عنوان مقاله : استخر پیش ساخته گرد بست وی

استخرهای پیش ساخته امروزه در اشکال مختلفی به بازار عرضه می شوند و می توان گفت که تمامی سلیقه ها را پوشش می دهند . از جمله محبوب ترین و پر استفاده ترین استخرهای پیش ساخته را می توان استخر پیش ساخته گرد دانست که ساخت آن ها توسط بسیاری از کمپانی های بزرگ جهانی نیز پوشش داده می شود و به راحتی می توانید آن ها را از نمایندگی های معتبر برندهای مختلف در ایران تهیه نمایید . استخر پیش ساخته گرد بسته به نیازهایی که شما دارید می تواند ماهیت استفاده خود را به خوبی برای شما به نمایش بگذارد و استفاده از آن تقریبا فضای کمتری را به نسبت استخر پیش ساخته مستطیلی می گیرد . برای خرید استخر پیش ساخته ابتدا باید به اطلاعات نسبی دست پیدا کنید تا خرید مطابق با نیازهای خود را انجام دهد ، در این مقاله ما قصد داریم اطلاعات مفیدی را قبل از خرید استخر پیش ساخته گرد بست وی به شما منتقل کنیم ، پس در ادامه این راه همراه ما باشید .

در مورد استخرهای پیش ساخته بست وی به این نکته باید اشاره داشت که تمامی لوازم این محصول به صورت پرتابل می باشد و می توانید آن را به راحتی جا به جا کرده و به محیط مورد نظر خود انتقال دهید . استخرهای پیش ساخته اغلب دارای پکیج های بسته بندی می باشند که کمی بزرگ است اما این ابعاد بسته به ابعاد استخری دارد که انتخاب می کنید . جا به جایی استخرهای پیش ساخته توسط ماشین های سواری و ماشین های باری به راحتی امکان پذیر است و وزن آن ها به شرایط بسیاری همچون لوازم جانبی که به همراه خود دارد و همچنین ابعاد استخر بستگی دارد . همانطور که در نظر دارید جا به جایی استخرهای بتنی کار غیرممکنی بود و با توجه به جا به جایی ساده استخرهای پیش ساخته این محصولات به خوبی توانسته اند جای استخرهای سنتی را بگیرند و در هر جایی که نیاز به استفاده از آن ها داشته باشید در ظرف مدت تقریبی یک ساعت راه اندازی استخرهای پیش ساخته امکان پذیر است . برای راه اندازی استخر پیش ساخته حداقل در دفعه اول نیاز به تجربه کافی است و بهتر است که در مرتبه اول این امر توسط کارشناسان کارآزموده صورت بگیرد زیرا راه اندازی استخر می تواند دارای ریزه کاری هایی باشد که وابستگی شدید به تعداد نصب های بالایی داشته باشد . با این تفاسیر خودتان نیز می توانید برای نصب استخر پیش ساخته با توجه به دی وی دی آموزشی که درون پکیج قرار دارد اقدام نمایید و کار را پیش ببرید .

استخرهای پیش ساخته گرد بست وی در مدل های فریمی و برزنتی در بازار وجود دارند که کیفیت مطلوب را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند . استخر های پیش ساخته بسته به حجم آبی که درون خود جای می دهند دارای جنس های بدنه متفاوتی هستند که هرکدام از مدل ها بسته به تصمیم برندهای سازنده از متریال مختلفی در بدنه خود استفاده می کنند . بهترین نوع بدنه استخر پیش ساخته را می توان جنس بدنه برزنتی دانست که در حالت های دو و سه لایه استفاده می شود تا به خوبی بتواند بدنه استخر را به سدی محکم در برابر فشار و ضربه تبدیل کند. در برخی از مدل های استخر پیش ساخته علاوه بر بدنه برزنتی که دارند از روکش های شمعی استفاده می کنند تا انعطاف پذیری بدنه را بالاتر ببرند . باید گفت که این نوع بدنه را می توان مقاومت ترین و بهترین انتخاب برای استفاده در محیط های خانگی و ویلایی دانست زیرا استفاده از الیاف شمعی در بدنه استخرهای پیش ساخته باعث می شود تا در برابر نور آفتاب مقاومت بسیار بالایی از خود نشان دهند . از این رو استخر پیش ساخته بست وی با این نوع بدنه را می توان علاوه بر محیط هایی با شرایط آب و هوایی شرجی و رطوبت در زیر نور آفتاب نیز مورد استفاده قرار داد و با خیالی راحت پس از یک روز خسته کننده کاری به آب تنی پرداخت .

علاوه بر بدنه تشکیل دهنده استخر ، یکی از مهمترین قسمت های بدنه استخر پیش ساخته را می توان پایه های نگهدارنده آن دانست که باید استحکام فوق العاده ای داشته باشند تا در برابر فشار و ضربه به خوبی مقاومت نشان دهند . کمپانی بست وی اغلب در ساخت استخرهای پیش ساخته گرد خود از پایه های آلومینیومی و آهنی گالوانیزه شده استفاده می کند . این دو نوع پایه از بهترین انتخاب ها برای استفاده هستند و مقاومت بالایی در برابر وزن ها سنگین از خود به نمایش می گذارند . باید گفت که این دو در واقع فرق چندانی در مبحث مقاومت و استحکام با یکدیگر ندارند هر دوی آن ها در شرایط محیطی مختلف از خود واکنش های بی نظیری نشان می دهند . فقط باید توجه داشته باشید که پایه های استخری که انتخاب میکنید دارای خصوصیت ضد زنگ باشد ، زیرا ستون های استخر پیش ساخته در ارتباط با آب قرار می گیرند و همچنین استفاده از آن ها در محیط های باز می تواند موجب پوسیدگی آن ها شود اما در صورت ضد زنگ بودن این پایه ها با خیالی راحت می توانید در طی سالیان دراز از آنها بهره مند شوید و عملکرد خوبی را مشاهده نمایید . در هنگام راه اندازی استخر پیش ساخته باید توجه داشته باشید که پایه های استخر به صورت صاف بر روی زمین قرار بگیرد و به طور کلی می توانیم توصیه داشته باشیم که استخر باید در محیطی کاملا صاف و یکدست قرار بگیرد تا از برهم خورد تعادل استخر و همچنین فشار زیاد بر یک پایه جلوگیری به عمل آید تا بهترین عملکرد را از استخر پیش ساخته خود شاهد باشید .

پمپ تصفیه آبی که برای استخر پیش ساخته خود انتخاب می کنید ، رابطه بسیار مستقیمی با حجم آب داخلی استخر پیش ساخته دارد . پمپ های تصفیه آب دارای دو مدل فیلتری و شنی می باشند که از پمپ های تصفیه آب شنی اغلب در استخرهایی با حجم آب بسیار زیاد استفاده می شود . پمپ تصفیه آب توسط کمپانی بست وی در اغلب استخرهای پیش ساخته تولیدی قرار داده می شود تا شما را از شر خرید پمپ تصفیه آب راحت کند و در واقع بهترین مدل درون پکیج قرار داده می شود که سازگاری بالایی نیز با حجم آب استخر دارد و بهترین عملکرد را نمایش می دهد اما در صورتی که مدل انتخابی استخر شما دارای پمپ آب نبود می توانید با اطلاعات موجود بر روی بسته بندی استخر حجم آب را بدست آورده و با توجه به آن اقدام به خرید پمپ نمایید . علاوه بر پمپ تصفیه آب ، نردبان نیز درون پکیج بسته بندی استخرهای پیش ساخته قرار داده می شود که وسیله ای ضروری به شمار می آید و می تواند بسیار کمک کننده باشد . نردبان های مخصوص استخر پیش ساخته دارای گیره های نگهدارنده ای می باشند که در بخش بالایی قرار داده می شوند و به خوبی به بدنه استخر چفت می شوند و در صورت استفاده از آن ها ورود و خروج به استخر پیش ساخته بسیار راحت  می شود . باید گفت که بدنه نردبان های استخر از نوع متریالی است که در ستون ها آن مورد استفاده قرار می گیرد و بهترین نوع آن را می توان نردبان آلومینیومی و همچنین آهنی گالوانیزه شده در نظر گرفت .

استخر پیش ساخته گرد بست وی از ابعادی به قطر سه متر شروع شده و تا قطر پنج متری وجود دارند که شرایط استفاده را برای تعدا نفرات بالای بزرگسال به صورت همزمان فراهم می آورند و به همراه خانواده و یا دوستان می توانید به آب تنی بپردازید . باید گفت که استخر های پیش ساخته دارای ارتفاع محدود می باشند که مرتفع ترین حالت خود به صد و سی سانتی متر می رسند . استخرهای پیش ساخته به طور کلی مناسب برای آب تنی هستند و کارایی شنا حرفه ای و یا شیرجه را ندارند . نمایندگی اینتکس مرکزی به عنوان نمایندگی مرکزی برند بست وی در ایران اقدام به عرضه استخر پیش ساخته در تنوع گسترده کرده است که جدیدترین مدل ها را می توانید همین حالا مشاهده نمایید . درون صفحه اختصاصی هر محصول تمامی توضیحات و ویژگی های آن به صورت کامل درج شده است تا با اطلاعات کامل اقدام به تصمیم گیری برای انتخاب محصول مورد نظرتان نمایید . فروشگاه اینتکس تهران علاوه بر فروش حضوری قابلیت سفارش آنلاین محصولات را فراهم آورده است که در این صورت محصولات را در کوتاه ترین زمان ممکن به سراسر کشور ارسال می کند . گفتنی است که در صورت بروز هر گونه سوال و یا نیاز به مشاوره می توانید از طریق راه های ارتباطی با مشاورین ما در دفتر نمایندگی تماس بگیرید . در پایان امیدواریم اطلاعات مفیدی را قبل از خرید در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم .