قایق بادی چهار نفره کایاک

kayak-57437

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی چهار نفره کایاک با بهترین کیفیت و قیمت مناسب ، ساخته شده از پی وی سی برزنتی چند لایه می باشد که به همین منظور مقاومت بسیار بالایی در برابر پوسیدگی و ساییدگی از خود به نمایش گذاشته است .

قایق بادی چهار نفره کایاک از سری قایق های بادی با طراحی و جنس بدنه معمولی که بیشتر برای استفاده در آب های آرام و کم عمق طراحی و ساخته شده است . این کالا مناسب تفریحات آبی از جمله ماهیگیری و ... بوده و قابل استفاده برای تمامی سنین خواهد بود . محصولی که علاوه بر داشتن کیفیت خوب خود در برابر قیمت مقرون به صرفه از وزن و حجم استاندارد نیز برخوردار است . این قایق بادی دارای نشیمنگاه یا کف بادی بوده که به صورت مواج پیاده سازی شده است تا هنگام نشستن بر روی آن هیچ مشکلی نداشته باشید . این بدنه در قسمت های مختلف دارای طراحی متفاوت بوده تا هنگام نشستن در آن نهایت تعادل را بر روی آب ایجاد خواهد کرد . در لبه های دیواره قایق دو اهرم مخصوص نگهداری پارو تعبیه شده تا به راحتی پاروی مورد استفاده را در این اهرم قرار دهید . یک طناب نجات نیز بر روی بدنه تعبیه شده تا در مواقع اضطراری مورد استفاده قرار دهید . از دیگر ویژگی های طراحی این بدنه می توان به داشتن چند دریچه باد روی بدنه اشاره نمود . جنس بدنه این قایق بادی از نوع PVC ضخیم برزنتی بوده که از مقاومت خوبی بهره می برد . این بدنه در واقع بر خلاف ضخامت خود از انعطاف بالایی برخوردار بوده و به راحتی بدنه آن باز و بسته می شود . این بدنه در برابر برخورد با آب گرم و یا سرد و همچنین قرار گیری در زیر نور و حرارت آفتاب مقاوم بوده و هیچ آسیبی به آن وارد نخواهد شد . بهتر است از این قایق بادی در آب های آرام و بدون سنگ و صخره استفاده شود تا از آسیب های ناگهانی به دور بماند . این محصول دارای امکاناتی همچون پمپ باد ، پارو و بر چسب تعمیرات می باشد که این محصول را به قایقی کامل تر تبدیل کرده است . این محصول با داشتن 48 ساعت مهلت تست توسط نمایندگی سنتر اینتکس عرضه می شود .

 نوع  تفریحی ، ورزشی
 طول  257 سانتی متر 
 عرض  14 سانتی متر
 ارتفاع  42 سانتی متر
 تحمل وزن  299 کیلوگرم
 جنس بدنه  PVC برزنتی 
 پمپ  دارد 
 پارو  دارد 
 کد محصول kayak-57437

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...