کاناپه بادی دو نفره چندکاره

37239 bestway

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
1,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی دو نفره چندکاره تمام مخمل بست وی نمونه ای از شیک ترین و با کیفیت ترین کاناپه های دو نفره است که دارای طراحی شیک و ارگونومی می باشد که ساخت شرکت معتبر بست وی می باشد .

کاناپه بادی دو نفره چندکاره تخت خواب شو بست وی از سری محصولات جدید این شرکت می باشد که با قابلیت تغییر حالت توجه بسیاری را به خود جلب نموده است این کاناپه بادی قابلیت تبدیل شدن به تخت خواب را نیز دارد به همین دلیل می توان از آن برای نشستن و یا خوابیدن نیز استفاده کرد و این یعنی شما می توانید با هزینه بسیار کم صاحب دو محصول بادی شوید . این سری از کاناپه های بادی به صورت پر تابل ساخته شده اند و به همین دلیل شما می توانید پس از هر بار استفاده و عدم نیاز به آن , کاناپه بادی را در ابعاد بسیار کوچکی جمع و بسته بندی نمایید . این محصول دارای بهترین نوع پمپ دستی نیز می باشد که کاناپه بادی را در کمترین زمان ممکن و به راحتی راه اندازی می کند . کاناپه بادی دو نفره بست وی بسیار لوکس و با ظاهر زیبا طراحی شده است و سطح آن از پوشش لطیف مخملی ساخته شده خاصیت ضد آب و ضد تعریق دارد . این محصول جهت پایداری بیشتر و خواب راحت تر دارای نشیمنگاه عالی  ، فضای داخلی بسیار بزرگ و راحت ، چسب تعمیرات و ساک حمل و نقل می باشد که بسیار هم کاربردی است . این کاناپه بادی بسیار مناسب برای تماشای تلویزیون ، مطالعه و استراحت روز مره می باشد . شما می توانید جهت سفارش این محصول به سایت اصلی سنتر اینتکس مراجعه نموده و این کالای فوق العاده و شیک را به راحتی سفارش داده و در حداقل زمان درب منزل دریافت نمایید . 


 نوع  خانگی , اداری , مسافرتی 
 طول   205 سانتی متر
 عرض  146 سانتی متر 
 ارتفاع  66 سانتی متر 
 تحمل وزن  270 کیلو گرم 
 جنس بدنه  تمام مخمل ضد تعریق 
 نوع پمپدستی 
 اقلام همراه  ساک حمل و نقل و چسب تعمیرات 
 کد محصول   37239 bestway

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...