تشک بادی دو نفره طبی بست وی کدbestway 67448

bestway 67448

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000
800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره طبی بست وی کدbestway 67448 با رویه کامفورت و طبی مناسب برای استفاده در مسافرت ها و چادر مسافرتی همراه با رویه ضد تعریق و مواج از جنس پی وی سی جیر یا همان مخمل با قیمت مناسب و کیفیت بالا

تشک بادی دو نفره طبی بست وی کدbestway 67448 یکی دیگر از محصولات برند بست وی می باشد که با توجه به ساختار طبی که دارد به خوبی با بدن حالت می گیرد . این تشک بادی علاوه بر استفاده توسط افراد سالم می تواند بهترین گزینه برای استفاده توسط بیماران عضلانی نیز باشد . جنس رویه این محصول از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که دارای نرمی و انعطاف پذیری بالایی است . در بخش کف این تشک بادی از پی وی سی دولایه استفاده شده است که قابلیت تحمل وزن این محصول را به 240 کیلو گرم افزایش داده است . در بخش بالایی این تشک بادی یک عدد پمپ باد سرخود دو کاره تعبیه شده است که توسط آن و در مدت زمان کوتاهی می توانید اقدام به راه اندازی و یا خالی کردن باد محصول نمایید . به همراه این تشک بادی بست وی یک عدد ساک حمل نیز برای شما ارسال می شود که توسط آن به راحتی می توانید وزن 3.4 کیلو گرمی محصول را حمل نمایید از همین رو می تواند بهترین گزینه برای استفاده در مسافرت های باشد . تشک بادی دو نفره طبی بست وی کدbestway 67448 با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس سنتر موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری نمایید .

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 240 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC جیر
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد 
 نوع پمپ-
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها دارای رویه کامفورت و طبی
 دارای دریچه باد Dual Lock
 دارای رویه مواج و ضد تعریق
 وزن و حجم کم
مناسب مسافرت های کمپینگ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...