کاناپه بادی مرتفع دو نفره بست وی

057130 bestway

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی مرتفع دو نفره بست وی تمام جیر از زیبا ترین و شیک ترین کاناپه بادی های شرکت bestway می باشد که برای مصارف داخل منازل و ادارات طراحی شده است .

کاناپه بادی مرتفع دو نفره بست وی با ارتفاع بلند یکی از جدید ترین و با کیفیت ترین کاناپه های موجود در بازار می باشد که دارای طراحی خاصی است و همینطور دارای بدنه دو رنگ می باشد این کاناپه بادی طوسی رنگ می باشد که در بسیاری از مکان ها به خصوص در اتاق خواب و اتاق کار ها کاربرد فراوانی دارد و بسیار کم دردسر تر از کاناپه های دیگر می باشد . این کاناپه بادی تولید شده با بدنه دو رنگ می باشد که ساخته شده از جنس pvc با روکش چرم و مخمل است که کاملا هم ضد تعریق و ضد آب می باشد . این کاناپه بادی مناسب برای استفاده دو نفر می باشد تکیه گاه این کاناپه کمی بلند تر و مرتفع تر از مدل های دیگر است تا علاوه بر کمر در بر گیرنده سر مصرف کننده نیز باشد و راحتی بسیاری را به ارمغان بیاورد . از دیگر ویژگی های خوب این کاناپه می توان به بلند بودن تکیه گاه های مخصوص دست برای راحتی بیشتر اشاره کرد . این کاناپه دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد و به همین دلیل به مدت زمان طولانی بدون آسیبی قابل استفاده می باشد . ساک حمل و نقل ، چسب تعمیرات از جمله وسایلی هستند که همراه محصول برای شما ارسال می شود ه بسیار هم کاربردی است . شما می توانید جهت سفارش این محصول می توانید به سایت اصلی سنتر اینتکس مراجعه کرده و در حداقل زمان این محصول با کیفیت را دریافت کنید .

 نوع  خانگی  , اداری 
 طول  193 سانتی متر 
 عرض 165 سانتی متر
 ارتفاع  90  سانتی متر
 تحمل وزن  180 کیلو گرم
 جنس بدنه  pvc با رویه جیر 
 پمپ  ندارد 
 اقلام همراه  ساک حمل و نقل و چسب تعمیرات
 کد محصول  057130 bestway

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...