کاناپه بادی 5 کاره با پمپ برقی

bestway 75055

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید کاناپه بادی 5 کاره با پمپ برقی با رویه چرم صنعتی همراه با قابلیت تحمل وزن 200 کیلو گرم و ظرفیت دو نفر بزرگسال ، وزن سبک 5.6 کیلو گرمی که جا به جایی محصول را به راحتی امکان پذیر می کند ، دارای پمپ باد برقی 220 ولتی برای سهولت در راه اندازی در کمتر از پنج دقیقه ، قابلیت استفاده در حالت های مختلف مبل تخت خواب بادی تشک بادی و کاناپه بادی و در واقع با خرید کاناپه بادی چند کاره می توانید با یک تیز پند نشان بزنید

کاناپه های بادی در طرح ها و قیمت های بسیار متنوعی روانه بازارهای جهانی می شوند و از جمله برند های برتر سزنده این محصولات در بازارهای جهان می تواند به اینتکس و بست وی اشاره کرد . در واقع کاناپه بادی 5 کاره با پمپ برقی را می توان محصولی همه کاره در نظر گرفت که با خرید آن با یک تیر می توانید چندین نشان بزنید . کاناپه بادی یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در محیط های خانگی به منظور استراحت و یا پذیرایی به شمار می آید . این کاناپه بادی از جنس وینیل یا همان چرم مصنوعی می باشد که در بخش های کف آن از وینیل دو لایه استفاده شده است تا به خوبی در برابر فشارهای وارده به آن مقاومت کند . قابلیت تحمل وزن این محصول که یکی از مهمترین فاکتورها به شمار می آید برابر با 200 کیلو گرم است که برای نگهداری دو نفر بزرگسال حتی فراتر از استانداردهای جهانی نیز می باشد . با خرید این محصول می توانید در واقع با یک تیر چند نشان بزنید ، زیرا این محصول علاوه بر کاناپه بادی قابلیت استفاده به عنوان تخت خواب بادی ، مبل بادی ، تشک بادی را داراست . به طور کلی اگر خواهان تهیه کردن محصولی بادی با قابلیت های فراوان را دارید پیشنهاد ما به شما کاناپه بادی 5 کاره با پمپ برقی می باشد که می توانید آن را از فروشگاه سنتر اینتکس خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوعخانگی
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 188 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه وینیل براق
 جنس بخش کناری وینیل
 جنس کفوینیل
 پمپدارد
 نوع پمپ۲۲۰ ولت
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 5.6 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه موج دار
 طبی
قابلیت تبدیل به تخت و مبل و تشک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...