کاناپه بادی سه نفره

کاناپه بادی سه نفره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید کاناپه بادی سه نفره با رویه مخمل ضد حساسیت و مقاوم در برابر فشار و ضربه دارای قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 300 کیلو گرم که فراتر از استانداردهای جهانی می باشد ، در بخش کف این کاناپه بادی از پی وی سی دو لایه به منظور افزایش استحکام استفاده شده است ، وزن این محصول 8 کیلو گرم می باشد که با توجه به ابعادی که دارد ایده آل می باشد و در حالت خالی از باد توسط ساک حملی که برای آن تعبیه شده است به راحتی می توانید اقدام به جا به جایی آن نمایید ، همچنین این کاناپه بادی فاقد پمپ باد سرخود می باشد و برای راه اندازی آن باید از پمپ های باد دستی و یا برقی استفاده نمایید که زمان تقریبی 3 الی 4 دقیقه نیازمند است

کاناپه های بادی دارای طرفداران بسیاری می باشند و بهترین گزینه برای استفاده در محیط های خانگی به منظور استراحت پس از یک روز سخت کاری هست . کاناپه بادی سه نفره معرفی شده در این بخش یکی از پر فروش ترین و با کیفیت ترین کاناپه های تولیدی می باشد که امروزه می توانید آن را در رنگبندی زیبا سفارش دهید . رویه این کاناپه از جنس پی وی سی مخمل می باشد که یکی از مهمترین خصوصیت های آن را می توان ضد حساسیت بودن دانست . این سازگاری با انواع پوست باعث می شود که به راحتی بتوانید آن را مورد استفاده کودکان و بزرگسالان قرار دهید . همچنین نشیمنگاه این کاناپه بادی به صورت مواج تعبیه شده است که به خوبی در جهت گردش هوای میان بدن و سطح نشیمنگاه عمل کرده و مانع از تعریق بدن به هنگام استفاده می شود . در بخش پشتی این محصول تکیه گاهی بلند واقع شده است که کمر را به خوبی در بر می گیرد و از خستگی بدن به هنگام استفاده طولانی مدت جلوگیری به عمل می آورد . لازم به ذکر است که قابلیت تحمل وزن این محصول با توجه به استفاده از رویه دو لایه در بخش کف به 300 کیلو گرم افزایش پیدا کرده است که فراتر از استانداردهای جهانی می باشد . همچنین وزن این محصول 8 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن دارد و راه اندازی آن به راحتی و توسط انواع پمپ های باد دستی و یا برقی مخصوص محصولات بادی امکان پذیر است . کاناپه بادی سه نفره با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه سنتر اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به خرید آن نمایید .

 نوعخانگی
 تحمل وزن 300 کیلو گرم
 طول 250 سانتی متر
 عرض 80 سانتی متر
 ارتفاع 90 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC مخمل
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهسه نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در منزل
 دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
 دارای بدنه ضد تعریق
 دارای رنگبندی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

این کاناپه بادی تختخواب شو از نمونه های بسیار عالی و با کیفیت در شرکت اینتکس است که با قیمت بسیار ارزانی به فروش می رسد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...