کاناپه بادی دو نفره فانتزی

bestway 020636

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی دو نفره فانتزی نمونه ای از کاناپه های بسیار عالی و دوست داشتنی کمپانی بست وی می باشد که با طراحی متفاوت و عالی تولید شده است و از قیمت مقرون به صرفه و کیفیت بالایی برخوردار است .

کاناپه بادی دو نفره فانتزی چندکاره از سری کاناپه های بادی با طرحی خاص بوده که ساخته شده از جنس pvc  با رویه ی کاملا چرم می باشد کاملا ضد تعریق بوده و برای استفاده طولانی مدت مناسب است . این کالا یکی از سبک ترین و راحت ترین کاناپه بادی های تولید شده محسوب می شود که از قیمت مقرون به صرفه ای نیز برخوردار است . این محصول دارای رویه ی ضد آب بوده و همچنین مقاومت خوبی در برابر نور ، فشار ، اجسام و اشیاء تیز دارد و به همین دلیل می توان از آن با خیال آسوده و بدون نگرانی در فضا های باز نیز استفاده کرد . انعطاف بالای این کالا باعث شده تا به راحتی در حجم و ابعاد و کم بتوان این محصول را جمع کرد و در هر مکانی به راحتی قابل حمل و جا به جایی خواهد بود . این محصول یکی از فانتزی ترین و رویایی ترین محصولات تولید شده است که علاوه بر اینکه می توانید با استفاده از آن بستری نرم و آسوده را تجربه کنید می توانید دیزاین خانه یا اتاق خواب خود را زیبا و دوست داشتنی تر کنید . شما می توانید با استفاده از این محصول لحظات خوشی را سپری کنید . شما جهت سفارش این محصول زیبا می توانید به سایت اصلی سنتر اینتکس مراجعه کرده و این محصول را تهیه نمایید . 

 نوع خانگی 
 طول 220 سانتی متر
 عرض 85 سانتی متر
 ارتفاع  80 سانتی متر
 تحمل وزن  140 کیلوگرم
 جنس بدنه  pvc با رویه جیر
 پمپ ندارد 
 اقلام همراه  ساک حمل ،  چسب تعمیرات
 کد محصول bestway 020636

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...