از استخر ها نیز می تواند انتخاب بسیار خوبی برای شما به جهت داشتن یک استخر نیمه بادی بزرگسال باشد . 

ولی با تمامی این شرایط ، راه اندازی و استفاده از استخر بادی بزرگسال راحت ترین و ساده ترین بوده و شما می توانید در کمترین زمان ممکن این استخر های بادی بزرگ را راه اندازی کنید . همانطور که کاملا مشخص است ، بدنه استخر های بادی ، به صورت بادی ساخته شده است و برای اینکه از آن استفاده کنید ، نیاز دارید که بدنه را باد کنید . برای باد کردن سریع تر این محصولات می توانید از پمپ باد استفاده کنید . پمپ های باد مدل های مختلفی را دارند و شما می توانید آن ها را آنطور که دلخواه شماست استفاده کنید . به عنوان مثال پمپ های باد دستی و پدالی پمپ هایی هستند که نیازی به برق ندارند و با کمک دست و یا پا می تواند پمپاژ باد را به داخل استخر بادی انجام دهد . در کنار آن پمپ های باد برقی نیز طراحی شده اند که با کمک برق می تواند پمپاژ باد را انجام دهد و از آن جا که قدرت بالاتری را دارد می تواند بسیار سریع تر استخر بادی شما را راه اندازی کند . با توجه به اینکه استخر های بادی بزرگسال ابعاد بزرگی را داشته و حجم زیادی از باد را برای راه اندازی نیاز دارد بهتر است که حتما از پمپ های باد برای اینکار استفاده کنید . 

استخر های بادی ساخته شده بزرگسال توسط شرکت های معروف بسیار کیفیت هستند و برای همین توصیه می کنیم که این محصولات را از برند هایی مانند اینتکس ، بست وی ، اینتایم و جیلونگ خریداری کنید . این برند های نام برده از بزرگترین تولید کنندگان محصولات بادی می باشند که فروش استخر بادی بزرگسال را نیز انجام می دهند و با توجه به کیفیت فوق العاده این برند هاست که در فروشگاه اینترنتی اینتکس نیز معمولا استخر های بادی ساخته شده توسط این برند ها را مشاهده می کنید . فروشگاه اینتکس با عنوان بزرگترین فروشگاه استخر بادی در ایران است که چندین سال در این حوزه فعالیت داشته و از قدیمی ترین فروشگاه های محصولات بادی در ایران بوده که شما می توانید تمامی محصولات بادی خود را با قیمت های بسیار ارزان تر و با ضمانت فروشگاه خریداری کنید . کیفیت محصولات بادی مارک و اورجینال بسیار بالا بوده و شما می توانید با خرید استخر بادی بزرگسال از فروشگاه اینتکس از بابت اورجینال بودن محصولات بادی خریداری شده خود مطمعن باشید . 

در ساخت برخی از استخر های بادی که برای بزرگسال ساخته شده است ، صندلی ها و سکوی هایی به عنوان نشیمنگاه برای استخر در نظر گرفته شده است که آن ها نیز به صورت بادی طراحی شده اند . این طراحی موجب راحتی بیشتر شما در هنگام استفاده از استخر ها می باشد . معمولا از استخر بادی بزرگسال برای ریلکس کردن و دراز کشیدن در آب استفاده می شود و از آنجا که عمق آب زیاد نیست ، امکان شنا کردن وجود ندارد ، بنابراین وجود صندلی های بادی نرم و راحت می تواند بسیار کاربردی باشد . طراحی بادی این صندلی ها باعث راحتی و نرمی بیشتر آن ها شده است تا بتوانید برای مدت طولانی از استخر استفاده کنید . شما می توانید در فروشگاه اینتکس وارد دسته بندی استخر بادی اینتکس شده و مدل های مختلفی از این استخر ها که برای سنین بزرگسال ساخته شده اند را مشاهده کرده و ابعاد دقیق آن ها و ویژگی های آن ها را مطالعه کنید و سپس آن ها را خریداری کنید . قیمت استخر بادی بزرگسال را می توانید در همان صفحه محصول درج شده است ولی در صورت عدم درج شدن می توانید با فروشگاه اینتکس تماس بگیرید و از قیمت استخر های بادی مد نظرتان مطلع شوید .