کاناپه بادی یک نفره تختخواب شو

کاناپه بادی یک نفره تختخواب شو

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید کاناپه بادی یک نفره تختخواب شو با رویه نرم و ضد حساسیت از جنس پی وی سی جیر یا همان مخمل که در بخش کف این محصول از پی وی سی طرح چرم دو لایه استفاده شده است تا به خوبی در برابر فشارهای وارده مقاومت خود را به نمایش بگذارد ، این محصول دارای ظرفیت یک نفره بزرگسال می باشد و قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 100 کیلو گرم را داراست ، وزن این کاناپه برابر با 3 کیلوگرم می باشد و برای راه اندازی آن می توانید از پمپ های باد دستی و یا برقی استفاده نمایید

کاناپه های بادی تخت خواب شو یکی از برترین گزینه ها برای استفاده در یک روز سخت کاری به منظور استراحت می باشند . کاناپه بادی یک نفره تختخواب شو را می توان یکی از برترین ساخته های برند بست وی دانست که با توجه به قیمت مقرون به صرفه ای که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران محصولات بادی باز کند و بهترین گزینه برای استفاده در محیط های کاری و خانگی به منظور استراحت باشد . ابعاد این کاناپه بادی در حالت خالی از باد به گونه ای می باشد که به راحتی قابل جا به جایی است و درون کیف حمل کوچکی جای می گیرد .این محصول دارای وزنی بالغ بر 3 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و از این رو به راحتی قابل جا به جایی است . این کاناپه بادی قابلیت های گوناگونی دارد و علاوه بر کاناپه قابلیت استفاده به عنوان مبل بادی و همچنین تشک بادی را دارد و با خرید آن در واقع با یک تیر چند نشان میزنید . جنس رویه این کاناپه بادی یک نفره از پی وی سی مخمل می باشد که دارای سطحی نرم و ضد سایش می باشد و همچنین از تعریق بدن به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . در بخش های کف و کناره های این محصول نیز از پی وی سی طرح چرم دو لایه به منظور افزایش استحکام استفاده شده است . لازم به ذکر است که قابلیت تحمل وزن این کاناپه بادی 100 کیلو گرم می باشد که برای نگهداری یک نفر بزرگسال ایده آل و حتی فراتر از استانداردهای جهانی می باشد . کاناپه بادی یک نفره تختخواب شو را همین حالا می توانید از نمایندگی محصولات بادی سنتر اینتکس خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید.

نوعخانگی، مسافرتی
تحمل وزن100 کیلو گرم
طول193 سانتی متر
عرض102 سانتی متر
ارتفاع64 سانتی متر
جنس رویهPVC مخمل 
جنس بخش کناریPVC
 جنس کفPVC دولایه
پمپندارد
نوع پمپ----
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 ضد تعرق و طبی
 قابلیت تبدیل به تخت و مبل
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...