کاناپه بادی دو نفره کدCH 04298

کاناپه بادی دو نفره کدCH 04298

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی دو نفره کدCH 04298 یک محصول با رویه جیر و ضد تعریق بوده با قابلیت تختخواب شو و بالش های مجزای همراه وسیله مناسبی برای استراحت می باشد. برای تهیه این محصول زیبا همین حالا به سایت نمایندگی اینتکس سنتر مراجعه کنید.

کاناپه بادی دو نفره کدCH 04298 یک محصول ایده ال با طول عمری بسیار بالا برای استراحت شما است. رنگ بدنه جذاب این کاناپه از کلیشه های ساده این گروه محصولات بادی به دور می باشد. جنس رویه اصلی این محصول از جیر انتخاب شده تا شما با قابلیت ضد تعریق یک محصول استثنایی بیشتر اشنا شوید. برای داشتن طول عمری بالا جنس زیر و کناره های محصول از چرم انتخاب شده است. از قابلیت های این کاناپه بادی تخت شو جذاب استفاده از ان به عنوان تخت خواب اشاره کرد. نشیمنگاه کاناپه به صورت دو بخشی طراحی شده و در صورت نیاز می توانید ان را باز کرده تا تبدیل به یک تخت خواب راحت شود. در بسته بندی این محصول دو عدد بالش مجزای بادی نیز قرار داده شده است تا نیاز شما در هنگام استراحت به طور کامل پاسخ داده شود. به دلیل وزن کم و سهولت راه اندازی این محصول در سفر نیز می توانید از ان استفاده کنید. رویه مواج این محصول اسایش شما را در هنگام استراحت به خوبی فراهم می اورد. برای خرید این محصول زیبا می توانید به نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران مراجعه کرده یا در سایت اینتکس سنتر به صورت انلاین خرید کنید.

نوعخانگی
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 197 سانتی متر
 عرض 149 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 8 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه موج دار
 دارای دو بالش مخصوص
 قابلیت تبدیل به تخت و مبل و تشک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...