عنوان مقاله : بهترین قایق بادی کایاک

قایق بادی کایاک علاوه بر استفاده های تفریحی استفاده های دیگری همچون تمرین برای مسابقات را خواهد داشت که البته به دلیل بدنه بادی که دارد کاملا شبیه به نمونه اصلی این محصولات نخواهد شد . قایق بادی کایاک دارای طرفداران خاص خود می باشد و در بسیاری از مصارف همچون قایقرانی هیجانی در روخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند لحظات فراموش نشدنی را برای شما رقم بزند . خرید قایق بادی کایاک در میان مدل های بسیاری که این محصولات دارند می تواند می افراد را سردرگم کند و باعث شود تا بتوانند به خوبی تصمیم گیری کنند . به همین دلیل در این مقاله ما بر آن شدیم تا نکاتی را عنوان کنیم که قبل از خرید این محصولات می تواند بسیار اثرگذار باشد و باعث شود تا با آگاهی نسبی که به دست می آورید بتوانید خریدی لذت بخش و متناسب با نیازهای تان را رقم بزنید .

انواع قایق بادی کایاک

همانطور که عنوان کردیم قایق های بادی کایاک دارای نمونه های مختلفی چه از بنظر برند سازنده و چه از نظر ابعاد و ظرفیت های موجود می باشند که در این بخش قصد داریم تا به ظرفیت این محصولات بپردازیم . باید گفت که قایق بادی کایاک در ظرفیت های یک نفره ، دو نفره و سه نفره در بازار موجود است که بسته به نیاز خود می توانید این محصولات را خریداری کنید . یکی از مسائل بسیار مهمی که در هنگام خرید قایق بادی کایاک باید به آن توجه داشته باشید ، مسئله قابلیت تحمل وزن می باشد . این قابلیت باعث می شود تا بتوانید به خوبی کارایی که از این محصولات را انتظار دارید برآورد کرده و با نیازهای خود بسنجید . به صورت استاندارد قابلیت تحمل وزن تعیین شده برای هر نفر در قایق بادی نود کیلو گرم می باشد ، به این ترتیب قایق های بادی دو نفره باید تا حداکثر صد و هشتاد کیلو گرم و قایق های بادی یه نفره با دویست پنجاه تا هفتاد کیلو گرم قابلیت تحمل وزن داشته باشند تا به صورت استاندارد پاسخگوی نیازهای افراد باشند . در هنگام خرید این محصولات حتما فاکتور تحمل وزن را بر روی بسته بندی محصولات مشاهده کرده و این مقوله را به صورت کامل مورد بررسی قرار دهید .

بهترین برند قایق بادی کایاک

اگر نیم نگاهی به سایت های خرید قایق بادی انداخته باشید بدون شک نام قایق بادی کایاک اینتکس را شنیده اید . اینتکس برترین تولید کننده محصولات بادی می باشد که در زمینه قایق های بادی به خوبی درخشیده است و به همین خاطر به گونه ای خود را به عنوان بهترین برند تولیدی این محصولات مطرح کرده است . این برند آمریکایی با بررسی های صورت گرفته ، محصولاتی بسیار با کیفیت با قیمت های مقرون به صرفه را به تولید می رساند که می تواند انتخابی شایسته برای بررسی باشد . علاوه بر اینتکس برندهای دیگری همچون بست وی نیز به خوبی نامی برای خود دست و پا کرده اند و می توانند از برترین گزینه های خرید به شمار بیایند . قایق بادی کایاک بست وی نیز دارای مدل های بسیاری به همانند برند اینتکس می باشد که در ظرفیت های یک تا سه نفره روانه بازار شده اند و می توانند خریدی لذت بخش را برای شما رقم بزنند .

قایق بادی کایاک با لوازم جانبی

لوازم جانبی همراه قایق های بادی به خصوص قایق های بادی کایاک می تواند از اصلی ترین تجهیزاتی باشد که درون بسته بندی این محصولات قرار می گیرد . اگر لوازم جانبی درون بسته بندی قایق های بادی کایاک قرار نداشته باشد ناچار به تهیه این محصولات به صورت جداگانه هستید که در مسیر کار سختی را پیش رو نخواهید داشت زیرا می توانید به صورت مجزا تمامی لوازم جانبی را از نمایندگی اینتکس تهران تهیه کنید . به دور از این موارد باید گفت که یکی از اصلی ترین لوازمی که در ابتدای مسیر استفاده از این قایق های بادی مورد نیازتان قرار می گیرد ، پمپ باد می باشد . قایق های بادی کایاک دارای دریچه هایی دربخش های مختلف می باشند که عمدتا به صورت دوکاره تعبیه می شوند به این منظور که علاوه بر باد کردن در جهت خالی کردن باد نیز بتوانید از آن ها استفاده کنید . پمپ باد های دارای مدل های مختلفی هستند که در این زمینه می توان به پمپ باد دستی ، پمپ باد پدالی ، پمپ باد برقی و پمپ باد باتری خور اشاره داشت که برای راه اندازی قایق های بادی عمدتا در سفرها و کمپینگ ها دسترسی به برق شهری دشوار می باشد و بهتر است تا از پمپ باد های دستی و پدالی استفاده کنید .

مدت زمان راه اندازی قایق بادی کایاک پنج دقیقه می باشد و در این راه کار سختی را نخواهید داشت . از دیگر لوازم جانبی مورد نیاز برای حرکت دادن قایق ، پارو می باشد . قایق های بادی کایاک که توسط برندهای مطرح از جمله اینتکس و بست وی تولید می شوند درون بسته بندی خود دارای پارو هایی می باشند که متناسب با وزن قایق قرار داده شده است تا به راحتی بتوانید قایق را با سرنشینان جا به جا کند . بهترین نوع پارو را می توان پاروی آلومینیومی دو طرفه دانست که علاوه بر استحکام فوق العاده ای که دارد ، قابلیت حرکت قایق در تمامی جهت را فراهم می آورد . همچنین ساک حمل قایق نیز از دیگر لوازمی می باشد که در بسیاری از بسته بندی های قایق بادی کایاک دیده می شود و جا به جایی این محصولات را به سادگی برای افراد امکان پذیر می کند . پس بنابر توصیه هایی که داشتیم بهتر از در هنگام خرید قایق بادی کایاک وجود این سه لوازم جانبی را درون بسته بندی بررسی کنید .

قیمت قایق بادی کایاک

قایق های بادی کایاک با توجه به مدل های مختلفی که دارند و همچنین برندهای بسیاری که اقدام به تولید این محصولات کرده اند دارای قیمت هایی گاها با اختلاف زیاد از هم می باشند . این امر به دلیل کیفیت ساخت و متریال هایی که در ساخت بدنه استفاده شده است طبیعی می باشد . بهترین راه برای استعلام قیمت قایق های بادی کایاک به دلیل تعدد مدل ها این است که به دسته بندی قایق بادی از طریق منو مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید تا علاوه بر مشاوره رایگان از قیمت های مدل مورد نظر خود اطلاع پیدا کنید . قایق های بادی کایاک در مدل های مختلف در حال حاضر که در حال تدوین این مقاله می باشیم قیمتی بالغ بر 5.000.000 تا 15.000.000 تومان را خواهند داشت .

خرید قایق بادی کایاک

خرید قایق بادی کایاک باید از مراکز معتبر صورت بگیرد تا خریدی بخش را برای شما رقم بزند . فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی مرکزی عرضه کننده محصولات اینتکس و بست وی در ایران به خوبی توانسته است با حذف واسطه ها ، خریدی مقرون به صرفه را برای افراد رقم بزند . تنوع بالای محصولات با بهترین کیفیت ، قیمت های مقرون به صرفه و خدمات پس از فروش حرفه ای تمامی معیارهای یک خرید لذت بخش را برای شما فراهم می آورد . برای مشاهده جدیدترین قایق های بادی می توانید همین حالا به دسته بندی مربوطه از طریق منوی سایت مراجعه کرده . همچنین برای بهره مندی از مشاوره تخصصی رایگان همین حالا می توانید با مشاورین ما در دفتر نمایندگی اینتکس ایران از طریق شماره تلفن های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید .