کاناپه بادی یک نفره چند کاره

کاناپه بادی یک نفره چند کاره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
1,390,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید کاناپه بادی یک نفره چند کاره با رویه پی وی سی چرمی ، مقاوم در برابر فشار و ضربه ، برای بالا بردن قابلیت تحمل فشار وارده در بخش کف از پی وی سی چرمی دو لایه استفاده شده است ، این محصول دارای ون سبک 4 کیلو گرمی می باشد و قابلیت تحمل وزن آن بالغ بر 120 کیلو گرم است ، راه اندازی کاناپه بادی توسط انواع پمپ های باد دستی و یا برقی محصولات بادی امکان پذیر می باشد ، همچنین در چندین حالت از جمله مبل تشک و تخت خواب قابلیت استفاده را دارد

کاناپه بادی یک نفره چند کاره را می توان محصولی زیبا ، مقاوم و در عین حال با قابلیت استفاده در مدل های مختلف دانست . این کاناپه بادی در مدل های مختلفی به عنوان تخت خواب ، مبل و تشک قابلیت استفاده را دارد . در بخش نشیمنگاه این محصول از ساختار مواج استفاده شده است تا به گردش هوای میان بدن و سطح کاناپه کمک کرده و مانع از تعریق بدن در هنگام استفاده طولانی مدت شود . در بخش رویه این کاناپه بادی یک نفره از پی وی سی چرمی بهره برده شده است که دارای مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه می باشد . همچنین به منظور بالا بردن هر چه بیشتر قابلیت تحمل وزن در بخش کف این کاناپه از پی وی سی دو لایه استفاده شده است . قابلیت تحمل وزن این کاناپه بادی برابر با 120 کیلو گرم می باشد و برای نگهداری یک نفر بزرگسال حتی فراتر از استانداردهای جهانی نیز است . وزن این محصول 4 کیلو گرم است و این سبک بودن در جا به جایی هر چه راحت تر این محصول نقش بسزایی را ایفا می کند . راه اندازی این محصول به راحتی و توسط انواع پمپ های باد دستی و یا برقی محصولات بادی امکان پذیر می باشد . کاناپه بادی یک نفره چند کاره را همین حالا می توانید از فروشگاه سنتر اینتکس سفارش داده و محصول را در کوتاه ترین زمانممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوعخانگی
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 طول 190 سانتی متر
 عرض 130 سانتی متر
 ارتفاع 60 سانتی متر
 جنس رویه PVC چرمی
 جنس بخش کناری PVC چرمی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ -
نوع کاناپهیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 ضد تعرق و طبی
قابلیت تبدیل به تخت، مبل و تشک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...