تشک بادی دو نفره کمپینگ با پمپ باد باتری خور بست وی

bestway 69078

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره کمپینگ با پمپ باد باتری خور بست وی تشکی زیبا و جدید فروشگاه سنتر اینتکس می باشد که از تولیدات جدید برند بست وی بوده و ساخت بسیار عالی را با بهترین جنس یعنی پی وی سی دارد . این تشک بادی دارای پمپ باد باتری خور بوده و شما میتوانید از تشک در خانه و حتی در مسافرت استفاده کرده و با کمک انرژی باتری تشک را راه اندازی کنید . در قسمت پایین صفحه توضیحات کامل تری نسبت به تشک بادی دو نفره کمپینگ با پمپ باد باتری خور بست وی خدمت شما کاربران عزیز ارائه شده است .

تشک بادی دو نفره کمپینگ با پمپ باد باتری خور بست وی تشکی زیبا و شیک است که در رنگ خاکستری ساخته شده است . این تشک بادی ابعاد بزرگی دارد و برای استفاده دو نفره ساخته شده است . همچنین از معدود تشک های بادی است که دارای پمپ باد باتری خور بوده و شما می توانید از آن در کمپ ها و مسافرت ها نیز علاوه بر مصرف خانگی استفاده کنید . ارتفاع این تشک بادی همچنین نسبت به سایر تشک های بادی برند بست وی یا سایر برند ها بالا بوده و یکی دیگر از مزیت ها و ویژگی های تشک بادی دو نفره کمپینگ با پمپ باد باتری خور بست وی نیز همین موضوع است . ارتفاع این تشک 36 سانتی متر است و طول تشک 203 سانتی متر و عرض آن 152 سانتی متر می باشد . به همین دلیل نیز برای دو نفر کاملا مناسب است و می تواند 220 کیلوگرم وزن را تحمل کند . وزن کلی تشک بادی دو نفره کمپینگ با پمپ باد باتری خور بست وی 8.2 کیلوگرم است که شامل پمپ باد آن نیز می شود . برای حمل و نقل آسان تر تشک بادی برای محصول توسط بست وی ساک حمل مخصوصی در نظر گرفته شده است و شما می توانید تشک را به همراه ساک مخصوص از فروشگاه سنتر اینتکس خریداری و استفاده کنید . جنس این تشک از پی وی سی طرح چرم است و رویه آن علاوه بر این جنس از یک لایه جیر پوشیده شده است .

 نوع  خانگی و مسافرتی
 طول  203 سانتی متر
 عرض  152 سانتی متر
 ارتفاع  36 سانتی متر
 تحمل وزن  220 کیلوگرم
 جنس بدنه  پی وی سی با رویه جیر
 پمپ باتری خور
 وزن 8.2 کیلوگرم
 کد محصول bestway 69078

تشک بادی دو نفره کمپینگ با پمپ باد باتری خور بست وی

تشک بادی دو نفره کمپینگ با پمپ باد باتری خور بست وی محصولی جدید و البته پر فروش در فروشگاه اینترنتی اینتکس می باشد که برای استفاده دو نفره ساخته شده است و از آن مهم تر با توجه به ویژگی های خاص خود ، برای استفاده در سفر ها مناسب بوده و برای همین به آن تشک بادی دو نفره کمپینگ نیز گفته می شود . شما می توانید با استفاده از این محصولات بادی ، در طول سفر ، یک تشک بسیار نرم و راحت را برای استراحت کردن داشته باشید و در هر جایی که علاقه داشتید ، تشک بادی دو نفره کمپینگ با پمپ باد باتری خور بست وی را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید . شما حتی می توانید در داخل چادر مسافرتی خود نیز از تشک بادی دو نفره کمپینگ با پمپ باد باتری خور بست وی استفاده کنید . 

البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که اگر دوست دارید از تشک بادی دو نفره کمپینگ با پمپ باد باتری خور بست وی در داخل چادر مسافرتی استفاده کنید ، نسبت به ابعاد تشک بادی و چادر مسافرتی خود آگاه باشید تا بتوانید آن را به راحتی در داخل چادر راه اندازی و از آن استفاده کنید . این تشک بادی دارای ابعادی برابر با طول 203 سانتی متری و عرض 152 سانتی متری می باشد که کاملا اندازه استاندارد دارد و هر دو نفر می توانند به راحتی در کنار یکدیگر استراحت کنند . این تشک بادی بسیار سریع راه اندازی می شود و جای نگرانی از بابت راه اندازی آن نبایستی داشته باشید . برای اینکه محصول دارای پمپ باد باتری خور است . 

اغلب تشک های بادی فاقد پمپ باد هستند و مدل های کمی از آن ها دارای پمپ باد سرخود می باشند . معمولا نیز از دو نوع پمپ باد برای ساخت تشک های بادی استفاده می شود که یکی از آن ها پمپ باد برقی و دیگری پمپ باد باتری خور می باشد . تشک های بادی که دارای پمپ باد برقی هستند معمولا برای استفاده خانگی کاربرد دارند ، برای اینکه با استفاده از پمپ باد برقی راه اندازی می شوند و برای راه اندازی و استفاده نیاز به برق شهری دارید ، برای همین شاید برای استفاده در مسافرت ها و کمپ ها مناسب نباشد . برای همین شرکت بست وی برای ساخت تشک بادی دو نفره کمپینگ خود از پمپ باد باتری خور استفاده کرده است تا این مشکل را رفع کند . 

بنابراین شما برای راه اندازی تشک بادی دو نفره کمپینگ با پمپ باد باتری خور بست وی تنها نیاز دارید که داخل پمپ باد ، باتری اندازه و با کمک آن تشک بادی را در مدت زمان بسیار کوچکی راه اندازی کنید . راه اندازی با پمپ های باد دستی نیز می تواند کاری زمانبر باشد ، برای همین انتخاب و خرید تشک بادی کمپینگ باتری خور می تواند از تمامی لحاظ برای آن دسته از مشتریانی که دوست دارند از تشک های بادی خود در کمپ ها استفاده کنند ، مناسب باشد . این تشک بادی از کیفیت ساخت فوق العاده خوبی برخوردار است و یکی از دلایل اصلی آن استفاده از پی وی سی برای ساخت بدنه می باشد .

مورد دیگر این است که تشک بادی با طراحی خاص و متفاوتی ساخته شده است و طراحی آن به بهترین شکل ممکن توسط برند بست وی انجام شده و برای همین می توانید انتظار کیفیت بسیار بالا از تشک بادی داشته باشید . حتی تحمل وزن 220 کیلوگرمی تشک بادی می تواند بیانگر کیفیت فوق العاده تشک بادی باشد ، چرا که محصول می تواند به راحتی این وزن را تحمل کند و اگر با یک حساب ساده و سر انگشتی به آن نگاه کنیم ، می توان گفت که حتی وزن بیشتر از دو فرد بزرگسال را می تواند به خوبی تحمل کند . وزن کلی تشک بادی 8.2 کیلوگرم است و دلیل اینکه وزنش کمی بیشتر از سایر تشک های بادی دو نفره می باشد ، وجود پمپ باد باتری خور در بدنه محصول است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...