کاناپه بادی سه نفره مخمل

کاناپه بادی سه نفره مخمل

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید کاناپه بادی سه نفره مخمل با رویه مقاوم و ضد حساسیت همراه با نشیمنگاه ضد تعریق که می تواند بهترین گزینه برای استراحت در یک روز کاری خسته کننده باشد ، این کاناپه بادی دارای قابلیت تحمل وزن 300 کیلو گرم می باشد که برای نگهداری سه نفر بزرگسال ایده آل می باشد و همچنین وزن خود کاناپه برابر با 8 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی می باشد ، راه اندازی این محصول 4 الی 5 دقیقه به طول می انجامد و توسط انواع پمپ های باد دستی و برقی امکان پذیر می باشد

کاناپه های بادی اغلب به عنوان وسیله ای برای استراحت و یا پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرند . این محصول را به دلیل ساختار استاندارد ، ایده آل و زیبایی که دارد می توان بهترین گزینه برای پذیرایی از مهمانان در محیط های کاری و یا خانگی دانست . کاناپه بادی سه نفره مخمل دارای رویه ای مخمل از نوع دو لایه می باشد که مقاومت بالا و استحکام فراتر از استانداردی که دارد زبان زد است . در بخش هایی از این محصول که شامل فشار بالای وزن افراد استفاده کننده می باشد از رویه دو لایه استفاده شده است تا قابلیت اطمینان این محصول را بیش از پیش بالاتر ببرد . قابلیت تحمل وزن این کاناپه بادی زیبا بالغ بر 300 کیلو گرم می باشد که برای نگهداری سه نفر بزرگسال بسیار ایده آل و حتی فراتر از استانداردهای جهانی نیز است . از دیگر مزایای این کاناپه می توان به سبک بودن آن اشاره داشت ، این محصول وزنی معادل 8 کیلو گرم  دارد که توسط ساک حملی که برای آن تعبیه شده است به راحتی قابل جا به جایی حتی در مسافت های طولانی می باشد . باید توجه داشته باشید که به همراه این کاناپه بادی پمپ باد سرخود وجود ندارد و برای راه اندازی این محصول می توانید از پمپ های باد دستی و یا برقی استفاده نمایید . مدت زمان تقریبی راه اندازی این محصول توسط پمپ باد برقی 4 الی 5دقیقه می باشد . کاناپه بادی سه نفره مخمل با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه سنتر اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به خرید آن نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

 نوعخانگی
 تحمل وزن 300 کیلو گرم
 طول 250 سانتی متر
 عرض 80 سانتی متر
 ارتفاع 90 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC مخمل
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهسه نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در منزل
 دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
 دارای بدنه ضد تعریق
 دارای رنگبندی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...