تشک بادی روی آب طرح چوب بستنی

115532 intex

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5%
1,450,000
1,390,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح چوب بستنی با کیفیت بالا و ظاهری با طراحی جذاب و زیبا برای استفاده تمام سنین، به همراه برچسب تعمیرات و ضمانت پس از فروش شرکت اینتکس

تشک بادی روی آب طرح چوب بستنی از جدید ترین تشک های بادی روی آب است که شرکت اینتکس برای تفریحات آبی طراحی و تولید کرده است، این تشک بادی روی آب دارای طراحی کاملا فانتزی و دوست داشتنی است به همین دلیل استقبال از آن زیاد بوده و به فروش بالایی دست یافته است. مهم ترین ویژگی یک تشک بادی روی آب طراحی و آرگونومی ساخت آن می باشد چرا که هر چه طراحی بهتر و مستحکم تر باشد محصول می تواند ایمنی بهتری داشته باشد و بر روی آب تعادل خوبی را از خود نشان دهد، همانطور که در تصویر مشاهده می کنید تشک بادی روی اب فوق شبیه به بستنی چوبی است که به چند رنگ زیبا ساخته شده و جلوه بسیار زیبایی را به خود گرفته است. این تشک بادی روی آب دارای سطحی مواج و انعطاف پذیر بوده به همین دلیل افراد می توانند حس بهتری در هنگام استفاده از محصول داشته باشند. لازم به ذکر است راه اندازی این تشک بادی روی آب بسیار ساده بوده و حتی شما می توانید با دهان نیز آن را باد کنید، برای ساده تر شدن راه اندازی پیشنهاد می کنیم تا از پمپ باد های دستی استفاده کنید، توصیه می شود میزان باد تشک بادی را بسیار زیاد و یا بسیار کم نکنید و البته پس از هر بار استفاده توصیه می شود تا محصول را خشک کرده و آن را بسته بندی و جمع آوری کنید. گفتنی است که در صورت سوراخ شدن بدنه نگران نباشید چرا که با استفاده از برچسب های تعمیراتی که در کنار محصول قرار دارد می توانید تشک بادی روی آب خود را ترمیم کنید. از این تشک بادی روی آب می توانید از آن برای ریلکس کردن بر روی آب های کم عمق و ساکن مانند استخر استفاده کنید و یا از آن در کنار سواحل به عنوان تشک بادی روی زمین بهره مند شوید ، برای خرید می توانید محصول را به صورت اینترنتی، حضوری و تلفنی از نمایندگی اینتکس خریداری کنید.

 نوع تشک بادی روی آب
 طول  198 سانتی متر
 عرض  89 سانتی متر
 تحمل وزن 98 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 اقلام همراه برچسب تعمیر
 کد محصول 115532 intex

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...