کاناپه بادی سه نفره چرم

intex 0103

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی سه نفره چرم یکی دیگر از محصولات مدرن با طراحی جدید فروشگاه اینتکس است که به دلیل کیفیت و دوام بالا جزوء محصولات پر فروش این شرکت است .

کاناپه بادی سه نفره چرم از جمله کاناپه های تازه تولیده شده در شرکت اینتکس می باشد . این کالا یکی از مقرون به صرفه ترین محصولات این شرکت می باشد که دارای بدنه ضد آب است و جنس آن pvc چند لایه مقام با رویه ی چرم می باشد که خاصیت ضد تعریق و ضد ساییدگی دارد . رویه ی این کاناپه بادی به صورت مواج طراحی شده است که همین سبب شده تا افراد هنگام نشستن و یا دراز کشیدن راحتی و نرمی بسیاری را تجربه کنند و همچنین لازم به ذکر است که این کاناپه در برابر انواع فشار ها و شرایط جوی آب و هوا بسیار مقاوم می باشد به همین دلیل بدون نگرانی و به راحتی در فضا های باز نیز قابل استفاده است . از دیگر ویژگی که باعث منحصر به فرد شدن این محصول شده است می توان به سه گوشه بودن آن اشاره کرد و لازم به ذکر است که این مبل بادی دارای ابعاد و تحمل وزن بسیار مناسبی است و می تواند تا 3 نفر افراد بالغ را در خود جای دهد . این محصول جهت استفاده برای تماشای تلویزیون ، بازی با گیم نت و همچنین پذیرایی از میهمانان گزینه بسیار مناسبی می باشد . این کالا از طریق پمپ های بادی محصولات بادی به راحتی قابل راه اندازی است . لازم به ذکر است فروشگاه اینتکس جهت آسوده خاطر بودن مصرف کنندگان گارانتی 48 ساعته و مهلت تست برای این کاناپه بادی در نظر گرفته است تا خریداران عزیز با خیالی آسوده این محصول را تهیه کنند . شما می توانید جهت سفارش این محصول به سایت اصلی سنتر اینتکس و یا شماره های درج شده در سایت مراجعه کنید . 

 نوع  خانگی 
 طول  120 سانتی متر 
 عرض  120 سانتی متر 
 ارتفاع   105 سانتی متر
 تحمل وزن   250 کیلوگرم
 جنس بدنه  pvc چند لایه ضد تعریق
 پمپ  ندارد 
 اقلام همراه  ساک حمل و نقل ، چسب تعمیرات 
 کد محصول  intex 0103

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...