کاناپه بادی ضد آب اینتکس

98572 intex

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی ضد آب اینتکس تمام چرم از زیبا ترین و شیک ترین کاناپه بادی های موجود در این شرکت می باشد که دارای رنگ بندی خاص و برای مصارف در منزل و ادارات طراحی شده است .

کاناپه بادی ضد آب اینتکس دو نفره محصولی راحت و بسیار شیک که دارای روکش چرمی با وزن کم ، قابلیت حمل و نقل آسان و با طراحی ایده آل و جذاب می باشد این محصول دارای کیفیت بالا و بسیار مقام در برابر گرما ، سرما و اشیاء نوک تیز و با لایه داخلی باد شونده و قیمت بسیار مناسب است این محصول یکی از مرغوب ترین کاناپه های بادی دو نفره شرکت intex می باشد . در کنار این کاناپه یک عدد ساک حمل و نقل جهت جا به جایی آسان و همچنین یک عدد چسب تعمیرات که بسیار هم کاربردی است برای شما ارسال خواهد شد لازم به ذکر است که از این کالا می توان در هر مکانی استفاده کرد موارد استفاده از آن در منزل ، ویلا ، محل کار و همچنین خوابگاه های دانشجویی و حتی در زمان سفر می باشد . این محصول به دلیل ساخت و طراحی استاندارد می تواند تا دو نفر افراد بالغ را در خود جای دهد و به هیچ عنوان دچار فرو رفتگی و تغییر شکل نشود . روکش این کاناپه بادی تمام چرم می باشد که کاملا ضد آب و ضد تعریق می باشد و شما می توانید از آن در زمان های طولانی بدون این که دچار تعریق شوید استفاده کنید . یکی از ویژگی هایی که باعث منحصر به فرد شدن این محصول شده است این است که این کاناپه دارای یک تشک بادی تاشو متصل به بدنه اصلی می باشد که این قابلیت را به مصرف کننده می دهد تا از این محصول به عنوان تخت ، تشک و مبل بادی نیز استفاده کند . سطح این کاناپه بادی به صورت مواج طراحی شده است که به تهویه بهتر هوا و به نرمی و راحتی آن کمک می کند . شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت اصلی سنتر اینتکس این محصول را سفارش دهید . 


 نوع خانگی ، اداری 
 طول  193 سانتی متر
 عرض  152 سانتی متر
 ارتفاع  64 سانتی متر 
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 جنس بدنه  pvc با رویه چرم 
  پمپ  ندارد 
 اقلام همراه  ساک حمل و نقل ، چسب تعمیرات 
 کد محصول  98572 intex

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...