کاناپه بادی دو نفره چرمی بست وی

کاناپه بادی دو نفره چرمی بست وی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید کاناپه بادی دو نفره چرمی بست وی با قابلیت استفاده به عنوان تخت خواب بادی تک بادی و مبل بادی ، موجود در رنگبندی متنوع و زیبا مناسب برای استفاده در محیط های خانگی به ویژه اتاق های پذیرایی و اتاق خواب برای استراحت پس از یک روز سخت کاری ، قابلیت تحمل وزن 210 کیلو گرمی به همراه وزن 7 کیلو گرمی سبک که به راحتی قابل جا به جایی می باشد ، رویه این محصول از جنس پی وی سی طرح چرم می باشد و در بخش کف آن از پی وی سی دو لایه استفاده شده است تا به راحتی فشار وارده به محصول را مهار نماید

کاناپه بادی دو نفره چرمی بست وی را می توان یکی از بهترین گزینه ها برای استفاه در محیط های خانگی و کاری به منظور استراحت و یا پذیرایی دانست . این کاناپه بادی قابلیت استفاده به عنوان تخت خواب بادی ، تشک بادی و یا مبل بادی را دارد و در واقع با خرید کاناپه بادی بست وی می توانید با یک تیر چند نشان بزنید و محصولی زیبا و چند کاره را صاحب شوید . این کاناپه بادی دارای بدنه ای از جنس پی وی سی طرح چرم می باشد که در بخش های مختلف به منظور بالا بردن مقاومت آن از جنس های مختلف استفاده شده است . به طور مثال در بخش کف این کاناپه بادی از پی وی سی دو لایه استفاده شده است تا مقاومت این محصول را بیش از پیش افزایش دهد . قابل ذکر است که این کاناپه بادی قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 210 کیلو گرم را دارد که از این رو برای نگهداری دو نفر بزرگسال بسیار ایده آل و فراتر از استانداردهای جهانی می باشد . همچنین وزن 7 کیلو گرمی این کاناپه بادی نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی می توانید آن را در محیط های خانگی جا به جا نمایید . لازم به ذکر است که این کاناپه بادی در حالت خالی از باد حجم بسیار کمی را اشغال می کند و از این رو به راحتی می توانید آن را درون کمد شخصی خود قرار دهید . این کاناپه بادی فاقد پمپ باد سرخود می باشد اما راه اندازی آن به راحتی آب خوردن و در مدت زمان 4 الی 5 دقیقه توسط انواع پمپ های باد دستی و یا برقی امکان پذیر می باشد .

نوعخانگی
 تحمل وزن 295 کیلو گرم
 طول 193 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ -
نوع مبلدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 7 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 طبی
 قابلیت تبدیل به تخت ، مبل ، تشک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...