کاناپه بادی دو نفره چرمی

کاناپه بادی دو نفره چرمی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید کاناپه بادی دو نفره چرمی ارزان با رویه دو لایه از جنس چرم صنعتی که قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 210 کیلو گرم را به این محصول داده است ، رویه این کاناپه به صورت مواج و ضد تعریق تعبیه شده است ، تکیه گاه بلند به خوبی کمر را در برمیگیرد و این امر موجب کاهش خستگی در هنگام استراحت می شود ، وزن این کاناپه بادی 7 کیلو گرم است و به راحتی توسط ساک حملی که دارد قابل جا به جایی می باشد

کاناپه بادی دو نفره چرمی را می توان محصولی زیبا و در عین حال کاربردی دانست که از زیبا بالایی در طراحی رویه برخوردار است و با توجه به قیمت مقرون به صرفه ای که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران محصولات بادی باز کند . این کاناپه بادی دارای رویه ای از جنس پی وی سی طرح چرم می باشد که در بخش هایی از آن همانند نشیمنگاه و کف کاناپه از پی وی سی طرح چرم دو لایه استفاده شده است تا به خوبی در برابر فشارهای وارده واکنش نشان دهد . قابلیت تحمل وزن این محصول مطابق با استانداردهای جهانی و برابر با 210 کیلو گرم می باشد که برای نگهداری دو نفر بزرگسال ایده آل به نظر می رسد . وجود تکیه گاه بلند در بخش پشتی این کاناپه باعث شده است که به هنگام نشستن کمر به خوبی در بر گرفته شود و این امر در جلوگیری از خستگی به هنگام استراحت بسیار موثر است . توجه داشته باشید که این کاناپه بادی فاقد پمپ باد سرخود می باشد و برای راه اندازی آن باید از انواع پمپ های باد دستی و یا برقی مخصوص محصولات بادی استفاده نمایید . وزن این کاناپه زیبا برابر با 7 کیلو گرم می باشد و نشان از سبک بودن آن دارد ، با توجه به ساک حملی که برای این محصول تعبیه شده است به راحتی می توانید اقدام به جا به جایی این کاناپه بادی نمایید . به طور کلی این کاناپه دو نفره می تواند بهترین گزینه برای استفاده در محیط های خانگی و همچنین محیط های کاری به منظور پذیرایی و استراحت باشد . اگر خواهان خرید این محصول هستید می توانید همین الان از طریق فروشگاه سنتر اینتکس سفارش خود را ثبت کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید.

نوعخانگی
 تحمل وزن 210 کیلو گرم
 طول 165 سانتی متر
 عرض 101 سانتی متر
 ارتفاع 89 سانتی متر
 جنس رویه PVC چرمی
 جنس بخش کناری PVC چرمی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
 دارای تشک بادی مجزا
 قابل استفاده در منزل و فضای باز
 دارای رنگبندی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...