کاناپه بادی سه نفره 5 کاره

کاناپه بادی سه نفره 5 کاره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید کاناپه بادی سه نفره 5 کاره با رویه طرح چرم و مواج که یکی از مهمترین خصوصیت های آن ضد تعریق بودن می باشد ، در بخش کف از چرم دو لایه به منظور بالا بردن استحکام این محصول استفاده شده است ، قابلیت تحمل وزن آن بالغ بر 300 کیلو گرم می باشد و وزن سبک 11 کیلو گرمی آن باعث جا به جایی هر چه راحت تر شده است ، این کاناپه بادی قابلیت استفاده به عنوان تشک بادی مبل بادی تخت خواب بادی را دارد و توسط انواع پمپ های باد دستی و برقی قابلیت راه اندازی را دارا می باشد و این امر در مدت زمان 4 الی 5 دقیقه امکان پذیر می باشد

کاناپه بادی سه نفره 5 کاره را می توان یکی از پر طرفدارترین کاناپه های ساخته شده دانست که به تازگی روانه بازارهای جهانی شده است و با توجه به کیفیت ساخت بالا و همچنین قیمت مقرون به صرفه ای که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران محصولات بادی باز کند . این کاناپه بادی 5 کاره می باشد و علاوه بر استفاده به عنوان کاناپه بادی قابلیت استفاده به عنوان مبل بادی ، تشک بادی ، تخت خواب بادی را نیز دارد . جنس استفاده شده در بخش بدنه این محصول از نوع پی وی سی چرم می باشد که از مرغوبیت بالایی برخوردار است و از این رو به خوبی می تواند وزن افراد تا 300 کیلو گرم را مهار نماید . در بخش کف این کاناپه بادی از پی وی سی دو لایه استفاده شده است تا فشار وارده را به خوبی مهار نماید . راه اندازی این محصول به راحتی و توسط انواع پمپ های باد دستی و یا برقی مخصوص محصولات بادی در مدت زمان تقریبی 4 الی 5 دقیقه امکان پذیر می باشد . لازم به ذکر است که بر خلاف ابعاد بزرگی که این کاناپه بادی دارد ، دارای وزنی سبک است معادل با 11 کیلو گرم می باشد و به راحتی قابل جا به جایی است . باید توجه داشته باشید که به همراه این محصول یک عدد ساک حمل مخصوص برای شما ارسال می شود که توسط آن به راحتی می توانید اقدام به جا به جایی کاناپه نمایید . کاناپه بادی سه نفره 5 کاره را همین حالا می توانید از فروشگاه سنتر اینتکس خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

 نوعخانگی
 تحمل وزن 300 کیلو گرم
 طول 93 سانتی متر (حالت بسته)
 عرض 208 سانتی متر
 ارتفاع 100 سانتی متر (حالت بسته)
 جنس رویه وینیل طرح چرم
 جنس بخش کناری وینیل طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهسه نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای تشک تاشو
 دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
 قابلیت تبدیل به تخت،مبل و تشک
 جادار و بزرگ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...