تشک بادی روی آب مواج شفاف

Intex 59894

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب مواج شفاف دیگر از محصولات تفریحی بر روی آب برای اشخاص بزرگسال، جهت سرگرمی و ریلکس کردن طراحی گردیده است.

تشک بادی روی آب مواج شفاف محصولی بسیار با کیفیت و ارزان برای تفریح های تابستانی بوده که با آغاز اوقات فراغت افراد در فصول گرم سال بیش تر کاربرد داشته و سبب سرگرم شدن آن ها می شود. تشک بادی روی آب جزو مرغوب ترین تولیدات بادی شرکت اینتکس است که در طراحی بی نظیر بوده و می تواند قابلیت های بسیاری را ایجاد سازد. این تشک بادی بر روی آب به حالت معلق قرار می گیرد و قادر به حفظ افراد بر روی خود بوده و می تواند مدت زمان طولانی کارایی خود را نیز حفظ نماید. این محصول بر روی خود دارای بخش هایی است که هر کدام به نوعی سبب راحتی و آسایش استفاده کننده می شود و می تواند از خستگی و کسل شدن افراد جلوگیری کند تا در طول استفاده لحظات خوبی را تجربه نمایند و بتوانند بهترین روز را داشته باشند. این محصول ظرفیت یک نفره دارد و به حالت نشسته و درازکش می توان از آن استفاده کرد. ابعاد این محصول به گونه ای است که تشک بادی به صورت باریک در اختیار افراد قرار می گیرد. این تشک بادی دارای درازای زیادی نیز است که در زمانی که افراد بر روی آن به حالت دراز کش قرار می گیرند بتوانند حالتی مناسب را داشته باشند و قد بلندها نیز قادر به این استفاده باشند. این تشک بادی روی خشکی و حاشیه آب ها قرار می گیرد و یک فرد بر روی آن قادر به استفاده از کارایی های مختلف آن می باشد. یکی از این کارایی ها حمام آفتاب است که با قرار گیری بر روی این محصول و گذران وقت انجام می گیرد و افراد به مقصود خود می رسند. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس اقدام به سفارش این محصول کرده و در اسرع وقت محصول مورد نظر را درب منزل دریافت کنید.

 نوع تشک بادی روی آب
 طول  188 سانتی متر
 عرض  71 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها
 دارای جای مخصوص بالش
 کد محصول Intex 59894

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...