کاناپه بادی دو نفره کامفورت 2020

intex 00104

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی دو نفره کامفورت 2020 این محصول از سری کالا های برند اینتکس می باشد که با طراحی بسیار متفاوت و عالی تولید شده است و با قیمت مناسب و ارزان روانه بازار گردیده است . .

کاناپه بادی دو نفره کامفورت 2020 از محصولات زیبا با طراحی خاص از شرکت نامدار اینتکس می باشد که از آن دسته محصولاتی می باشد که هرگز از خرید آن پشیمان نخواهید شد . همینطور که می بینید سطح این کاناپه به صورت مواج طراحی شده است که دارای نرمی و راحتی بسیاری است وجود فرو رفتگی و برآمدگی در سطح این محصول علاوه بر زیبایی باعث انعطاف پذیری بالای این کالا شده و باعث می شود که این کاناپه حالت بدن را به خود بگیرد و اگر برای طولانی مدت از آن استفاده کنید به هیچ عنوان احساس خستگی نخواهید داشت و فشاری روی اندام های خود احساس نخواهید کرد . رویه ی این محصول تمام مخمل می باشد که کاملا ضد تعریق و ضد آب است و اگر شما ساعت ها هم از این کاناپه بادی استفاده کنید به هیچ عنوان دچار تعرق نخواهید شد . این کاناپه بادی جای بسیار کمی را اشغال می کند و به دلیل حجم و ابعاد کمی که دارد به راحتی قابل جا به جایی و همینطور راه اندازی می باشد و این ویژگی به شما این امکان را می دهد که از این کاناپه بادی در سفر نیز به راحتی استفاده کنید . شما با خرید این کاناپه بادی آرامش را به جسم و روحتان هدیه می دهید . اگر تمایل به خرید این محصول شیک و با کیفیت دارید هم اکنون می توانید از طریق سایت فروشگاه اینتکس اقدام به سفارش به این کاناپه کرده و آن را درب منزل دریافت کنید . 

 نوع خانگی , مسافرتی 
 طول  75 سانتی متر
 عرض  190 سانتی متر
 ارتفاع  85 سانتی متر
 تحمل وزن 180 کیلو گرم
 جنس بدنه pvc با رویه ی جیر ضد تعریق
 پمپ ندارد
 اقلام همراه  ساک حمل و نقل و چسب تعمیرات 
 کد محصول   intex 00104

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...