کاناپه بادی 3 نفره پنج کاره

کاناپه بادی 3 نفره پنج کاره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید کاناپه بادی 3 نفره پنج کاره با رویه چرم مرغوب و با کیفیت دارای ضمانت اصالت کالا و خدمات پس از فروش توسط نمایندگی تهران اینتکس ، قابلیت استفاده به عنوان تشک بادی تخت خواب بادی مبل بادی و همچنین دارای محفظه های باد مجزا و تشک تاشو در بخش زیرین ، قابلیت تحمل وزن 300کیلو گرمی که برای نگهداری سه نفر بزرگسال ایده آل می باشد ، همچنین وزن سبک 11 کیلو گرمی که توسط ساک حملی که برای آن تعبیه شده است به راحتی قابل جا به جایی می باشد

کاناپه های بادی پنج کاره یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده به مواقع استراحت در محیط های کاری و یا خانگی می باشد . کاناپه بادی 3 نفره پنج کاره از جمله پر فروش ترین مدل های کاناپه بادی می باشد که در رنگبندی زیبا و متنوعی روانه بازارهای جهانی شده است و با توجه به کیفیت ساخت بالایی که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران محصولات بادی باز کند . این کاناپه دارای رویه ای از جنس چرم مصنوعی می باشد که در بخش کف آن از پی وی سی چرمی دو لایه استفاده شده است و مقاومت این کاناپه را بیش از پیش افزایش داده است . استحکام این کاناپه در برابر فشار به گونه ای می باشد که مناسب برای استفاده سه نفر بزرگسال است و قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 300 کیلو گرم را داراست . ابعاد بزرگ این کاناپه تاثیری بر سنگینی این کاناپه نگذاشته است و وزن استانداردی بالغ بر 11 کیلو گرم دارد که به راحتی توسط ساک حملی که برای آن تعبیه شده است قابل جا به جایی می باشد . وجود تشک تاشو در بخش کف این کاناپه بادی باعث شده است که این کاناپه قابلیت استفاده به عنوان تشک ، مبل ، تخت خواب بادی را نیز داشته باشد و در واقع با خرید این محصول و با یک تیر چندین نشان بزنید . کاناپه بادی 3 نفره پنج کاره با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه سنتر اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به خرید آن نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

 نوعخانگی
 تحمل وزن 300 کیلو گرم
 طول 93 سانتی متر (حالت بسته)
 عرض 208 سانتی متر
 ارتفاع 100 سانتی متر (حالت بسته)
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهسه نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای تشک تاشو
 دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
 قابلیت تبدیل به تخت ، تشک و مبل
 جادار و بزرگ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...