کاناپه بادی 4 نفره اینتکس

کاناپه بادی 4 نفره اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,750,000
4,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید کاناپه بادی 4 نفره اینتکس با رویه مواج و ضد تعریق از جنس تمام جیر ، در بخش کف این محصول از پی وی سی دو لایه استفاده شده است تا تحمل وزن این کاناپه را افزایش داده و به 450 کیلو گرم رسانده است که برای نگهداری چهار نفر فراتر از استانداردهای جهانی نیز می باشد ، تمامی تشک های موجود در بدنه این کاناپه به صورت جداگانه نیز قابلیت استفاده را دارند ، این کاناپه بادی چهار نفره می تواند بهترین گزینه برای استفاده در محیط های شخصی و همچنین کاری باشد

کاناپه بادی 4 نفره اینتکس را می توان بهترین گزینه برای استفاده در محیط های خانگی و همچنین به منظور پذیرایی در محیط های کاری دانست . این کاناپه بادی دارای ساختار ال مانند می باشد که تشک های تعبیه شده بر روی آن ، قابلیت جدا شدن را نیز دارند . این کاناپه بادی محصول برند اینتکس می باشد و این برند از تجربه چندین ساله تولید محصولات بادی در ساخت آن استفاده کرده است که این منظور باعث شده است ، قابلیت تحمل وزن این کاناپه به 450 کیلو گرم افزایش یابد . در بخش رویه این کاناپه از پی وی سی جیر یا همان مخمل دو لایه استفاده شده است که کیفیت و مقاومت بسیار بالایی را در برابر فشار و ضربه برای مصرف کننده فراهم می آورد . برای راه اندازی این کاناپه ی توانید از انواع پمپ های باد دستی و یا برقی استفاده نمایید . وزن این محصول بالغ بر 15 کیلو گرم می باشد که با توجه به ابعاد و ظرفیتی که دارد معقول می باشد و برای جا به جایی آن می توانید از ساک مخصوص حملی که به همراه محصول برای شما عزیزان استفاده می شود کمک بگیرید .به طور کلی اگر خواهان استفاده از کاناپه ای بزرگ همراه با قابلیت تحمل وزن بالا و رویه ضد تعریق باشد ، پیشنهاد ما به شما کاناپه بادی 4 نفره اینتکس می باشد که همین حالا می توانید آن را با برترین قیمت به همراه ضمانت اصالت کالا خریداری و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 450 کیلو گرم
 طول 257 سانتی متر
 عرض 203 سانتی متر
 ارتفاع 76 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC مخملی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ ندارد
 نوع پمپ -
 نوع مبلچهار نفره خانوادگی با تشک مجزا
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 15 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه موازی
 دارای تشک های مجزا
قابلیت استفاده در هر قسمتی از منزل و مکان های اداری
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...