موضوع مقاله : استخر بادی عمیق

استفاده از استخر ها و شنا کردن در داخل آب و آب بازی همواره یکی از بهترین بازی ها و سرگرمی هایی است که می توان داشت ، به خصوص برای کودکان این محبوبیت چندین برابر بوده و آن ها دوست دارند که ساعت ها آب بازی کنند و در استخر شنا با دوستان خود به تفریح بپردازند . از آن جا که شاید برخی از شما نگران رفتن کودکان به استخر های عمومی باشید و یا وقت چندانی برای اینکار ندارید که کودک خود را به استخر های عمومی ببرید ، می توانید برای آن ها استخر هایی با جنس بادی خریداری کنید که آن ها بتوانند در خانه از این محصولات بادی استفاده کرده و در واقع استخر های تفریحی خود را در خانه داشته باشند تا در هر زمان که دوست داشتند بتوانند استخر بادی را راه اندازی کرده و شرایط را برای بازی خود فراهم کنند . استخر های بادی در واقع استخر های بسیار ایمنی هستند که شرایط بسیار فوق العاده و ایمنی را برای کودک فراهم خواهد کرد . استخر های بادی مدل های مختلفی را دارند که شاید یکی از محبوب ترین آن ها استخر بادی عمیق باشد . برای اینکه این استخر ها عمق بیشتری را دارند و فضای بیشتری را برای بازی کودکان ایجاد خواهند کرد . 

البته استخر های بادی با توجه به طراحی خاصی که دارند از نظر ارتفاع دارای محدودیت بوده و شرکت های تولید کننده این محصولات همواره سعی بر این داشته اند تا استخر های بادی را با عمق های زیاد طراحی کنند و مشاهده می کنید که در بسیاری از مدل ها به خصوص مدل هایی که در فروشگاه سنتر اینتکس وجود دارد ، برخی از این تشک های بادی دارای عمق بالایی بوده و کودکان می توانند از استخر هایی استفاده کنند که آب تا کمر آن ها بوده و حتی می توانند در داخل آب زیرآبی بروند . لذا به همین دلیل است که بسیاری از کودکان دوست دار استخر بادی عمیق هستند . توجه داشته باشید که در خرید استخر بادی عمیق دقت کافی داشته باشید و سعی کنید که استخر های بادی را بر اساس رده سنی انتخاب نمایید . اگر به فرض مثال کودک شما سن بسیار کمی را دارد ، باید سعی کنید که استخر هایی را خریداری کنید که عمق پایین تری را داشته باشند تا خطری کودک شما را تهدید نکند . معمولا بر روی بدنه جعبه استخر های بادی رده سنی این محصولات مشخص شده است و شما می توانید بر اساس آن خرید های خود را انجام دهید . 

البته درمیان استخر های بادی ساخته شده ، می توان گفت که استخر های بادی بزرگسال عمیق ترین استخر های بادی هستند که شما می توانید تهیه کنید . این استخر ها معمولا با توجه به ابعاد بزرگی که دارند ، عمق زیاد تری را نیز دارند و معمولا برای سنین بالای 6 یا 7 سال ساخته شده و حتی بزرگسالان نیز می توانند از آن ها استفاده کنند . البته محدودیتی که برای ساخت استخر های بادی اشاره شد ، در ساخت استخر های بادی بزرگسال نیز وجود داشته و دلیل آن نیز این است که استخر های بادی فاقد پایه و مواد سخت در ساخت بدنه می باشد ، بلکه بدنه استخر های بادی از موادی به نام پی وی سی ساخته شده است که شبیه به مواد لاستیکی بوده و تنها باد شده و یا می توانید باد آن را خالی کنید . بنابراین در صورتی که ظرفیت استخر خیلی زیاد از حد باشد ، ممکن است بدنه استخر آسیب ببیند . ولی شرکت های تولید کننده مطرح در زمینه ساخت و فروش استخر بادی ، استخر های بادی با عمق زیاد خود را کاملا به صورت حرفه ای طراحی کرده و تولیدات خود را کاملا تست کرده اند . به طور مثال بیشتر مدل ها دارای بدنه های ضخیم هستند . 

از بهترین شرکت های تولید کننده استخر بادی عمیق می توان به استخر های بادی برند اینتکس و بست وی اشاره کرد که هر دو برند آمریکایی هستند . می توان به جرات گفت که بیشتر استخر های بادی موجود در بازار محصولات این دو برند مطرح و شناخته شده هستند ، برای اینکه از قدیمی ترین شرکت های تولید کننده بوده و با توجه به طراحی های مختلفی که دارند و همچنین کیفیت بالای محصولاتشان بیشتر مورد انتخاب مشتریان قرار گرفته اند و عرصه برای سایر شرکت های تولید کننده تنگ تر شده است . لذا ما نیز به شما پیشنهاد می کنیم که از محصولات این شرکت ها استفاده کنید . فروشگاه سنتر اینتکس نیز به نمایندگی از برند اینتکس ، محصولات این برند معروف را موجود کرده است که شما می توانید استخر های بادی با عمق زیاد این برند و یا بست وی را به صورت اینترنتی و حضوری خریداری کرده و استفاده کنید . توجه داشته باشید که استخر های بادی دیگری نیز معروف هستند که خرید آن ها پیشنهاد می شود و این برند ها با نام های جیلانگ و اینتایم هستند که بیش ازهر برند دیگری معروف شده و محصولات پر فروشی را تولید کرده و مدل هایی از استخر ها را با عمق زیاد تولید کرده اند . 

معمولا استخر های بادی که دارای عمق زیاد هستند دارای بدنه های چند لایه می باشند . این بدان معنا نیست که بدنه آن ها ضخیم و چند لایه باشد ، بلکه اگر به دیواره های استخرنگاهی بیاندازید ، متوجه خواهید شد که ساختار آن ها ساختاری طبقه طبقه می باشد و این طراحی می تواند دوام و استحکام استخر را چندین برابر کند تا شما بتوانید در یک شرایط ایده آل و بهتر از استخر های بادی استفاده کنید و نگران آسیب دیدن استخر ها نباشید . ممکن است برخی از استخر های بادی بزرگ و عمق زیاد چندین هزار لیتر اب را در داخل خود جای دهد و لازمه نگهداری این حجم از آب ، ساخت اصولی استخر بادی می باشد . این طراحی بسیار خوب که بتواند وزن آب را تحمل کند در ساخت استخر های بادی به خصوص برند های گفته شده به بهترین شکل ممکن پیاده سازی شده و جای نگرانی از این بابت نخواهد بود و می توانید با خیالی آسوده خرید های خود را انجام دهید . شما می توانید استخر های بادی کودک و بزرگسال خود را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا از فروشگاه سنتر اینتکس خریداری کرده و محصول را تحویل بگیرید . این محصولات همچنین قابلیت تعمیر داشته و در صورت آسیب دیدن می توانید بدنه استخر بادی عمیق را با استفاده از برچسب تعمیرات پنچرگیری کنید و دوباره داخل آن را آب ریخته و استفاده کنید .