کاناپه بادی دو نفره چرمی سفید

کاناپه بادی دو نفره چرمی سفید

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید کاناپه بادی دو نفره چرمی در دو رنگبندی سفید و مشکی همراه با رویه چرم مقاوم و با کیفیت ، در بخش کف این کاناپه بادی از پی وی سی دو لایه استفاده شده است تا به خوبی فشار وارده را تحمل نماید ، این کاناپه بادی قابلیت تحمل وزن تا 180 کیلو گرم را دارد ، همچنین وزن این محصول 7 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و توسط ساک حملی که دارد به راحتی قابل جا به جایی می باشد ، راه اندازی این کاناپه بادی توسط تمامی پمپ های باد دستی و برقی امکان پذیر می باشد

کاناپه های بادی در مدل های مختلفی در بازار دیده می شوند و در واقع با توجه به ماهیت استفاده ای که دارند از آن ها می توان به عنوان یکی از دسته بندی های پرطرفدار محصولات بادی نام برد . کاناپه بادی دو نفره چرمی سفید که در رنگبندی های متنوع و زیبایی تولید شده است دارای رویه ای چرم می باشد که بنا به پیش بینی های طراحان این محصول در بخش کف خود از پی وی سی دو لایه استفاده کرده است تا فشار وارده در اثر تحمل وزن افراد را به خوبی مهار نماید . قابلیت تحمل وزن این کاناپه بادی بالغ بر 200 کیلو گرم می باشد که برای نگهداری دو نفر بزرگسال ایده آل و حتی فراتر از استانداردهای جهانی نیز می باشد . همانطور که در طراحی این کاناپه بادی مشاهده می کنید این محصول در بخش پشتی خود دارای تکیه گاهی بلند می باشد که به خوبی کمر را در بر میگیرد و باعث جلوگیری از خستگی در مدت زمان استفاده می شود . همچنین بخش نشیمنگاه این محصول دارای بخش بادی مجزایی می باشد که قابلیت جدا شدن را به راحتی داراست . این کاناپه بادی چرمی فاقد پمپ باد سرخود می باشد و برای راه اندازی آن باید از پمپ های باد دستی و یا برقی مخصوص محصولات بادی استفاده شود . وزن این محصول 7 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن دارد و از این رو به راحتی توسط ساک حملی که دارد قابل جا به جایی می باشد . اگر خواهان خرید کاناپه بادی دو نفره چرمی سفید رنگ می باشد همین حالا می توانید از طریق نمایندگی سنتر اینتکس اقدام نمایید و محصول مورد نظر را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوعخانگی
 تحمل وزن 170 کیلو گرم
 طول 165 سانتی متر
 عرض 101 سانتی متر
 ارتفاع 79 سانتی متر
 جنس رویه PVC چرمی
 جنس بخش کناری PVC چرمی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
 دارای تشک بادی مجزا
 قابل استفاده در منزل و فضای باز
 دارای رنگبندی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...