عنوان مقاله : استخر ایزی ست کودک

استخر ایزی ست کودک

استخر ایزی ست را می توان از مقرون به صرفه ترین نمونه های استخر پیش ساخته دانست که برای در اختیار داشتن محیطی دوست داشتنی جهت آب تنی از بهترین گزینه ها به شمار می رود . استخرهای ایزی ست دارای نمونه های بسیاری می باشند و در ابعاد بسیار متنوع ساخته شده اند تا برای تمامی رده های سنی از کودک تا بزرگسال مورد استفاده قرار بگیرند . استخر ایزی ست کودک یکی از محبوب ترین این دسته بندی ها می باشد که با توجه به ابعاد متنوعی که دارد قابلیت استفاده در خانه و محیط های روباز و همچنین سرپوشیده را فراهم می آورد . این محصولات در تنوع های بسیار بالایی ساخته شده اند که این تنوع گسترده علاوه بر ابعاد و اندازه به شکل ظاهری این محصولات نیز بر می گردد که در این مقاله قصد داریم تا نگاهی دقیق تر به این محصولات داشته باشید و پیشنهاد می کنیم اگر شما هم قصد خرید استخر ایزی ست کودک را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید .


جنس بدنه استخر ایزی ست کودک

جنس بدنه یکی از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید استخر ایزی ست کودک باید به آن توجه داشته باشید زیرا رابطه مستقیمی با طول عمر محصول و همچنین ماهیت استفاده ای که شما از آن انتظار دارید خواهد داشت . جنس بدنه این محصولات عموما از یک متریال مشترک ساخته می شود که می توان این متریال را هم محبوب سازندگان و هم محبوب مصرف کنندگان دانست . ابتدای معرفی متریال سازنده استخرهای ایزی ست کودک بهتر است تا با ساختار این محصولات آشنایی پیدا کنید . ساختاری که در بیست درصد بالایی استخر به صورت بادی ساخته شده است و هشتاد درصد پایینی غیر بادی می شود و استحکام بسیار بالاتری را خواهد داشت و به راحتی می تواند در برابر فشار و ضربه مقاومت داشته باشد . سازندگان استخر های ایزی ست کودک در قسمت باد شودنده این محصولات از متریال پی وی سی چرمی استفاده می کنند که بسته به استقامتی که از آن انتظار می رود به صورت تک لایه و یا دو لایه ساخته می شود . اما در بخش های پایینی که به صورت غیربادی می باشد از پی وی سی برزنتی تک و دو لایه استفاده می شود که به دلیل ابعاد کوچک این محصولات کودک و همچنین ظرفیت کم آبی که دارند استاندارد است .

استخر ایزی ست کودک اینتکس

اما یکی از مهمترین سوالاتی که قبل از خرید استخرهای ایزی ست و تمامی محصولات بادی از فروشندگان پرسیده می شود در خصوص برند سازنده محصولات می باشد . در این خصوص باید بگوییم که نه تنها در زمینه استخرهای پیش ساخته و استخر های ایزی ست بلکه در خصوص تمامی محصولات بادی یکی از برندها ، درخشان تر از مابقی آن ها در بازار وجود دارد که کیفیت ساخت بسیار بالا به همراه قیمت های استاندارد و مقرون به صرفه محصولات را در اختیار شما قرار می دهد . آن برند نامی ندارد جز نام اینتکس . اینتکس از برترین برندهای تولید کننده محصولات بادی و استخر پیش ساخته می باشد که کیفیت ساخت بسیار بالا ، تنوع گسترده محصولات و همچنین قیمت های مقرون به صرفه ای که در اختیار خریداران می گذارد ، می تواند موجب محبوبیت بیش از حد آن شده باشد . محصولات این برند در تمامی فروشگاه های معتبر دنیا در دسترس می باشد و در ایران نیز می توانید محصولات آن را از نمایندگی اینتکس تهران به عنوان نمایندگی معتبر برند اینتکس خریداری کنید .

استخر ایزی ست کودک ارزان قیمت

با بررسی های دقیقی که در بازار استخرهای بادی و استخرهای پیش ساخته صورت گرفته است به طور دقیق می توان گفت که ارزان ترین نوع استخرپیش ساخته استخر های ایزی ست می باشند که در تنوع بالایی تولید شده اند . علاوه بر آن استخرهای ایزی ست با توجه به بدنه های بسیار مقاوم تری که به نسبت استخرهای بادی دارند ، دارای قیمت های کمی بالاتر هستند اما خرید آن ها به نسبت استخرهای بادی با توجه به طول عمر بالا ، ماهیت استفاده و همچنین سایر نکات عنوان شده می تواند مقرون به صرفه تر باشد . این محصولات قابلیت استفاده در محیط های روباز را نیز دارند و در بسیاری از آن ها با مقاوم سازی های که در بدنه آنها صورت گرفته است ، در برابر نور خورشید و رطوبت بالای هوا نیز مستحکم هستند و بدون دغدغه می توانید از آن ها در پشت بام خانه ها ، حیات منازل ، باغ و ویلاهای شخصی استفاده کنید . یکی از مهمترین مزیت های این محصولات ، انعطاف پذیری بالای بدنه است که باعث می شود تا با جمع کردن آن ها و قرار دادن درون بسته بندی که دارند ، با استخری کم حجم رو به رو شوید که قابلیت جا به جایی آن به راحتی امکان پذیر است .


قیمت استخر ایزی ست کودک

قیمت استخرهای ایزی ست با توجه به مواردی که در بخش های گذشته مقاله اشاره ای به آن داشتیم از جمله مواد اولیه ای که در ساخت این محصولات به کار گرفته شده است ، برند سازنده آن ها ، لوازم جانبی که به همراه خود دارند و ابعادی که مدل انتخابی شما دارد تعیین می شود . با توجه به این شرایط باید گفت که با قیمت معینی در بازار رو به رو نیستیم و اختلاف قیمتی در بسیاری از مدل ها به خوبی به چشم می خورد . اما اگر بخواهیم به صورت حدودی قیمت استخرهای ایزی ست کودک را اعلام نماییم باید بگوییم که حداقل 1.000.000 تومان تا 2.000.000 تومان برای خرید آن باید کنار بگذارید . البته باید بگوییم که قیمت ارزان استخرهای ایزی ست کودک نباید مستلزم این امر شود که در هنگام خرید این محصولات از کیفیت ساخت غافل شوید . خرید استخر ایزی ست با کیفیت با قیمت ارزان می تواند برای شما کاربرد داشته باشد ، پس توصیه می کنیم که هیچ وجه قیمت را فدای کیفیت نکنید زیرا استخرهای ایزی ست مخصوص در رده سنی کودک محصولاتی حساس هستند که خرید متریال بی کیفیت آن ها می تواند عواقبی را نیز به همراه داشته باشد .

خرید استخر ایزی ست کودک

همانطور که در اواسط مقاله نیز اشاره کوتاهی داشتیم ، اینتکس تهران به عنوان نمایندگی معتبر برندی مطرح محصولات بادی و استخرهای پیش ساخته در ایران فعالیت می کند که از این رو می تواند بهترین مرجع برای خرید این محصولات به شمار بیاید . تنوع بسیار بالای استخرهای ایزی ست در این فروشگاه می تواند نوید دهنده این امر باشد که دست خالی از این نمایندگی خارج نخواهید شد و خریدی لذت بخش را تجربه می کنید . علاوه بر تنوع بالا ، قیمت های ارزان تر از عرف بازار نیز به دلیل واردات مستقیمی که توسط این نمایندگی فعال صورت می گیرد می تواند خریدی جذاب و رضایت بخش را برای شما رقم بزند . اگر قصد خرید استخر ایزی ست را در تنوع بالا دارید بهتر است تا برای مشاهده مدل ها و استعلام قیمت به دسته بندی مربوطه از طریق منوی سایت مراجعه نمایید .